21 mei 2015

Zonen 09 wordt 3, viert feest en lanceert haar eerste stoffenlijn! Kom jij ook?

Nog slechts één maand en Zonen 09 wordt 3. Op 22 juni 2012 schreef ik deze blogpost. Een beetje bang, maar vol enthousiasme lanceerde ik de site voor zonenpatronen. Intussen ondergingen site, logo, huisstijl, aanpak, ... heel wat veranderingen en kreeg Jacob er 7,5 broers bij.
Doorheen de jaren groeiden het vertrouwen en vooral mijn dromen. In februari 2014 begon ik aan het stoffenavontuur, liep tegen heel wat hindernissen aan om vandaag eindelijk en nog wat banger, maar even enthousiast als 3 jaar geleden aan te kondigen dat Zonen 09 klaar is voor een nieuwe stap.
De verjaardag en de uitbreiding van Zonen 09 kan ik niet zomaar laten passeren. Ik wil er een echt feest van maken, samen met de anderen die Zonen 09 hielpen groeien. Daarom organiseer ik op zaterdag 20 juni bij LikeBirds in Gent een verjaardagsfeest gecombineerd met een productlancering waar de eerste (mini) stoffencollectie in primeur te zien zal zijn. Een social event voor een 100-tal trouwe klanten, naaibloggers, goede professionele contacten en dichte vrienden.
Tussen 15h en 18h mogen de gasten zich verwachten aan een portie verwennerij, afternoon tea, netwerken, fijne babbels, stofjes zien, voelen én, mochten zij dat willen, in primeur kopen.

Party time

Ik wou dat ik een feest kon geven voor elke lezer, fan en klant. I really do, wat zou dat geweldig zijn, maar daar is Zonen 09 jammer genoeg niet groot genoeg voor. Nu zijn er een 100-tal plaatsen voorzien waarvan een kleine 90 al zijn ingevuld. Ik reserveerde 12 plaatsen voor lezers. 10 daarvan kun je hier en via mijn Instagramaccount winnen. 2 ervan zullen heel binnenkort, met nog enkele extra's, verloot worden via de blog van Oon die zelf ook wat te vieren heeft.

Wil jij er op zaterdag 20 juni tussen 15h en 18h ook graag bij zijn? Dan kan dat via
  • het hier achterlaten van een reactie.
  • het achterlaten van een reactie op mijn Instagramfoto over het feest.
  • het achterlaten van een reactie op de giveaway die Oon binnenkort host.
Per deelname heb je een kans tot winnen. Laat je dus hier én op IG én op de blog van Oon een reactie achter dan heb je 3 kansen.  Maandagavond 25 mei krijgen 10 lezers een uitnodiging voor het feest in hun digitale bus. Ik ben benieuwd wie van jullie ik mag ontmoeten!

Ter info: voor wie er op 20 juni niet bij kan zijn, zullen de Zonen 09 stoffen beschikbaar zijn vanaf maandag 22 juni.

105 opmerkingen:

  1. Héél benieuwd naar de stoffen. Graag een lotje voor mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooooooooo ben al jaloers op de winnaars ;-) , al jaren zaag ik zonen 09 aan hun oren voor de zonen 09 stofjes , sorry voor het gestalk , maar wat wil je een jongensmama :-p . Ik duim duim duim dat ik deze keer wel kans maak om eens iets te winnen en daar zijn winsten van stoffen en andere dingen niets tegen , ik ben alvast aan het sparen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook eentje! Zo'n feest is wel een heel goede reden om even terug te keren naar mijn hometown!
    Alvast dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, ik ben wel into een feestje, ik stel mij dan ook graag kandidaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! In gedachten ben ik bij jullie:-) maar het gaat helaas niet om van Bergen Noorwegen naar Gent te komen dat weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een feestje dat allemaal leuke dingen combineert! Daar zou ik wel graag bij willen zijn! Alvast proficiat met de derde verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel erg benieuwd naar de stoffen! Ik doe niet mee, ik woon in Noord Nederland, niet erg dichtbij dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. combi van feestje en nieuwe stoffen=heaven on earth ! Ik waag mijn kans !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zak met plezier af naar Gent om dat mee te maken! Te spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh ja! graag, ik ben heel benieuwd, kleine waarschuwing, ik ga zeker voelen!! Dat vind ik toch het enige nadeel aan online shoppen, een stofje wil je eigenlijk toch altijd eens door je vingers laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nogmaals...vingers kruisen, bidden tot Maria, Jozef en Jezus, wierook aansteken bij Boedha, mijn zeven kaarsen op mijn Joodse kandelaar doen branden, mij even tot Allah richten en wat bomen knuffelen...en dan hopen dat ik er bij ben :) Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelofelijk wat jij op drie jaar al verwezenlijkt heb! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat moet gevierd worden, hipperdepip hoera! Als mama van 1 zoon ben ik zo blij met uw patronen. Ik zou dit feestje niet willen missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit feestje wil ik niet missen! Als zonen-mama heb ik al veel van je patronen omgezet tot leuke kledij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. enkele andere gestikte wijven hebben me toch wel jaloers gekregen, ik zou er dan ook graag bij zijn :)
    groetjes
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hiep hiep hiep! Wat gaat de tijd toch snel als je goed bezig bent...benieuwd naar de stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ewel, ik wil wel eens aan jouw stofjes komen voelen zaterdag de 20e! Dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zooooooo'n spijt dat ik dan achter de studieboeken zit! Maar ik wens jullie een plezant feestje om die drie jaar moois te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohja heel graag een lotje! Ben heel benieuwd naar je stofjes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt me super om naar het feestje te mogen komen. Ik ben een zonen09 fan!! Zo benieuwd naar de nieuwe stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. eerst en vooral proficiat en vooral doe zo voort met al het moois dat je tot nu toe gemaakt/ontworpen hebt! En uiteraard zou ik er heel graag bij zijn, wie niet :-)

    groetjes
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh ja, ik wil graag komen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit lijkt me zo geweldig hè! Ook ik wil wel eens al die toffe dames in levende lijve ontmoeten en vooral stofjes komen aaien! (",)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat, Sharon!!! You rock! En toeme, ik land pas 2 dagen later met de meisjes in Brussel. Anders had ik er heel graag bij geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd!
    Ik was er ook graag bij geweest, maar de kans is te groot dat ik dan aan het bevallen ben. Dju toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Voor mij is het ook te ver, masr alvast veel plezier en ik kijk uit naar de stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooohhh yesssss pleasssseeee! Dat zou zo geweldig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh ja, ik ben te benieuwd om hier niet te proberen te winnen ... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit kan ik - als mama van drie zonen - écht niet laten passeren!! Ik waag heel graag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fan van het eerste uur, heel graag ben ik erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik probeer! Absolute fan van alles van de Zonen 09 stal, en dan heb ik het niet alleen over mezelf, maar ook over de zonen zelf. Wat spannend (voor ons én voor jou)!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oooooh daar zou ik supergraag bij zijn!!! Ik zou het echt super vinden!!! Veel succes en liefs eva xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat! maak er een leuk feestje van...
    (voor mij geen lotje, ik heb al andere plannen)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik hoorde al via mijn collega gestikte wijven dat er een feest op komst is. Met al wat zonen 09 ervaring en mijn passie om het theo hemd in tricot te maken, ben ik zeker kandidaat om naar het feestje te komen! Ik ben heel benieuwd! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Natuurlijk wil ik erbij zijn! Een niet te missen feest! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hartelijk gefeliciteerd ! We keken er samen met jou hard naar uit naar deze collectie en zijn zeer benieuwd. We wagen dus onze kans om het samen met jou te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Daar wil ik best een rit vanuit Limburg voor maken naar Gent.Ben nieuwsgierig naar de stoffencollectie en doe super graag mee om erbij te zijn.Spannend,hé!En alvast proficiat en ik wil je even zeggen dat het die maandag de 22ste is want ik verjaar de dinsdag de 23ste,dus indien ik niet bij het feestje ben kan ik op mijne verjaardag stofjes gaan shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ohhh ik zou er heel graag bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ohhh ik zou er heel graag bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooooh
    Ik wil ook wel naar dat Gentsch fiestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou ook wel heel graag in die lotjesbak terechtkomen! Oooh zo benieuwd, alle patronen zijn hier, de meesten ook getest, met drie zonen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh... Jammer genoeg voor mij op de dag van het schoolfeest!
    Ik ben super benieuwd naar de stofjes al weet ik wel dat jij uitblinkt in alles wat je doet ;-)
    Geniet van je feestje. x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Daar wil ik echt super graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh leuk! Met een zoon in huis zijn jouw patronen super! Ik kijk al uit naar die stofjes! En wat zou het leuk zijn om die in primeur te mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ooh dat klinkt als een goed argument voor een daguitstap naar Gent!
    Applaus voor de verwezenlijkingen van de afgelopen drie jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. proficiat zeg! ik ben zo benieuwd en wil zeker komen piepen!
    gr
    k

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben ook mega nieuwsgierig naar die stofjes! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Niets om bang voor te zijn.. Als iemand het kan dan ben jij het!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. We ontmoeten elkaar altijd zo in de vlucht op een stoffenspektakel, ik een fan zonder blog, jij zegt dan : je komt me bekend voor". Awel ik wil echt graag meevieren, en je in 't echt echt leren kennen, maar vooral stofjes kopen voor die grote zonen09-versies ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh! Feestje, verjaardag, Mamasha, Gent, ... Ik wil er heel graag bij zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Waw zo'n feestje, dat wil ik wel eens meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooh, hier zou ik ook graag willen bij zijn ����!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. alvast heel erg gefeliciteerd met deze nieuwe stap ! mama worden is loslaten dus laat die zorgen stilaan maar los ;)
    (ik kan er niet bij zijn dus hoef geen lootje)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. een gelukkige zonen-verjaardag! dat feestje zou ik graag meemaken😊 mocht ik toch niet bij de gelukkigen zijn: alvast een dikke proficiat en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat leuk! Ik naaide laatst mijn eerste Theo en er zullen er nog volgen! Benieuwd dus naar je stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zo benieuwd naar je stoffen! Daar zou ik graag live bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Proficiat!!! Ik ben heel erg benieuwd naar die stoffen collectie van jou en heb speciaal voor de stoffenlancering nog een Zonen 09 kadobon klaarliggen in de kast.
    Oh wat zou ik er graag willen bijzijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Proficiat Sharon!
    Ik doe niet mee, want mijn dochter heeft dan haar allereerste dansoptreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zo tof, een eigen stoffenlijn!
    Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Daar zou ik ook graag bij zijn hoor! Ik vind Zonen 09 super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh whaauw!! Dikke proficiat zeg!
    ...en ik kom graag langs hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Woooooow, hier zou ik zoooooo graag bij zijn!!!! Proficiat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wauw, klinkt geweldig! En ben heel curieus naar die stoffencollectie.... Daar zak ik heel graag eens voor naar gent af!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh, wat kijk ik uit naar die stoffen! Ooit met tricot leren werken bij het assembleren van een Charlie tijdens de maakdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. SUPER!!! Hier doe ik heel graag aan mee! Een eigen stoffenlijn, wat zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zo'n uitnodiging zou ik wel zien zitten... (en nog DIKKE proficiat met alle feestelijkheden!)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Natuurlijk wil ik erbij zijn! Een niet te missen feest! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. eerst en vooral hieperthapiep! ik wil er dolgraag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Deze Gentse is er ook graag bij! liefs van mij *

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Couture giraffe22 mei 2015 14:02

    Ik wil heel graag meedingen voor deze mooie prijs! Als sinds Jacob een grote fan om schone zonen09 outfits te maken voor zoonlief. Natuurlijk ben ik reuze benieuwd naar de stoffen... Hopelijk mag ik komen mee feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoe zalig is dat! Winnen is altijd leuk, maar nu... Wat een kans! Wat een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo,

    ik doe graag mee aan deze loterij!
    Ik vind het fantastisch om mee te feesten, in mijn eigenste thuisstad Gent. En dan nog sinds gisteren kampioen in het voetbal, dus nog een extra reden om te feesten :-). Dat heb je natuurlijk er ook bij als je zonen in huis hebt.
    Sharon, proficiat met al jouw projecten!

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Een dikke proficiat voor zo'n Belgisch topmerk! Ik ben er graag bij de 20ste.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wie ziet dit nu niet zitten?!? Tuurlijk wil ik er graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ooh wauw!daar zou ik graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Daar zou ik graag bij zijn. Proficiat al voor de 3 jaren zonen09

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Superbenieuwd! Als je stoffen even hard knallen als je patronen, kan het niet misgaan! Ik wil er wel graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh, wat een dag om naar uit te kijken!
    Ik wil daar heeeeeel erg graag bijzijn!
    Topmadam!
    Marieken

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik wil ik wil ik wil en oh ja ik wil er graag bij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Daar zou ik super graag bij zijn. Jij bent mijn grote inspiratie voor mijn jongens hier! Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  82. zo benieuwd naar je stoffenlijn! Deze is vast en zeker even spiritvol als je patronen! 'K waag dan ook graag m'n kans om erbij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Helemaal nieuwsgierig geworden naar die stoffen (en bio, hip hoi) . Ik maak met plezier wat tijd voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat gaaf! En al is het voor ons ver weg, dat zouden zuslief en ik er wel voor over hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Dat belooft een heerlijk feestje te worden! Graag, heel graag zelfs, zou ik op je gastenlijst willen staan om o.a. die prachtige stoffen te mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. net zoals velen anderen wil ik hier graag bij zijn. groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Benieuwd naar je stoffen! Bij deze waag ik mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. wie niet waagt, niet wint ! dus graag een ticketje !
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik mis soms echt de Maakdagen, de sfeer en setting waren steeds super! Ik weet zeker dat dit feestje ook die richting zal uitgaan en ben superbenieuwd naar je stoffencollectie!
    Duimen omhoog...
    Katie de bruyne

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Monique Duchatteau23 mei 2015 20:38

    O dat zou toch wat zijn. Een weekend in Gent ( Gent is leuk toch?) En dan ook nog met hapjes en stofjes.
    Zou echt superduper tof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. 'k Zou het fantastisch vinden erbij te kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik zou héééééééééééééééél graag komen piepen naar je nieuwe stoffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ooooh dat zou ik voor geen geld ter wereld willen missen! En proficiat! Zo'n spannende nieuwe stap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik ben alvast heel nieuwsgierig! Ik doe dus zeker graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ik doe heel graag mee voor dit toffe event.. erg benieuwd naar de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Tof zo een happening, wil ik graag bij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik doe niet mee voor de uitnodiging ! Ik kijk wél uit naar de stoffen !

    BeantwoordenVerwijderen
  98. ik doe graag mee voor dit leuke event, ik ben erg curieus naar de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen