6 oktober 2015

Het oog wil ook wat

Zonen 09 gift certificate

Het kan steeds beter en onder dat motto werd de Zonen 09 cadeaubon aangepakt. Ik hou van tof gecombineerde fonts, van mooi stationary, van stijlvolle layouts en ik zit dan ook vaak te turen naar grafische schoonheid die ik op Pinterest zie passeren.
De Zonen 09 cadeaubon was tot nu toe enkel digitaal beschikbaar en vooral in mijn ogen schaamtelijk lelijk. Ik wou dat veranderen. Enerzijds wou ik dat mensen een inspirerend beeld op hun computer te zien krijgen wanneer ze online hun cadeaubon ontvangen. Anderzijds wou ik een aankoop van een cadeaubon niet alleen laten bestaan uit het digitaal ontvangen van een beeld, maar uit het gecombineerd ontvangen van een digitale bon én een papieren bon. Handig voor wie echt last-minute nog een cadeau van doen heeft (ervaringsdeskundige zijn heeft zo zijn voordelen) en fijn voor wie voorbereid is en graag een mooi papieren exemplaar afgeeft.
Onder een ander en nog beter motto 'laat een ander doen wat een ander beter kan' vroeg ik aan coworker Ans van Beeldburo of zij voor Zonen 09 een cadeaubon wou ontwerpen.

Zonen 09 gift certificate

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Daar leef ik van op, van die details die Zonen 09 dat tikkeltje meer geven. Ik liet de bonnen printen met een velvet touch en gaf alvast de jarige Petite Couture de kans er eentje met een waarde van €50 weg te geven.
Intussen werd mijn ego op Instagram gestreeld en is ook daar eentje ter waarde van €50 te winnen.

Zonen 09 gift certificate

Zonen 09 cadeaubonnen zijn het jaar rond hier te verkrijgen met de waarde €7.5 - €15 - €25 - €50 en €100.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig! Perfect en helemaal jij. Topteamwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jij een oog en een hart voor schoonheid hebt, dat wist ik al. Deze bonnen zijn daar, net als alle Zonen09-dingen, een mooie uitbeelding van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ideaal om toe te voegen aan mijn verlanglijstjes, schoon gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die velvet touch is zo fijn. Ik zit vaak nog aan het kaartje te strelen dat bij de patronen zat. Dat hangt hier op het prikbord en af en toe als ik passeer... sshht... niet verder vertellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die velvet touch is zo fijn. Ik zit vaak nog aan het kaartje te strelen dat bij de patronen zat. Dat hangt hier op het prikbord en af en toe als ik passeer... sshht... niet verder vertellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ook de patronen die ik mocht ontvangen zijn een streling voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een type cadeaubon, 'mamasha' waardig
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie cadeaubon heb je nu voor ons klaar liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen