30 november 2015

Bloggers/Ole for life

Lieve Annelies, a.k.a. Liezewiezewoes, lanceerde Bloggers for Life en vond in Sarah, a.k.a. Khadetjes, een partner in crime. Samen trekken ze de kar waar 50 bloggers op zitten. Een kar vol schoons en vol goedheid, want elk van die bloggers biedt dezer weken handgemaakt moois aan dat wordt geveild ten voordele van het goede doel. Zowel het Berrefonds als Moeders voor Moeders krijgen hiermee een duwtje in de rug.

Bloggers - Ole for life

Deze week is het ondere andere mijn beurt. Omdat deze Ole met rits enkele weken geleden op de social media bijzonder veel bijval kreeg, besloot ik een kopie ervan te veilen t.v.v. Moeders voor Moeders. Een kopie qua stof en fournituren, maar dan in een maat naar keuze tussen 92 (2j) en 176 (16j). Win jij, dan kies jij dus de kinder- of tienermaat van deze Ole.

Olelove


Hoe win je deze Ole met rits (veillingstuk nr. 28) in een maat naar keuze?
  • Koop 1 of meerdere lotjes. Een lotje kost €2. Met 1 lotje krijg je 1 kans, meerdere lotjes geven je betere kansen op winnen. De verzendingskosten zijn voor mijn rekening.
  • Stort jouw €2 of een veelvoud daarvan op het rekeningnummer BE69 3770 2596 1378.
  • Vermeld bij je overschrijving: 28 – naam – voornaam – aantal lotjes.
  • Vul het onderstaande formulier in. 
  • Doe dit vóór vrijdag 4 december 23h59.
Hier kun je de algemene voorwaarden nog eens nalezen. Op 18 december worden de winnaars van alle stukken bekend gemaakt. 

Benieuwd naar wat er deze week nog geveild wordt? Check dan zeker ook even deze blogs:
22 | 128 | 23 | 128 | 24 | Hilde @home | 25 | Toertjes & Pateekes | 26 | LdotCo | 27 | Liezewiezewoes 29 | Minnie Mie | 30 | Miss Wobie | 31 | Spurrewubsie | 32 | Van A tot Zetje | 44 | Emma & Mona 

19 opmerkingen:

  1. Een Ole in tienerformaat ... daar zeg ik geen neen tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is pas de max! Een veilingstuk dat sowieso past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. Wat een geweldige actie van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooh, een op maat gemaakte Ole door Sharon haarzelf, dat wil ik uiteraard wel! Even kijken of ik al mijn lootjes (ik koop er elke week 5) van deze week hierop inzet of dat ik toch mijn kansen ga spreiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee!!! Dit is alweer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super knap!!! En op maat, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lootjes gekocht :) Heel mooi exemplaar en ik duim alvast voor mezelf, hehe :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel hartjes voor jouw tijd die je wil inzetten voor ons lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohla. Ik heb hier twee kereltjes dat erg blij zouden zijn met zo'n prachtig vestje. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tot maat 176.. Daar kan ik ook in.... Super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supertof, zo'n trui op maat en supermooie stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is zo mooi... morgen lotjes kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar gij zijt een slimme seg ... de maat nog zelf laten kiezen! Ik waag in ieder geval mijn kansen. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik koop graag lotjes en waag zo een kans voor een OLE voor mijn tienerzoon, maat 158. Tof dat je het zo opvat dat de maat nog kan gekozen worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ♥ voor dat lieve bericht én voor dat schone maaksel. Zo een in 134, dat zou nog schoner zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ole maken is leuk, een ole winnen nog leuker :-) Een 134 small zou hier niet misstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kinder- of tienerformaat, mag ik daaruit afleiden dat grote Ole onderweg is? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen