4 augustus 2015

Insta(nt)vakantie

Vakantiedagen. Het waren er niet zoveel, maar ze waren wel de moeite waard en ze kwamen met een belangrijke boodschap: volgend jaar wil ik er wat meer van.
Enkele instagrammekes over een weekje vakantiegevoel waarin de chaos in de speelkamer eindelijk werd aangepakt, waarin Gents gefeest werd met soms de kinderen en soms de vrienden, waarin Walibi bezocht werd, waarin ons gezin daar een minion rijker werd, waarin gekampeerd werd, waarin de grotten van Han en het wildpark bezocht werd, waarin ik in de eigen moestuin werkte, waarin de jongens de tuin van de grootouders nog wat kindvriendelijker maakten en een weekje waarin ik tenslotte toch nog een klein beetje aan het werk ging.

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days

The break days





5 opmerkingen:

  1. Het is dan maar te hopen dat je dat volgend jaar niet vergeten bent over die vakantiedagen ;-) Ik wens je er in ieder geval ook wat meer toe. Al ben ik ook erg blij met de vruchten van je harde werk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tenslotte toch nog een beetje werkte. Tuttut. Volgend jaar twee weken én een werkverbod, jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me inderdaad een evenwichtsoefening... De foto's tonen in elk geval dat je nu en dan prima in dat koorddansen bent geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen