12 mei 2015

stAen juwelen giveaway!

Eén van de voordelen aan al wat langer in blogland vertoeven zijn de nieuw opgebouwde relaties, zowel vriendschappelijk als professioneel. Eén van die toffe, professionele samenwerkingen waar jullie hier een tijd geleden al getuige van waren, is die met Stijn van stAen.

Staen wedding collection

stAen begon ooit met de collectie 'Liquid Marble' waarvan jullie hier 3 jaar geleden oorbellen konden winnen. Ondertussen ontwierp Stijn nog een 5-tal andere collecties waaronder een uitgebreide collectie trouwringen.

Staen wedding collection

Die trouwringen worden steeds op maat met de klant besproken en ontworpen. Zijn collectie is volledig aanpasbaar en beschikbaar in zilver, geel-, wit- en roodgoud. De zilveren juwelen kunnen verguld worden met geel of roos.

Staen wedding collection

Staen wedding collection

Drie jaar geleden was stAen te vinden in pop-up stores en beurzen, intussen liggen alle juwelen gepresenteerd in de permanente stAen flagshipstore. De winkel vind je op het Antwerpse Zuid, middenin de museumbuurt. Hij kreeg daarom de naam ‘Muhjo' (Museum hedendaags juweelontwerp), een speelse knipoog naar het Muhka en het Momu.
Toen stAen en ik vorige week startten met mailen over iets wat later nog aan bod komt, stelde hij voor om intussen via de blog nog eens een giveaway te organiseren. Zo'n aanbod slaan we uiteraard niet af, ik verwen jullie wel graag eens, dus worden binnenkort 2 lezers uitgeloot die een stAen cadeaubon ter waarde van €50/bon winnen.
Je kan deelnemen én hopelijk winnen door, vóór 19 mei 12h00, via Rafflecopter
Mijn absolute favoriet is de ring hieronder in het midden, roze goud met de dwarse bamboe structuur.  Benieuwd naar die van jullie!

Favoriet Sharon

a Rafflecopter giveaway

24 opmerkingen:

  1. Ik ben enorm fan van de roze ringen. En dan nog meer van de roze stacking rings (structure). Prachtig werk Staen! Nu hopen dat ik win.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Structure rock roodgoud vind ik echt subliem!!!!! Wat een leuk kleur... zo net iets anders, iets specialer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf de Liquid Marble oorstekertjes het mooist vinden, en misschien durf ik dan eindelijk gaatjes in mijn oren laten schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi...
    Mijn voorkeur gaat uit naar de "Let's Rock" silver rock - ring

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie juwelen! Ik vind vooral de liquide Marble collectie mooi. Deze oorbellen zou ik kopen met de bon. Alleen nog winnen en een kleurtje kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Het roze goud is echt heel mooi! Voor mijn werk mag ik helaas geen ringen dragen, dus ik zou kiezen voor de don't be square oorbellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend zo'n give-away van zo'n mooie juwelen! Ik ben voor de Five Easy Pieces ring gegaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuke ontdekking deze juwelen! Ik ben superfan van de zilveren 'Let's rock' ring, lekker stoer en toch elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de 'rock' en 'structure' collectie allebei heel mooi! Leuke ontdekking die juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijk kiezen hoor! De roodgouden en geelgouden structure ring 'rocks' vind ik de mooiste! Maar ook de zilveren wireframe ring vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon gerief zeg! Ik viel vooral voor de oorbellen uit de "don't be a square" collectie...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zo'n 'roze' horloge en draag die graag, maar er passen weinig van mijn andere juwelen bij. Zo'n dunne dwars geschuurde roze ring, dus,... ohlala. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, bedankt voor de inspiratie, was net op zoek naar een ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik kan niet kiezen! voor elke dag de Liquid Marble, maar voor die ene speciale dag (en van dan af elke dag!) de Rock trouwring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kocht toen (omdat ik niet won) zo'n marble oorbellen, dus passende ring zou geweldig zijn of anders zo'n don't be a square... nu mijn (nu nog) ringlozevingers kruisen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige collectie, en zo affordable! Kiezen is heel moeilijk, maar ik zou toch voor zo'n spinnewebje gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kocht vorige keer groene oorbellen toen bleek dat ik niet gewonnen had. Nu ga ik wat hints geven tegen mijn verjaardag denk ik. Dat roze verguld zilver, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor de inspiratie! It happens to be dat ik op zoek ben naar trouwringen... Ik heb geen fb, dus geef ik via deze mee dat ik 4kanten super vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn favoriet is de bamboering maar in wit goud eerder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De square is al een paar jaar niet meer weg te denken van mijn linker ringvinger. De roodgoud surface mag komen blinken aan de rechter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik blijf grote fan van de Liquid Marble: zo'n ronde zwarte of blauwe, die zou ik graag aan mijn vinger zien blinken! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor jullie enthousiaste reacties, een herkansing volgt nog!

    BeantwoordenVerwijderen