10 maart 2015

Resultaat van de giveaway en de korting

Aan iedereen die de moeite nam om deel te nemen aan de giveaway en daarbij zoveel schone dingen over Zonen 09 vertelde: een dikke merci. Ik vind het echt geweldig om jullie commentaren te lezen.
Ik kwam uit op 233 geldige (lees: op tijd) commentaren waarbij Lisa Clark, Lalotte en Saskia er met random.org als winnaars uitkwamen. Ik laat jullie het stofje van voorkeur kiezen in volgorde van reageren. Mailen jullie mij op zonen09[at]gmail.com om verder af te spreken? Lisa: please email me so we can arrange the shipment.

Result give away

Result give away

Result give away
En omdat ik toch nog een extra effort wou doen voor wie niet won en toch graag Ole in huis wil: vanaf vandaag tot en met vrijdag 13 maart krijg je €2,33 korting op de aankoop van een papieren Ole. Als dank voor die 233 schone reacties! Gebruik hiervoor de code 233 in het checkout proces. Zie de rode pijl op de printscreen.

Result give away

En nu duik ik weer verder in die grote maten!

7 opmerkingen:

  1. Zag ik daar even mijn voornaam blinken ... maar jammer genoeg een naamgenote. Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mijn naamgenoot heeft gewonnen :-)
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars! Spijtig genoeg was ik te laat om te reageren. Maar zo erg is dat niet aangezien al die geweldige zonen09 patronen hier toch in mijn kast liggen. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mijn hartje sprong even over! Er zijn teveel naamgenoten in onze generatie....
    Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaars! Ik kijk zo uit naar die grote maten, mijn tienerzoon heeft dringend Charlies nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars! Ik kon toch niet wachten op de trekking dus had hem al gekocht =)

    BeantwoordenVerwijderen