2 februari 2015

Samen sterk!

Sharon op Bryo awards 2015

Misschien zag je het dit weekend al op Instagram of Facebook passeren? Zonen 09 won de award 'Creative Highlight 2014'! Ik ben er zo blij mee en het grootste deel van die blijdschap is volledig te wijten aan het besef dat wij dat hier samen gedaan hebben. Dat er woorden als 'stemmenkanon' vielen en dat wij als team dus echt niet te onderschatten zijn. Zonder jullie was het nooit gelukt! Een enorm dikke merci voor iedere stem, voor alle aanmoedigingen, het delen, meeleven en het Zonen 09 gunnen van de overwinning!
Het klinkt zo cheesy, ik weet het, maar het is echt ook jullie award. Die van elke naaister die de zelfmaaksector en Zonen 09 doet groeien!
Om mijn dankbaarheid nog wat extra in de verf te zetten, geef ik tot en met vrijdag 6 februari 15% korting op iedere order bij Zonen 09. Gebruik hiervoor de code 'samen sterk' (kleine letters, 1 spatie).

Enjoy en nog eens een dikke, dikke merci!

32 opmerkingen:

  1. Enjoy Sharon! Dat het dubbel en dik verdiend is, dat zeg ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zoooo verdiend!! Oeh... en een kadootje voor ons... Jippie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Een mooie erkenning voor je reeds geleverde werk!!
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!! Een mooie erkenning voor je reeds geleverde werk!!
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er maar van, van de erkenning dat je goed bezig bent, van de vele mensen die achter jou en je project staan. En ik, ik kijk reikhalzend uit naar je eerste stoffencollectie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je award!
    Ik ben dan zelf geen creatieve jongensmama, maar wou toch jouw initiatief steunen.
    Blijf zo verder doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je award!
    Ik ben dan zelf geen creatieve jongensmama, maar wou toch jouw initiatief steunen.
    Blijf zo verder doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dikke proficiat! je verdiend het! leuk om te horen dat onze stemmen niet verloren gegaan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat met jouw trofee! Blij dat het stemmen heeft geholpen :) Ik wens je nog heel veel succes in de toekomst! Ik kijk al uit naar nieuwe patronen, maar ook de huidige. Met een zoontje van 9 maand kan ik nog lang genieten van de patronen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat ! Ik las het vandaag in de krant, De Standaard. Ik ben zo blij voor jou. En het is graag gedaan dat we daar ons steentje aan hebben kunnen bijdragen. Hopelijk heb je nu terug wat tijd om de tiener maten uit te werken. Ik wacht vol ongeduld, want wil graag voor mijn tieners aan de slag met jouw patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super!!!!!!!!!!!!! Ik ben blij want jouw patronen zijn écht toppie :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiephiephoera! Dubbel en dik verdiend. You rock! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik maakte een sprongetje in de keuken gisteren, en de Husband sprong mee. De kinderen keken maar raar :-)
    You did it, girl, with a little help from your friends! Gefeliciteerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SUPER !!! HOERA !!! PROFICIAT !!! ...
    Echt verdiend !
    Tevreden dat onze stem kon helpen, graag gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat heb je zo enorm erg vreselijk hard verdiend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dikke proficiat! Je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik gaf met veel plezier mijn stem! Dikke proficiat, dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :)) Proficiat! Je verdiende hem gewoon..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. proficiat! Maar nu heb ik toch wel net mijn 2 favoriete patronen vorige week al gekocht! Zal eens rondneuzen of ik nog een patroontje vind tussen jouw pareltjes voor het samen sterk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen