25 mei 2015

Worden verwacht op 20 juni...

Een beetje wazig, want een late maar spannende loting!

De twee eerste dames werden uit de reacties op Oon's blogpost geloot. Zij krijgen een uitnodiging voor het feest, 2 patronen én 2 meter stof naar keuze!

De volgende 10 dames werden uit de reacties op mijn blog- en Instamgrampost geloot en zie ik op 20 juni bij LikeBirds!

Hier vind je de foto met alle namen.



Dames, mailen jullie me op zonen09@gmail.com?

Bedankt aan iedereen die deelnam en bedankt voor alle mooie woorden!

8 opmerkingen:

  1. Ik geloof het haast niet maar ik denk dat ik gewonnen heb! Juij!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel voorzichtig... Zit er daar een Karen tussen? van 21 mei? Of heb ik verkeerd gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Karen en je was idd de enige Karen! Mail je nog even naar zonen09@gmail.com?

      Verwijderen
  3. Ik ben zo blij als een klein kind dat naar de kermis mag! Joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie! Ik ben erbij!
    Staat reeds met stip in m'n agenda!
    Annelies Geldhof uit ODK

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooooh! Zooooo zalig! Zooooo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik meldde Ruth het goeie nieuws en kan alleen maar beamen dat ze héél blij is :)

    BeantwoordenVerwijderen