4 april 2015

Over Zo(o)ndagen en een Theo workshop bij De Soldeur

Of er nog Zo(o)ndagen gepland zijn? Die vraag komt de mailbox vlot binnen. Er zijn er intussen inderdaad nog 2 gepland in mei en juni, maar de plaatsen daarvoor werden eerst aangeboden aan wie op de wachtlijst van vorige Zo(o)ndagen stond. Sommigen moest ik 3 keer na elkaar ontgoochelen dus beloofde ik het voor een volgende Zo(o)ndag zo aan te pakken. Mochten er dan nog plaatsen vrij zijn, dan zou ik die hier online zetten. Dat was het geval niet dus is het nog even wachten op de Zo(o)ndagdata na juni. Die zal ik dan opnieuw hier aankondigen, maar ik geef alvast even mee dat wie binnenkort graag een Theo workshop bij mij wil volgen dat binnenkort ook elders kan doen.

Theo workshop

Op zaterdag 18 april geef ik de hemdjesworkshop in De Soldeur in Kortrijk. Alle info daarvoor vind je hier. Wie weet zien we elkaar dan!

1 opmerking:

  1. Ik weet wel dat er geen reclame meer nodig is, maar ik kan het niet laten: Zo(o)ndagen zijn zo(o)'n aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen