2 februari 2016

Het vervolg op de Mamashablog.

In augustus 2008 begon ik hier met bloggen. In de jaren die volgden maakte ik van mijn hobby mijn beroep en werd Zonen 09 geboren. Anno 2016 is er zoveel gebeurd en is de link tussen Mamasha en Zonen 09 niet meer voor iedereen duidelijk. Het werd dus tijd voor een nieuwe blog, eentje die duidelijk samenhangt met de rest van ons verhaal.
Op blog-zonen09.be vind je voortaan de nieuwe blog. Hij vervangt Mamasha niet. Daar is het beginverhaal me te dierbaar voor. De Mamashablog en alle info die je hier vindt, blijft hier ook staan, maar dit is het allerlaatste bericht op deze url.
Voortaan vind je alle nieuwe posts op blog-zonen09.be. Ik hoop jullie daar even talrijk te mogen verwelkomen als hier tijdens de voorbije jaren. Iets waarvoor ik jullie hartelijk wil bedanken. Ik doe dat op de nieuwe blog alvast met een oproep/ode aan jullie creaties met de Zonen 09 naaipatronen en stoffen. En ik doe dat deze week ook met een mooie korting op jullie Zonen 09 orders. Want niet alleen de Zonen 09 blog werd in nieuwe kleren gestoken, ook de site kreeg een facelift. Hier lees je er meer over.
Lieve lezer, dank je voor alle voorbije jaren. En welkom op de nieuwe stek!

13 opmerkingen:

  1. Tiens, mijn opmerking lijkt niet te verschijnen op de site. Gelukkig ben ik zo voorziening om lange reacties altijd te kopiëren voor ik ze post ;-) Hier dus wat ik daar wou schrijven:

    Lieve Sharon, wat ziet dat er hier geweldig uit! Ik verhuis met graagte mee! Jouw mailbox zit de komende dagen vast vol prachtige maaksels die de emokip nog verder ontroeren :) Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke kaartjes! Maar dat ze prachtig gaan zijn, daar ben ik zeker van. Griet en ik zeiden het gisteren nog tegen elkaar: oneindig veel respect voor de creatieve en tegelijk superprofessionele manier waarop jij Zonen09 aanpakt. Dat zit met dat buikgevoel wel snor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je werd als spam geflagd zeg Eva! :-) Intussen ontspamt en het kwam dus goed aan. Dank je voor de lieve woorden! x

      Verwijderen
  2. Het was hier altijd mooi om lezen. Nog heel veel succes met Zonen 09, je doet dat super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de nieuwe blog en je Zonen 09 hobby/werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteraard verhuis ik graag mee! Ik vind de blog nog niet terug op Bloglovin, kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw blog staat voor mij een beetje parallel met eerste blogervaringen, eerst jaren meegelezen en er uiteindelijk ook aan begonnen. Ik blijf je dus gewoon volgen! Benieuwd naar veel moois op zonen09!
    Succes aldaar !!!
    Hé, ik heb ook een vraagje (sorry kan het niet laten), komt er binnenkort een grotere versie van jouw Theo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, volop mee bezig! En dank je voor je succeswensen!

      Verwijderen
  6. veel succes met de nieuwe blog en natuurlijk volg ik gewoon verder op de nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He lieve vriendin, ik verhuis natuurlijk met je mee. Heel veel plezier en succes met je nieuwe online plekje. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen