7 januari 2015

Zonen 09 round-up 2014

In 2014 lanceerde ik met Zonen 09 4 nieuwe patronen. Ole, Theo, Lars en Cisse werden 'part of the gang' en door jullie volop getest en becommentarieerd. Het doet me echt heel veel plezier te zien dat jullie de Zonen 09 patronen zo vaak uit de kast halen en ik prijs me gelukkig om de overwegend positieve toon in jullie commentaren.
Ik probeer zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van jullie maaksels door het pinnen van jullie blogposts in het 'customer review board' op Pinterest en door jullie de gelegenheid te geven jullie foto's in onze Flickr group te plaatsen. Blogposts op het spoor komen gebeurt meestal doordat jullie linken naar de Zonen 09 website, ons ermee mailen (vinden we telkens super!) of omdat we ze op facebook zien passeren. Maar het is niet makkelijk om volledig op de hoogte te blijven van wat jullie maken en schrijven dus mocht (één van) jouw blogpost(en) nog ontbreken op ons Pinterestboard, laat het dan hieronder even in een reactie na.We pinnen het met heel veel plezier.
De voorbije dagen grasduinde ik zelf nog eens een keer door beide inspiratiebronnen wat resulteerde in een kleine 2014 round-up. Er werd zoveel moois gemaakt, maar ik liet mezelf er maar 10 per patroon uithalen. Die 10 springen er voor mij wat uit door de stof, de afwerking of een detail. Een kleine selectie dus van wat jullie in 2014 met jullie naaimachine tevoorschijn toverden.

Theo round-up 2014

Van boven naar onder en van links naar rechts:

Ole round-up 2014
Van boven naar onder en van links naar rechts:

Lars round-up 2014

Van boven naar onder en van links naar rechts:

Cisse round-up 2014

Van boven naar onder en van links naar rechts:

Eind 2014 was het wat stil in het Zonen 09 kamp, maar achter de schermen werd des te harder gewerkt aan wat in de eerste helft van 2015 een heel belangrijk nieuw deel van Zonen 09 kan (en hopelijk zal) worden. Later vandaag of morgen kun je zelf ontdekken wat dat wordt... Dat zal gekoppeld zijn aan iets waar ik jullie hulp massaal bij nodig zal hebben!

31 opmerkingen:

  1. Ik vind jullie patronen super! Bij gebrek aan (bereidwillige, dat is ;-) ) zonen naaide ik Charlie-variaties voor mijn dochters:

    http://zolderwerk.les-bastides.nl/?p=3815
    http://zolderwerk.les-bastides.nl/?p=3780

    Veel succes voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gepind, dank je Sacha! Dat kleedje is heel tof!

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk om te zien. Prachtpatronen leveren prachtnaaisels op, sowieso.
    Ik kijk mee uit naar nieuws van Zonen09, en ga voorlopig weer ijverig aan de slag met wat er al is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om al deze outfits samen te zien. Heel benieuwd naar dit zonen09-jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allemaal prachtige creaties. Heel erg bedankt om deze patronen voor ons te ontwerpen. Als zonenmoeder ben ik helemaal fan van al dit moois. Ik kijk uit naar wat je in 2015 voor ons in petto hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loved you when it started and loving you more and more! <3 (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw, door de vele mogelijkheden van je patronene, blijven we allen uitgedaagd he!
    stilletjes hoop ik op grotere maten om te testen ... maar het kunnen juist ook de kleintjes zijn die in de prijzen vallen zoals hier al eens te zien was. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is één van de dingen die nu absoluut moeten gaan gebeuren, maar er is nog meer!

      Verwijderen
  7. Oooo ! Super beniewd ! (een ik kan Saskia alleen maar bijtreden ... stiekem hoop ik hier ook op een grote Lars bv ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf een grote fan en ben heel benieuwd naar je plannen! Deze posts staan denk ik nog niet op pinterest:

    http://boomieboomie.blogspot.be/2014/10/kcw-dag-2-3-stip-de-muis-hemd.html?m=0

    http://boomieboomie.blogspot.be/2014/07/kcw-dag-3-4-en-5-zomerse-theo.html?m=0

    http://boomieboomie.blogspot.be/2014/04/kcw-dag-5-6-en-7.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo schoon allemaal!! Dit moet echt ongelofelijk kicken zijn voor jou :-)
    en joepie, er staat iets van mij tussen! (trots)
    Bring it on; zolang je maar niet start met jurkjes-patronen is't goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige selectie! Heel benieuwd naar wat zonen 09 nog voor ons in petto heeft in 2015! En als het mogelijk is met de zoon van 3j, die ik hier in huis heb, help ik je graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw! allemaal prachtige creaties met die super patronen van jou!! Ik kijk ook al spannend uit naar dat nieuws! dat kan alleen maar super zijn! de stofjes?? Als er moet getest worden moet je roepen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn zonen zijn ernstig fan van jouw patronen; steeds perfecte pasvorm. Niet alles wat ik maakte is geblogd, maar deze jacob staat denk ik nog niet op pinterest:

    http://boevenbende.blogspot.nl/2014/09/sjiek-en-warm.html

    Ben benieuwd naar je plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastische patronen! Ik ben al bijna Ole verslaafd! Ik ben benieuwd naar de grootse plannen van 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo een overzicht! Toch weer een paar niet ontdekte prachtige naaisels gezien.
    Spannend, ik ben nu helemaal benieuwd naar de nieuw plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zet mijn eerste stapjes in je patronen maar ben razend enthousiast als ik deze allemaal zie :) (ik was dat al hoor maar Axelle is nog te klein) hier ga ik alvast voor de Cisse voor een communie best spannend :) enneh heel benieuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie dinges allemaal!
    Ik ben ook grote fan en heb al een paar dinges gemaakt. Ik sta nog niet op Pinterest.


    http://ellenw4.blogspot.be/2014/06/mauro-goes-retro.html?m=1

    http://ellenw4.blogspot.be/2014/07/papa-kiest-een-stofje.html?m=1

    http://ellenw4.blogspot.be/2014/05/een-nieuwe-retro-theo.html?m=1

    http://ellenw4.blogspot.be/2014/10/herfst-en-winter-in-broekjes.html?m=1

    http://ellenw4.blogspot.be/2014/06/charlie-met-sterretjes.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So exciting to see my Theos here! Thanks. Can't wait to comb through these images and see where all this beautiful sewing talent comes from.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat voor een leuk Pinterest-board! Ik heb hem nu pas ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moest ik zonen hebben, ik maakte nog meer zonen09-gerief. En binnenkort in de nieuwe zonen09 stofjes. Gok ik. Hoop ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A beautiful round-up - so inspiring. Now to get started with my Ole!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creaties met je mooie en zeer duidelijke patronen! Ik gebruik ze voor mijn 2 schatten van kleinzonen en ze staan er prachtig mee! Ik ben dus een enthousiast naai-mammie! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat deugddoend moet het zijn al die mooie maaksels bijeen te zetten! Ik maakte al enkele Zonen09 patronen, maar telkens opnieuw ben ik verrast hoe goed ze zijn. Ik kijk al uit naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog eens bedankt voor de vermelding... Ik blijf ook fier op deze Ole maar zonder jouw superhandige patronen zou dit dus nooit lukken. Benieuwd naar meer van jouw werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 4 patronen in 1 jaar, dat verdient een meer dan dikke chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen