24 november 2015

Zonen 09 dag 1250.


GEZOCHT: creatieve jobstudent(e) met een grafische opleiding

Zonen 09 is een Belgisch merk van naaipatronen en biostoffen dat op zoek is naar een enthousiaste, creatieve student die wekelijks 1 dag beschikbaar is. Je helpt Zonen 09 groeien door het uitvoeren van zowel DTP opdrachten als creatieve, marketing gerelateerde activiteiten zoals het uitwerken van drukwerk, uitdenken van ideeën voor social media, enz.
Je werkt samen met zaakvoerder Sharon in de Gentse creatieve coworking LikeBirds of, na overleg, van thuis uit.

VEREISTEN?
• Je hebt een goede kennis van Indesign, Illustrator, Photoshop.
• Je hebt een goede kennis van social media.
• Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
• Pluspunten: kunnen naaien - vlot Engels lezen en schrijven - een vlotte pen.

WAT BIEDT ZONEN 09 JOU?
Je krijgt de kans om met je eigen talent en ideeën een jong, bloeiend bedrijf te helpen groeien. Je krijgt de kans dat te doen in een inspirerende omgeving van creatieve ondernemers.

INTERESSE?
Stuur je CV en portfolio vóór 20 december naar zonen09[at]gmail.com. Vermeld daarbij kort en krachtig waarom jij graag bij Zonen 09 aan de slag gaat. Heb je nog vragen? Bel Sharon Duverger op het nummer 0476 876 922.


De downloadbare pdf versie van deze vacature vind je hier.
Delen wordt ten zeerste geapprecieerd! Dank je wel daarvoor.

4 opmerkingen:

  1. Was ik maar een student met een grafische opleiding ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou zo zo zo hard dat ik in aanmerking kwam! Helaas, ik hoorde nog nooit van Indesign ;) Succes met de zoektocht, ik deelde alvast en hoop dat je iemand vindt die helemaal in de Zonen09-filosofie past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai...lijkt mij ook een droom die uitkomt!....maar die vaardigheden met computers ...die heb ik niet! wel het creatieve en het naaien....veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik nog een studentje was dan zou ik direct solliciteren! :)

    BeantwoordenVerwijderen