13 januari 2015

Voor de kinderen van de bestie

Drawstring backpacks

Al 22 jaar kennen de bestie en ik elkaar. Beiden gevormd uit de West-Vlaamse 'klitte' en, na wat omzwervingen, beiden gestrand in Gent. Beiden jarig in januari, steenbok en moeder van 2 kinderen. 
Toen ze een paar dagen geleden verjaarde bezorgde ik haar drie tassen. Voor zichzelf de derde uit deze blogpost en voor haar kroost 2 rugzakken gemaakt met het bekende recept uit Zo Geknipt I.

Drawstring backpacks

Drawstring backpacks

Drawstring backpacks

14 opmerkingen:

  1. Oooh, die bloemekes! Allez, die andere ook, maar serieus, die bloemekes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha de 'klitte'; dat is (te) lang geleden dat ik dat gehoord/gebruikt heb!
    Echt tof die rugzakjes; zeker de fietsjes-versie vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Haha, grappig woord toch hé! Ik heb dat vaak dat ik plots weer zo'n West-Vlaams woord hoor en nostalgisch denk 'zo schoon!. Op mijn lijst der favorieten bijna vergeten W-VL woorden: 'een hildige'. :-)

      Verwijderen
  3. Ik ben ook fan van die rugzakjes! Je kan er makkelijk een stoere jongensversie of een echte meisje-meisje versie van maken, he. Sjone gedon! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat ben ik momenteel aan het naaien? Juist ja, een zwemzak voor de jongste zoon volgens dat patroon :-) Knappe exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoone rugzakjes, ik heb boek 1 net (met veel moeite) aangeschaft, dus ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen, onze oudste heeft een nieuwe gymtas nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeie met veel moeite? Waarom? Ik vind het een geweldig cadeautjesboek!

      Verwijderen
  6. Kan je deel 1nog ergens in Nederland kopen ? Ik wil m zo graag !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Riet liet weten dat hij uitverkocht is, maar er misschien een 3de druk komt!

      Verwijderen
  7. oh die bloemmekes! <3 wat een schooooooooooooooooon stofke!

    BeantwoordenVerwijderen