22 juni 2015

De verkoopsstart + een give-away!

Zonen 09 fabrics

Het is zover. Alle stoffen staan online! En dat op onze 3de verjaardag. Vandaag is het exact 3 jaar geleden dat ik jullie Zonen 09 aankondigde. Ik schrijf dit bericht met tranen in de ogen. Doodvermoeid en helemaal emo nu ik er klaar voor ben. Ik hoop dat ik niets vergat en alles op de site in orde staat. Maar ik hoop vooral dat jullie de stoffen graag zullen zien en Zonen 09 kan blijven groeien tot een volwaardige patronen- en stoffenproducent.
Alle stoffen zijn GOTS gecertificeerd, iets waar ik trots op ben. Later ga ik hier nog eens iets uitgebreider op in, maar for now kan ik al zeggen dat jullie 100% katoen in huis halen, geproduceerd met respect voor het milieu en de werknemers die het katoen vervaardigden.

Zonen 09 fabric

Zonen 09 fabrics

Zonen 09 fabrics

Drie van de zes stoffen zijn poplins van 145 cm breed. Katoentjes van 125gr/m² die geschikt zijn voor kleding en interieurspullen. Ze kregen de naam 'Stickly Rockers', bestaan telkens uit een combinatie van 2 kleuren waarin wandelende takken op een grafische manier verwerkt werden.

De poplins kosten €19/meter en kunnen per 25 cm worden aangekocht.

Zonen 09 fabrics

Drie van de zes stoffen zijn jerseys van 145 cm breed. Die jerseys zijn heel stevig, 230gr/m², iets waar ik specifiek naar op zoek ging. Ze kregen de naam 'Off Beetle', bestaan telkens uit een combinatie van 3 kleuren waarin kevers, wantsen eigenlijk, op een grafische manier verwerkt werden.
De jerseys kosten €23/meter en kunnen per 25 cm worden aangekocht.

Voor zowel de poplin als de jersey deed ik het rustig aan met de kleuren. Ik koos voor kleurenpaletten waar vooral de jongensmama zich in kan vinden. Zelf durf ik al eens wat met roze voor mijn zonen doen, maar voor deze eerste collectie sprong ik niet uit de band en maakte ik vooral gebruik van groenige en blauwige kleuren. Binnen zowel de poplin als de jersey koos ik dan voor een pastel palet, een traditioneler blauw en eentje dat wat feller opvalt. Op die manier wil ik verschillende types en voorkeuren aanspreken.
De foto's die jullie nu zien en deze die ik gisteren toonde zijn opnieuw van de hand van Piet De Kersgieter. De fotoshoot kon doorgaan in een prachtig pand in Aalst dankzij Bryo collega Siegert die er met zijn bedrijf Multiminds gevestigd is. De ruime locatie liet Thor en zijn twee beste vrienden toe het nieuwe patroon Wolf al eens goed uit te testen. Er werd gelopen, van superheld gespeeld en gelukkig ook rustig in boekjes gelezen zodat Piet mij weer kon voorzien van beelden waar mijn hart van overloopt. De combinatie eigen kind, eigen patroon, eigen stof... ik had die dag een grote krop in de keel.

Zonen 09 fabrics

Wolf zal halverwege de zomervakantie beschikbaar zijn. Er moet nog worden getest en een meer concrete timing zal daarna gecommuniceerd worden. Nog even wachten dus maar voor je het weet, is hij hier!
En omdat het feest is en daar echt wel een give-away bij hoort, geef ik op maandag 29 juni aan 1 van jullie 1.5 meter van elk van de 6 stoffen weg. Een pakket dus van 9 meter voor 1 jullie die hieronder een reactie achter laat vóór maandag 29 juni.

329 opmerkingen:

  1. Gij superheldin!
    Gefeliciteerd met die drie jaren. Al mijn respect voor dat vele, harde werk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Ik doe graag mee, dan kan ik de Nieuw Zeelanders binnenkort eens tonen wat voor talent er in Belgie zit qua stoffen en patronen. Als jongensmama van 2 smalle zonen ben ik superfan van je patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige stoffen! Daar waag ik heel graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent idd een superwoman! Als jongensmamma sta ik volledig achter je, en je bent een inspiratie om ook hier wat meer mijn dromen te volgen! Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ik doe graag mee, de fotos van het feestje zagen er geweldig uit, net zoals de stoffen!! veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg ook een brok in de keel als ik dit zo lees. Ik vind het zooo knap wat je allemaal bereikt! En ben als jongensmama zooo blij dat jij alleen zonenpatronen maakt en als organicfabrics-voorstander dat je stoffen GOTS gecertificeerd zijn en dat ik ze dus zonder schuldgevoel kan kopen. Hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst proficiat! Ik doe heeeel graag mee met de give-away! Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zo knap en dat allemaal is gegroeid in de handen van een selfmade-mama.... iets om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat! iets om trots op de zijn. Je bent goed bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, daar doe ik graag aan mee. De stoffen zijn prachtig en ik bewonder je ondernemerslef!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie stoffen, geweldig mooi werk, gewoon een geweldige madam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Mooie stoffen en super patronen. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige stofjes , je patroontjes zijn top ,met je stoffen zal dat zeker ook zo zijn
    Ik doe ook graag mee ,misschien ben ik bij de gelukkige net op mijn verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stoffen voor een prachtige madam! Dikke proficiat en nog heel veel succes !!! Ik blijf een trouwe fan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superwoman inderdaad! Nu ik een beetje in een dipje zit, heb ik nog meer bewondering voor iemand als jij. Geniet van wat je doet, ik geniet ervan hoe wat jij doet ook iets met mij doet. Dankjewel en heel veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ten eerste wil ik je een hieperdepiep hoeraaaa toewensen en ten tweede een dikke dankjewel voor al die fantastische extra zonen die je op de naaiwereldkaart zet! De stofjes zien er super uit! Doe zo verder en maak gerust nog 100 extra zonen zodat al die zonen van ons blijven stralen in handgemaakt moois!

    Doe zo verder!
    X
    tien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bewondering en veel respect voor een prachtige madam met een heel goede smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is eindelijk zover! Mijn gebeden (en die van mijn zonen werden verhoord! Je hebt prachtig werk geleverd! Veel succes en doe zo verder xxx. Groetjes Evy Van Erum

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ja, ze zijn mooi! Ik kocht al, maar wat extra is altijd plezant! Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Knap sèg Sharon! Waar blijf jij die tijd toch halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik mocht al meefeesten op zaterdag en kocht al enkele meters, maar extra kan nooit kwaad ;-) Nog eens een dikke proficiat met jouw 3-jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Shiny Sharon! You did it, ik ben mee trots én emo.
    Veel respect voor al je talenten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik denk dat ik een reactie ga achterlaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat! Prachtige stoffen! ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Topwijf! Zo'n klasse, geweldige patronen en nu nog een prachtige stoffencollectie! Iets om terecht trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je derde verjaardag en wat een prachtige manier om deze te vieren, respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Zien er heel mooie stofjes uit, leuk patroon en wat een prachtige foto's!! Fierheid is hier wel op zijn plaats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eerst en vooral hip hip hoera voor 3 jaar zonen09! Ten tweede: veel succes met de stoffen en tot slot: dit is dan mijn reactie want ik waag ook wel graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Evi Van den Brande22 juni 2015 11:30

    Wauw ik doe graag mee!! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful fabric and colours!!! Congratulations! Another step achieved with success!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een ontzettend dikke proficiat met je derde verjaardag en de prachtige stoffenlijn! Zo'n superprijs zou ik wel dolgraag willen winnen, zo'n superpakket pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, fantastisch wat je op 3 tijd al allemaal bereikt hebt, doe zo verder!
    En natuurlijk doe ik graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik waag mijn kans! Een dikke proficiat voor de afgelopen drie jaar hard werk! En wat een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met jouw mooie stoffencollectie! In ben en blijf fan. :-)
    Ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat! Natuurlijk wil ik graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn cursisten keken al uit naar al dat nieuws! Zie 2 van mijn dames op foto's van het feest gisteren! Deze morgen juist nog eens artikel KW 29/05/2015 gelezen, trots hoor hier in Wervik!
    Natuurlijk een krop in de keel: beetje als bij nieuw kindje,... daar moeten haast tranen van vreugde bij...!!! 3 warme knuffels en 3 gemeende klapzoenen voor je verjaardag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In mijn enthousiasme ging dit blijkbaar dubbel door,... sorry, foutje,...
      Ik waag wel mijn kans !!!

      Verwijderen
  37. Proficiat zeg! Ik waag graag mijn kans, deze zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige collectie ! Mijn handen jeuken al bij het idee van 9 meter stof

    BeantwoordenVerwijderen
  39. mooi mooi! maar zou dat niet kriebelen, die wandelende takken en kevers? in elk geval waag ik mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Girl power voor een jongensaangelegenheid! De stoffen zijn stuk voor stuk héél mooi, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gij supervrouw! Alles kan je aan!!
    Ik waag graag mijn kans voor deze wolkjes van stofjes.
    Een dikke proficiat in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben je zo dankbaar dat je je talent met ons deelt. Jongensmama's staan eindelijk niet meer in de kou. You did it!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met weer een stap in je mooie carriere! Het gaat niet vanzelf natuurlijk (neem ik toch aan ;)) maar jij doet het maar mooi!

    Ik ding graag mee, uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik koos mijn favorietje eergisteren al uit (Mint. Again.), dus de winst laat ik graag aan anderen over. Maar ik wil blijven bedanken voor het gezellige feest, voor al jouw inzet en de geweldige dingen die daaruit voortvloeien. Go Zonen09 !

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Veerle De Ridder22 juni 2015 11:47

    Wauw! 3 jaar al! Dan begon Zonen 09 samen met mijn naai - carrière...
    Met 9m stof kan ik al wel iets beginnen voor mijn 4 zon(n)en! Mijn ene prinses zou jaloers worden! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Sjiek gedaan seg! Doe zo voort! Mag ik ook meedoen met de wedstrijd? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo mooi, die stofjes. Mijn zoon heeft net een nieuwe kamer waarin ze prachtig tot hun recht zullen komen. Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Waaw, prachtige collectie! Daar vindt elke zonenmama haar gading wel in. Mijn zoon zie ik er al in schitteren!
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Chapeau voor al je harde werk! Ik ben zelf jongensmama (al is nu ook een meisje op komst) en vind het dus super dat je zoveel leuks ontwerpt voor onze bengels! Ik hoop dat je vertrokken bent voor een lange reeks stoffencollecties :-) En natuurlijk doe ik nu ook graag mee aan de give-away!
    Wikkelgatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Al 3 jaar! Proficiat!
    Prachtige stoffen.. ook voor meisjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat met de nieuwe collectie! Ik waag héél graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik doe graag mee! wat een mooie collectie! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. "De combinatie eigen kind, eigen patroon, eigen stof..." daar dromen we allemaal van, of ja, ik dan toch :-)
    Maar ik zou ook al super blij zijn met de mega give-away! Aangezien ik ze niet allemaal wil kopen maar ze wel allemaal mooi vindt... ook voor mijn meisjeskind

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd, Sharon! Wat een mijlpaal alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. super gedaan met een heel mooi resultaat waar je trots op mag zijn.
    Ik doe natuurlijk graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. 9 meter ... dat is precies wat ik nodig heb ;-)
    Ik wens u (en mij) veel succes!!
    Dikke proficiat!! Heel mooi!!!
    Jasmien

    BeantwoordenVerwijderen
  57. eerst en vooral een dikke proficiat!
    ik waag mijn kans... nu baby-zus wat groter wordt heb ik weer een beetje meer tijd om te naaien en kan mijn zoon stan dus weer van outfits voorzien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat ben jij zo heerlijk eerlijk! Ik geniet van jouw blogposts en vergaap me aan de organische stofjes met kronkelende, fonkelende, zonenwaardige wandelende takken. Gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Je mag oprecht trots zijn op die mooie stoffen en kleurtjes. Ik moest spontaan aan de wandelende takken van mijn broer denken. Goed gekozen!!! Het zou een prachtig cadeautje zijn voor mijn kleine spruit die uitgerekend is voor de 28ste!! Ik kijk al uit naar de volgende lijn katoenyjes!!! Dikke proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Proficiat! 3 jaar al en wat een schitterende resultaten. De stofjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben zo ongelooflijk trots op je. Je streeft je dromen na, je springt in het diepe en je doet dat allemaal met zo een professionaliteit dat ik met open mond sta te kijken. Laat die stoffen hier maar rap de deur uitgaan, ik kijk al uit naar je tweede collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me hierbij aan. Ongelooflijk veel respect voor je, de stoffen zojn prachtig!

      Verwijderen
  62. Amai, wat een traject doorliep je al zeg, de voorbije drie jaar! Alvast een dikke proficiat!
    Ik ben onder de indruk van jouw lef. Je moet het maar doen, je droom zo najagen! Fijn dat het zo goed loopt, maar dat zal ontgetwijfeld al bloed zweet en tranen gekost hebben. Een dikke pluim voor je doorzettingsvermogen!
    Jouw stofjes zijn super! Tof dat ze niet zo typisch jongentjes-achtig zijn (zo in de trant van riddertje en piraten -> wat ik ook wel kan tof vinden hoor, daar niet van), want ik merk zelf dat nu mijn zoon 6 jaar is, ik toch meer op zoek ga naar printjes die 'neutraler' zijn, wat beter passen bij stoere jongens ;-)
    9 meter: ik zou ermee in de wolken zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat, zo knap dat je je dromen waar maakt! Prachtige stoffen, ook voor tienerzonen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Amai Sharon, ge zijt veel te gul! Ik vind de stoffen prachtig en helemaal in 'mijn kleuren'. Spreekt voor zich dat ik ze heel graag zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Amaikes. Wat een prestatie! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, wat een mooie stoffen! En wat een superkado! Ik waag graag mijn kans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Als jongensmama doe ik graag mee! Dikke proficiat om je droom waar te maken. Vele mensen dromen ervan maar jij doet het toch maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wauw! ik was al fan van je! nu ben je toch wel een soortement 'heldje' aan het worden!!
    veel succes met je verhaal,ik blijf sowieso volgen!!

    Iris (ig, cirkusprinses)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geproficiateerd! Ik ben alleszins zeer blij met Zonen 09 en hoop ook dat het nog lang en veel kan doen! Het wordt hier zowel voor de zoon als de dochter gebruikt, wij zijn 09 hier! Ik kijk er mee naar uit!
    Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give away aangezien eR nog even een koopstop bezig is :-)
    Toch nog eens dikke proficiat en wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Duim omhoog, zo'n mooie stoffen die 'boysproof' zijn, kom je niet vaak tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik doe graag mee voor deze super stofjes
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heel mooi! Zelf met 3 dochters in huis zijn wij grote fan van Zonen09. Ik waag dus ook graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Alle lof voor jou! Ik vind het geweldig dat je kiest voor GOTS, goed voor mens én milieu.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Proficiat. Fan van het eerste uur en nu nog stoffen ook... helemaal blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Proficiat!
    Ik kan niet anders dan meedoen :)
    Gaan er trouwens nog zoondagen door?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd met deze collectie. Prachtige stoffen voor stoere jongens. Uiteraard loot ik mee voor de give away, een pakket om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Als echte zonenmama kan ik enkel zeggen: 'i like! already waiting for more!' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mooie collectie, ik ga mijn kans wagen, en anders komen deze stoffen wel op een ander manier in mijn kast terecht

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super mooie collectie! Fan van zowel de patronen als de prachtige stofjes! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw, ik heb er wel al een paar maar die andere meterkes zouden hier ook wel van pas komen!
    Nogmaals een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Van harte proficiat, met zowel het bestaan van Zonen09 als met je stofjes!! Heel bijzonder om te mogen doen, lijkt me!
    Ik ding uiteraard graag mee naar die stofjes, al zou ik al content zijn van 1 stofje en de andere 5 te kunnen delen met 5 andere winnaars :) Meer blije mama's in dat geval, hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Bedankt voor de vele leuke naaiuurtjes dat ik met jouw patronen heb kunnen spenderen. Je zou het eens moeten horen hoe fier de oudste is als hij iets zelf genaaid aan heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Super hard gefeliciteerd met de verjaardag! Ik zag op instagram al een pak foto's passeren van een heel geslaagd feestje!
    En die give away: wauw, wat een kans, wat een mooie stoffen! Daar doe ik heel graag voor mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Proficiat met je 3-jarig bestaan!!
    Mooie stofjes en patronen die hier heel frequent gebruikt worden!
    Benieuwd naar de volgende 3 jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Eindelijk helemaal iets voor de jongens!!!!de wandelende taken!!ik ben een enorme fan van!!!!ook van de kevertjes natuurlijk!
    Nog de nieuwe patroon!!Top gevonden!!kan niet meer wachten!
    Ik doe graag mee!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. amaai, wat een mega give away! En dat een Wolf een pyjama patroontje zou zijn hoeft me niks te verbazen, met mijn slaapgrage Wolf die uren in pyjama kan rondlopen! Ik waag mijn kansje voor je stoffenpakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Mooi werk! Je bent een bron van inspiratie voor ons allen! Je levert knap werk waar wij van mee kunnen genieten zelf ben ik ook een jongens mama :-) jou heden is voor vele een droom maar je geeft wel enkele de kracht om ook hun droom achterna te gaan. Wees dus maar trots ik ben alvast fan van het patroon en de stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Manneke, gij zijt zoooo goed bezig!
    Ik doe dolgraag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Zo mooi! Als bijna-jongensmama wordt ik erg blij van deze stofjes. Prachtig. Ik zou ze dan ook graag winnen.
    Super gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hoera voor jou, je kindjes, je patronen en nu ook je stofjes! Geweldig, die printjes passen zo goed bij mijn kriebelbeestjeszoekende jongens! Zelfs de jongste zoon van één begint al enthousiast te krijsen als hij een mier ziet... Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. De stofjes zien er echt supermooi uit.
    En een welgemeende happy birthday is hier ook wel op zijn plaats! Hieperdepiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Katja Klarenbeek22 juni 2015 13:18

    Gefeliciteerd! Jarig en kadootjes weggeven en dan nog wel van die prachtige stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Proficiat, ik vind het prachtige verrassende stoffen en als jongensmoeder kijk ik likkenbaardend naar de foto's! Ik loot dus ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. een ferme proficiat met je 3de verjaardag en je prachtige stoffencollectie! ik krijg ook tranen in mijn ogen en een krop in mijn keel bij de gedachte dat je 9 meter van dat moois kan winnen! dus ik doe héé ééééél graag mee!!! groetjes valerie cockhuyt

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Gefeliciteerd!!! Zien er super uit je stoffen. Onlangs een eerste Theo gemaakt en dat smaakt naar meer (ook bij zoonlief). Ik doe graag mee :-)

    Groetjes, Liesbeth M.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik ben blij dat ik het verhaal achter de naam stickly rockers mocht horen. Heel leuk!
    Knap wat je allemaal doet! Genieten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Een welgemeende proficiat! Verrassend schone stoffen met een leuk kleurenpakket. Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hoi, hele mooie stoffen! Proficiat ! Hierbij een nieuwe fan :-)
    Groeten
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Als jongensmama vond ik al vaak mijn ding bij Zonen09 en nu nog toffe stofjes ook. hoedje af!

    Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Als jongensmama juich ik jouw creatieve uitspattingen heel graag toe! Het is altijd fijn en mooi om naar te kijken en die retrotoets is zo leuk! Mijn jongens hebben bijgevolg al heel wat Zonen09 moois in hun kast liggen. Ik doe uiteraard graag mee met de give-away, want kriebelbeestjes staan bovenaan hun agenda! Dat maakt het voor mij makkelijk voor een volgende creatie: een leuke print in een leuk patroon aan hun (leuke) lijfjes :-) Anyway, heel veel succes met dit alweer zalige kindje van jouw creatieve brein!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ewel merci!
    Wat jij in de afgelopen drie jaar bereikt hebt zullen je er niet veel nadoen!
    Nu zelf ook al een half jaar zoonmoeder zijnde besef ik hoeveel nood er is aan ontwerpen als die van jou. Ik ben dan ook apetrots dat de naam Charlie desdanig door jou geliefd is dat je deze naam gaf aan één van je ontwerpen. Dat het dan ook nog eens een bère ontwerp is maakt het voor mij helemaal uniek! Ik kan niet wachten tot mijn Charlie jouw Charlie draagt! Lieve Sharon, jaren geleden was jij mijn lievelingsleidster, nu ben jij mijn creatieve heldin! Ik beloof je hierbij plechtig dat ik voortaan niet langer enkel en alleen applaudisseer van aan de zijlijn maar me eens achter m'n machientje te zetten om me door jouw mooie creaties heen te worstelen. Want prijs/kwaliteit/originaliteit zijn ze de bloed/zweet/tranen die ik ongetwijfeld zal moeten trotseren zeker waard! "Work until you no longer have tot introduce yourself", wel, ik denk dat jij er bijna bent! ;-)
    Na dit tekstje volgt mijn eerste stoffenbestelling & ik kan niet wachten tot deze in m'n bus wordt gestopt! Dikke zoen, je keppekientje van '98, Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Het lijkt me een geweldige manier om je drie jaar te vieren ;). Ik wou haast zeggen; de kroon op het werk, maar ik vermoed dat er nog zoveel andere en nieuwe kronen zullen volgen. Ik geniet alvast van op een afstandje mee, en kijk al uit naar het moment dat Wolf hier in huis rondsluipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Fantastische stoffen! Wij zijn vooral fan van de wandelende takken die mijn 3 zonen ook als huisdier hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wauw! What can I say? Een dikke proficiat en doe zo voort! You rule!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Gefeliciteerd! Een nieuw stoffenbroertje voor je patronen. Wij zijn helemaal fan van de kleuren en beestjes, en wat fijn dat het bio is!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. prachtige stoffen , zowel de katoen als de jersey, de handen jeuken al om ermee aan de slag te gaan, ideetjes borrelen spontaan op... Dan kan een mens hebben hé als ie iets schoons ziet!!
    Proficiat met alles wat je tot nu toe bereikt hebt! 't zal wel 't laatste niet zijn dat we van jou horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. proficiat met je eerste stoffencollectie. Ook ik doe graag mee om een hippe outfit voor mijn 3 zonen te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik reageer niet vaak, maar nu dus wel! Wat een prachtige stoffen!!! En wat gaaf dat je zo je bedrijfje verder kunt uitbreiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Gefeliciteerd! Wat een prachtige stoffen en zo leuk om te zien dat je doet wat je graag wilt (tikkie jaloers :-))
    En wat zou ik dat stoffenpakket graag winnen zeg. Ik zie die twee kinders van mij er al in lopen in natuurlijk zo'n mooi patroontje van Zonen09!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Het is allemaal prachtig! En ik moet je teleurstellen: de meisjesmama's gaan je geweldige jongensideeën alweer kapen. Enfin, ik ga dat toch doen. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Proficiat Sharon voor al je prachtige patronen en nu ook nog eens die prachtige stoffen waar iedereen naar uitkeek. Dankbaar om al dat moois, doe zo verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Van Harte Proficiat! Als jongens oma ben ik vanaf het begin al fan van je mooie zonen`09 patronen.
    Vanaf 10 uur ben ik al naar je prachtige stofjes aan het kijken, maar ik kan niet beslissen ze zijn allemaal zo mooi! De jongens zullen de wandelende takken en kevers prachtig vinden Ik doe heel graag mee met je give-away......stel je voor...... dan heb ik ze allemaal :) !!!
    Groeten, Marja v. H

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Proficiat! Je patronen zijn super en ook jouw stoffen zien er heel tof uit. Ik waag dan ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Fantastisch al die mooie stofjes! Ik doe graag mee zodat ik mijn kleinkinderen (6 en nr7 op komst)nog eens kan verrassen met een leuke nieuwe outfit!
    Nog veel succes met alles wat je verder nog onderneemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Heeel mooi! Proficiat! En vooral... Doe zo voort want wij willen nog van dat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat een prachtige give-away actie! Een dikke proficiat met je stoffencollectie, ik bewonder je werk, dus ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wauw! Das alles wat ik kan zeggen. Superleuke collectie, dit zullen mijn 2 jongens geweldig vinden,want anders is het altijd voor kleine zus! Proficiat en ik die graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik ben al helemaal verkocht voor je collectie! En ook al heb ik meisjes, ik zou wel weten wat te maken en kijk ook al uit naar Wolf ... Dus, ik doe heel graag mee om mijn kans te wagen. Duim, duim, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Schitterende stoffen! Fijne kleuren & motieven! I like en doe graag mee, voor mijn felle buikbewoner die nu toch elk moment geboren mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Prachtige locatie, prachtige stoffen en patronen, stuk voor stuk PRACHTPRESTATIES met een grote P. Ook hier zeer veel bewondering voor je ! Proficiat !
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Proficiat met de verjaardag! Het is dan ook iets om terecht trots op te zijn. Als mama van een zoon ben ik zeer dankbaar voor al jouw mooie patronen. Ik kijk al uit naar Wolf! Die stofjes zouden hier zeker goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Proficiat!
    De collectie stoffen is zeer mooi!
    Ik doe graag mee om ineens 9 meter stof extra in mijn stoffenkast te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik vind het zo bijzonder en inspirerend dat je zulke stappen gewoon neemt en zo groots aanpakt. Daar kan ik nog wat van leren :) Het lijkt me erg leuk om de stoffen te winnen en er mooie dingen van te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Waaw waaw waaw, nog een keer.
    Ik vertelde afgelopen weekend nog over jouw lef en creativiteit, en ik ben zo onder de indruk van het resultaat ervan.
    En hoe dan ook ga ik binnenkort voor een bloesje voor mezelf in de lichtblauwe wandelende takken :). Ik zie het al helemaal voor me en vind het nu al de max :).

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Proficiat met de geboorte van je stoffen-zonen!
    Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wauw, geweldig die stofjes! en naar Wolf kijk ik ook uit, perfect voor het petekind van de vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. wauw! Die stofjes lijken mij perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ooooh! Prachtig!! Ikke ikke héél erg graag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wauw, wauw, wauw en Proficiat, proficiat, proficiat. Voor de 3 jaar, ongelooflijk wat je bereikt hebt op die drie jaar, voor de mooie stoffencollectie, en binnenkort voor 'wolf'. Het ziet er al een leuk/speels patroontje uit. Je gaat hier pieten-chance moeten hebben om te winnen, ik denk dat iedereen die ooit al van zonen09 heeft gehoord een kans wil wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Zo, die zijn mooi! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Dit valt zeker in de smaak bij mijn mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Jij bent een top zakenvrouw. Dit is er weer een resultaat van! Ik heb zaterdag genoten en genoten in jouw plaats. Alles was perfect! Ik doe graag mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Sharon, ik ben zo trots!! Trots op jou! Amai, gij ferme madam! Hoe jij dat allemaal klaarspeelt? Waw! En trots dat ik je leerde kennen: eerst tijdens de stempelcursus en later op Van Katoen.
    Ik kijk al enorm uit naar Wolf maar de stofjes zijn P*R*A*C*H*T*I*G!! ik blijf fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Heel mooi en super jammer dat ik -ondanks het gewonnen ticket- er niet bij kon zijn ... De MDH heeft een prachtige prestatie neergezet in de kwart-triatlon, dus dat verzacht de pijn wel wat ! Ik zie wel wat in een mannenhemd met die wandelende takken (of een kleedje, rokje of bloesje voor de meiden) ! Mooie kleuren, fijne motiefjes en als ik de berichten lees, topevenement ! Kan iemand die vrouw nomineren voor Onderneemster van het Jaar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Super leuke stoffen met fijne details ... Uiteraard wil ik die wel winnen ... Netzoals zo velen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Oh zeg wie wil dit nu niet winnen!Ikke in elk geval wel.En ben super blij dat het uni stofjes zijn ;-) Proficiat en meer van dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Hier ook een grote fan van jullie patroontjes! De stoffen zien er ook heel leuk uit! Dikke proficiat!! Ik doe ook graag mee voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Proficiat met de verjaardag! Ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Jongensstofjes, die kan je niet genoeg op de markt brengen.
    De wandelende takken en wantsen zijn niet mijn favoriete beestjes, maar ze zien er echt geweldig uit op jouw stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Betty lemmens
    Wauw , kan niet wachten om mijn creativiteit er mee erop los te gaan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Nét op tijd op je blog gebotst om nog mee te kunnen dingen naar een win-pakket :-) Meteen toegevoegd aan m’n favorieten om regelmatig eens en op ’t gemak met een kopje koffie erbij rond te snuisteren. Hier twee meisjes (4 en 6) maar hey, wie zegt dat het geen stoere meiden mogen zijn met stoere stofjes ;-) Ik ben nog net geen jaar een het naaien maar easy-peasy jurkjes lukken aardig al zeg ik het zelf. Succes nog met je blog & online shop. De creativiteit spat ervan af! En het feest zag er g.e.w.e.l.d.i.g. uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Proficiat!
    en tegen zo'n fantastische give-away zg ik geen neen... count me in

    BeantwoordenVerwijderen
  141. waaaaauw, helemaal te gek (net als ik hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Oh wauw! De stoffen zijn supermooi en ook naar het Wolf-patroon kijk ik al uit.
    Proficiat met de Zonen09-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Met veel liefde zijn deze patronen gemaakt, dat voel je dat zie je, dat ervaar je. Met evenveel liefde vervaardigde ik ze bijna allemaal (met mijn 3 zonen hier in huis). Met veel liefde verkocht ik ze ook tot een tijdje geleden. Oh wat zou ik graag werken met deze stoffen, count me in, en anders koop ik ze, allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Zoveel moois! Als jongensmama kan ik dat alleen maar toejuichen! Goed gedaan en hiep hiep hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe start en drie jaar zonen 09!!
    En wat geef je een prachtige en megagrote give away weg, ik denk dat bijna alle naaisters onder ons daar wel een kansje voor wagen. Ik duim natuurlijk heel hard dat ik de gelukkige mag zijn om de stoffen te ontvangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wauw, ik ben absoluut fan van Wolf!! Daar zat ik echt op te wachten, een heerlijk pyjama patroon met verschillende opties!
    En die stoffen... Zoooooo mooi!!! Heel knap gedaan! Jullie mogen trots zijn! Well Done!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wauw wat een geweldige stofjes en een pyjama! Dat ontbrak hier nog in mijn patronengamma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Sharon, als ik een hoed zou dragen, zette ik hem af voor jou, in alle nederigheid en respect en bewondering die je verdient. Ik volg je blog nu al een paar jaar en ik vind het echt zot wat je allemaal verwezenlijkt hebt. Je bent een van mijn heldinnen. Dat ik superblij ben dat je gekozen hebt voor GOTS-stofjes, verbaast je wellicht niet. Ik ben echt zotcontent dat je die keuze gemaakt hebt, ge kunt u dat niet voorstellen. Ge kunt u wellicht wél voorstellen dat ik graag kans maak om 9 meter aan mijn stoffenkast toe te voegen.

    Ik heb trouwens bijna gebleit dat het zo'n exclusief feestje was, want natuurlijk was ik er graag bij geweest, maar merci om mij een beetje te laten meegenieten via social media :)

    Goed bezig, gij!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Proficiat met je stoffencollectie!
    Ben helemaal weg van de kleurkeuzes en tekening dus waag graag m'n kans voor deze give-away!
    Nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Het was te denken: ik vind ze allemaal, stuk voor stuk prachtig! Natuurlijk wil ik daarmee aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Die drie jaar al voel ik niets dan respect en bewondering voor de manier waarop jij dit allemaal doet. Chapeau, echt waar. Bij gebrek aan een zoontje in de juiste maten kon ik jouw patronen tot nu toe nog niet echt uittesten, maar gelukkig is Ernestje bijna aan dat maatje 92 toe en dan kan dat mooie verhaal hier ook beginnen.
    Jouw stoffenlijn vind ik alvast ook geweldig, ik waag dan ook graag mijn kans hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Moeilijk kiezen 't zijn allemaal mooie stofjes. Maar dat zal hier geen probleem zijn, kleinkinderen genoeg.....Dus ja ik waag mijn kans bij deze gave away.
    Proficiat en veel succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wauw! Super zeg! Ik doe heeeeeeeeeel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik volg zonen09 al vanaf het prille begin. Ik was net begonnen met naaien, met verlof van ons 3e kind (de 1e zoon). Inmiddels zijn hier al aardig wat charlies en ole's geproduceerd. Theo ligt nog te wachten op wat lef (een hemd... Vast moeilijk) en het perfecte stofje ;-). En Wolf zie ik voor zowel de meiden als de kleine kerel al helemaal voor me. Veel succes met alles wat op uw pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Gefeliciteerd, het zijn prachtige stoffen geworden. Ik zie al allerlei projecten geboren worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Man zeg, ik heb nog nooit zó hard gehoopt dat ik eens een give away zou winnen! Ik ken niemand anders die op drie jaar tijd zou kunnen verwezenlijken wat jij gedaan hebt. Proud of you! X

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wauw, super mooie stoffen! Knap wat jij allemaal kan, zo'n leuke patronen en stoffen maken! Ik doe graag mee, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Oh wow wat een super give away, al is denken wat ik voor Ruben zou kunnen maken met die leuke zonenstofjes.....love them.....en als mama van een zoon ben ik superblij met wat je allemaal doet en maakt!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. wat een super mooie stofjes, ik zie al een theo in de stickly rockers : )!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Hier heb ik naar uitgekeken en... terecht! Prachtige stoffen! Wat zou ik deze give-away graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Is dat nu die foto die je ons zo graag helemaal wou tonen? Waw! Die stoffen die zie ik als meisjesmama ook helemaal zitten. Kei mooie kleuren en wat een leuke prints! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Een dikke proficiat, en wat zijn de stofjes mooi, daar weet ik wel raad mee!
    Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ik zet vanavond al met een klein hartje m'n schaar in de blauwe 'off beetle'. Zo'n schoon gerief jong, en voor een van de weinige keren dacht het lief er net zo over...

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Super! Ik wou dat ik zo creatief was! Die stofjes zijn zaaaalig en lijken gemaakt voor mijn zonen die ook zo houden van kriebelbeestjes. Na het uitvoerig gebruik van ole, jacob, charlie, .. zou het gewoon fantastisch zijn ook de stofjes te mogen testen...

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Wauw!! Wat heb jij veel bereikt in die 3 jaar! Chapeau! En ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik denk dat mijn geluk al zwaar beproefd werd bij het winnen van de uitnodiging voor jouw super zalig feest maar toch ga ik nog een kansje wagen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  167. 9 meter man daar moet eens goed over nagedacht worden maar ideeën zullen zeker komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Kevers en wandelende takken! Geweldig!!! Niet meer in glazen bokalen, maar regelrecht op je pyjama met cape! Prachtige collectie! Kijk al uit naar de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  169. zo leuke stofjes met pit!, spreken mij ook héél hard aan....
    mag naaien voor mezelf ook?
    super gedaan, Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ik was zo ontzettend blij dat ik toch deel kon uitmaken van jouw fantastische dag! Het was af! Alles! Het was genieten voor 200%.
    En ja, de stofjes zijn prachtig, ik ga hier zo meteen met eentje aan de slag!
    De zoon is alvast fan van de cape, dus stof daarvoor zou goed uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Wat een prachtige stoffen! Weer eens wat anders dan de 'standaard' jongens stoffen.
    En wat een mooie prestatie lever je toch, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Proficiat met je driejarig bestaan van zonen09. En nog eens proficiat met je prachtige stofjes. Jij hebt super leuke stofjes voor jongens op de markt gebracht. En echt op jongensmaat. De jongens zullen misschien minder beestjes gaan zoeken tussen de planten en onder de stenen als ze de beestjes effectief dragen. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Oh wauw, daar mag je echt apetrots op zijn! Wat een droom heb je kunnen waarmaken... Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Een dikke proficiat voor Zonen09!!! En wauw, wat een giveaway… Daar doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Ik ben ongelofelijke fan van de wandelende taken! (laat maar komen die stof). Maar ook evenveel fan van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Gefeliciteerd, ambitieuze "zonen09" met oog voor mooie en eerlijke stoffen, echt prachtig zijn ze! Ben nu al fan en hoop op het geluk om ze te mogen winnen! Weet er goede raad mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Dat zijn machtige stoffen, mooie kleuren en net stoer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Knappe stoffen en Wolf ziet er ook veelbelovend uit! Hoe klein de kans op winnen waarschijnlijk ook wordt, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wat een intense periode voor jou! Je mag terecht heel fier zijn op wat je hebt bereikt. Nog eens dikke proficiat!
    Heel graag doe ik mee aan je give away. Wie weet heb ik nogmaals geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Super knap wat je verwezenlijkte op die drie jaar!
    Ik ben grote fan!
    AnnVB - 100% jongensmama

    BeantwoordenVerwijderen
  181. P.R.O.F.I.C.I.A.T. Wandelende takken, tot voor kort had ik ze in de klas, geweldige beestjes, die zich voortplanten als zot! Ik deelde ze in juni uit aan mijn leerlingen. Moest ik winnen, ik maak er nog deze vakantie spullen mee voor in de klas. Zijn de beestjes er toch nog een beetje in de klas!

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Prachtig, knap gepresteerd. Je bent een echte durver. De stoffen zijn wondermooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  183. WAUW!! Prachtige dame die prachtige dingen doet! Ik ben fan!! Al langer van de patroontjes die je maakt en nu zeker ook van de stoffen! Onze kids zijn helemaal weg van wandelende takken dus dat stofje gaat zeker in hun kleerkast komen! Veel succes meid en euh... We kijken uit naar wat allemaal nog meer volgt... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Hier hier hoera! Het is rond: een prachtig verjaardagsfeest, een even prachtige stoffenlijn en ook nog een supermooi patroon erbij! Ik geniet met je mee, wat een droom die werkelijkheid wordt. Proficiat, je bent een heldin!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Moh, ik kan al niet wachten op de uitbreiding van de stoffencollectie. Het pakket is gewoon te groot om helemaal voor mezelf te houden, maar dat zou de ideale gelegenheid zijn om een zomerse huisvlijtdag met vriendinnen te organiseren...

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Knap! Kan niet wachten tot wolf beschikbaar is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Wauw zo'n mooie stofjes! Die wil ik wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Wauw, wat een prachtige stoffen! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Och! Laat ik nou net 2 jongens hebben;) Wolf is ook zo tof. Kan niet wachten! Proficiat met alle mooie resultaten! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Proficiat Sharon met jouw mooie Zonen stoffencollectie op deze derde verjaardag ! Samen met jou kijken we uit naar al het moois dat daarmee gemaakt gaat worden. Ik steek graag mijn naam in het potje om kans te maken op dit superpakket !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Dan zou het feest compleet zijn, moeder en zoon jarig in 1 week en dan na een heel weekend nog meer feest voor de moeder en zoon??
    Ik weet het wel, ik het naaifeest en hij het draagfeest, dat zou de spreekwoordelijke kers op de taart zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Lieve Sha, het was helemaal af zaterdag! Ik heb genoten en zag dat jij dat ook deed. En terecht: wees maar fier op die nieuwe, mooie stap! Laat Wolf maar komen. En die 9m stof, mag ook altijd komen ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Proficiat met je derde verjaardag. Als jongensnaam hopen we dat je nog jaren verder doet! En bij deze wagen we onze kans . Succes nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Cool! En mooi! Graag een lotje, bij voorkeur het winnende! ;)
    groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  195. Wauw! Net zoals de patroontjes zijn de stofjes ook weer geweldig....

    BeantwoordenVerwijderen