29 september 2015

Olelove

Olelove

Een lievelingskind hebben is taboe, maar toegegeven er zijn zo van die dagen dat het makkelijkste kind van de dag toch iets meer kans maakt. Patroonzoon nummer 5, Ole, is er zo eentje. Snel klaar, weinig fuzz, less is more, what you see is what you get: allemaal eigenschappen die ik in hem erg apprecieer, zeker in drukke tijden.

Olelove

Sinds ik de handleiding voor Ole met een rits uitwerkte, heb ik vooral zin in die versie. Ik doe er mijn kroost ook het meeste plezier mee.

Olelove

Deze combinatie lag al wekenlang geknipt op mij te wachten. De munt Zonen 09 jersey vond ik perfect passen bij de sweaterstof die ik bij Jo De Visscher vond. Eindelijk werkte ik hem af. We zijn er hier geweldig tevreden mee. Kwalitief en mooi comfort. Meer moet dat niet zijn.

Olelove

Olelove

Olelove

Deze Ole zelf maken?

33 opmerkingen:

  1. Oh, op kind is hij nóg mooier <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Ik zou zo graag ook eens de Ole maken. Komt hij binnenkort ook uit in een grotere maat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou dat ik ja kon zeggen, maar er ligt nog zoveel ander werk te wachten. Ik doe mijn best!

      Verwijderen
  3. Mooi! Mooie combi.

    Mijn jongste heeft vandaag een hoodie aan met diezelfde zonen stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw! Schoon kind in een mooie ole!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is perfect, de stoffencombi, jouw patroon, de zoon. Hartjes voor allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n schoontje!
    Ik maakte deze weg mijn eerste Ole, shame on me, en het zal niet de laatste zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik plan binnenkort mijn eerste Ole, heb een beetje schrik van de rits, maar toch, ik zie het zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt supermooi! Ole ligt hier nog te wachten...zoals jij hem beschrijft moet ik dat kindje dringend eens vastpakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt gelijk, less is more. Een mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Der boenk op jong, vree schoon. En respect dat je't geduld hebt om zo'n schone stof te laten wachten op de perfecte match.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht even dat hier een bekentenis over -oh, not done- kindfavoritisme ging volgen, maar in patronenzonen is het u toegestaan om favorietjes te hebben :) Al vind ik dat in de Zonen09-familie behoorlijk moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier staat de ole met stip op nummer 1! Ik hou vooral van de afwerking, en dat alles mooi vast zit en dus ook mooi blijft in de was :-) Jouw exemplaar is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, en nog mooier in 't echt! Super stofjes en een super patroon, dat kan gewoon niet slecht aflopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is toch ook mijn favoriete zoon hoor; deze week ook weer eentje gemaakt :-)
    Geweldig jongensgerief is dat!
    Knappe versie; <3 voor de kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een Ole mét rits moet ik ook nog eens maken ! En wel heel erg snel !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig schoon, en zie dat ik nu goed, tot 16y?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. is het soms mogelijk een link te krijgen van de buiten sweater stof? Ik vind namelijk geen stof op de site, enkel kleren. Super combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Lies, daar is niet echt een link voor. Het is geen stoffenwinkel, maar een modemerk waar je de gebruikte stoffen kan bekijken en nabestellen.

      Verwijderen