20 januari 2015

Bovenaan mijn wishlist

'Zisdaarweer' hoor ik je denken. Ik weet het, ik weet het, maar het is echt zo spannend. Het voorlopige  stemmenaantal is onbekend en blijven ronselen is dus de enige optie. Ik kan nog weinig anders bedenken dan het jullie nog een keer vragen. De mensen waarvan ik weet dat de kans er het meest in zit dat die Zonen 09 genegen zijn. Dus mocht je je stem voor de Bryo awards nog niet uitgebracht hebben, vandaag is het ideale moment daarvoor. Vandaag word ik 35 en mocht je mij een cadeautje willen geven, bovenaan mijn wishlist staat de Creative Highlight award!

Sharon in HLN

Waarschijnlijk stemden een heel aantal onder jullie nog niet, ik snap dat ook. Je naam en zo ingeven om daarna weer de mailbox in te moeten duiken op zoek naar een mail die hoogstwaarschijnlijk door je spamfilter werd tegengehouden... een mens zou er voor minder de brui aan geven. Maar mocht je toch nog enigzins neigen naar dan toch maar stemmen, je zou er mij een groot plezier mee doen. Het is echt jouw stem die het verschil maakt. Want daar gaan we van uit, dat er gelijke stand is en net die ene stem Zonen 09 kan doen winnen.
Kon ik je overtuigen? Super! Lees dan hier hoe je ons je stem kan geven of surf rechtstreeks naar de awardsite en 
  • Klik op 'stem nu' onder 'Bryo Creative Highlight 2014'.
  • Vul je naam en emailadres in.
  • Klik op de link die je in je mailbox krijgt (!!!check zeker je SPAMFILTER!!!) en vul je wachtwoord aan.
  • Stem op jouw favoriet!
Ben je dan toch bezig, breng dan ook zeker nog even je stem uit in de andere categorieën. Ik raad volgende toffe meneren aan: Wim Van Buynder van Nextapps voor 'Rookie 2014' en Siegert Dierickx van Multiminds voor 'Flanders Future 2014'. Ik wens hen dit ook echt zo toe en ik zou erg graag het podium met hen delen!

Heel erg bedankt aan iedereen die intussen zijn of haar stem al uitbracht en/of mijn vraag deelde. Ik werd nog nooit zo vaak getagd op Twitter en het aantal views en shares op facebook waren eveneens geweldig. Wie nog wil delen, graag! Overtuig de papa, mama, nonkel, tante, broer, zus, bestie, enzovoort. Eeuwige dankbaarheid in ruil!
De foto is er eentje van Het Laatste Nieuws dat een stukje schreef over Zonen 09 en de award. Een meer flatterend beeld dan mijn filmpje dat ik moet promoten. Ook Made in Oost-Vlaanderen en Gent blogt schreven iets. Een dikke merci aan beide media voor de visibiliteit.
Blogsters Lies, Eva, Griet, Katrien, Isabelle en Riet deden hun eigen oproep. Wat geweldig toch om zo'n lieve madammen in je entourage te hebben. Dank u, dank u, dank u!

Lieve lezer, bedankt voor jouw stem. Ik hoop dat ik je op 31 januari kan laten weten dat die echt het verschil maakte!

50 opmerkingen:

  1. Ik vrees dat ik op dit moment je enkel nog een hele gelukkige verjaardag kan toewensen (mijn cadeau kreeg je vorige week). Hopelijk bezorgen die vele anderen je vandaag nog een extra verjaardagcadeautje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkige verjaardag en mijn kadootje heb je ;-).
    3jongensmama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gelukkige verjaardag gewenst! Ik zal de e-mail van de wederhelft & schoonvader ook even aanspreken om een extra stem uit te brengen! Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Done. Van harte! Vandaag je verjaardagsfeestje straks een bryo award feestje. Hoera! Ik gun het je van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij krijg je ook het stem-kadootje, want dankzij jou, vond ik oa het ideale broekjespatroon! Een welgemeende dank u wel daarvoor!:) En van harte proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat! Mijn cadeautje kreeg je ook al ergens vorige week! ;) We duimen mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kon mij meer dan overtuigen, heb net mijn stem uitgebracht :). Gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hiep hiep hoera! Mijn stem had je al :) Ik hoop écht dat je wint!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag, inderdaad ook hier geen cadeautje omdat je die vorige week al kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag en ik heb zonet ook mijn stem voor jou uitgebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Dank je wel! (ik moest even googelen ;-)

      Verwijderen
  12. Een hele gelukkige verjaardag gewenst. Mijn stem kreeg je enige tijd geleden al!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb al gestemd dus helaas, ook een blogje erover geschreven dus hoop dat er waar stemmen door gewonnen zijn. Mooie foto trouwens! Dikke verjaardagskus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkige verjaardag! Ik stemde en duim voor de award! Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb dit weekend al voor jou gestemd maar wil je toch nog graag een gelukkige verjaardag wensen. Ik duim mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De procedure om te stemmen valt echt wel mee, ik deed het bijna rimpelloos en dat zegt ook al iets. Ik heb er een goed gevoel op! Geniet nog van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, maar het schrikt toch mensen wat af. In elk geval super bedankt voor je stem!

      Verwijderen
  17. P.R.O.F.I.C.I.AT. Mijn stem kreeg je al cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Sharon! Gelukkige 35ste verjaardag! Stemmen deed ik al eerder. Ik hoop in de grond van mijn hart dat je wint! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dikke Proficiat... het is me gelukt u mijn stem te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hiep hiep hoera, ik hoop dat al onze stemmen je wens in vervulling mag laten gaan, heel verdiend, zeker weten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkige verjaardag en mijn stem krijg je erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eindelijk is het me gelukt! Vorige week drie vergeefse pogingen gedaan, waarschijnlijk lag het aan de internetinstellingen op m'n werk want nu lukte het meteen :-) ik wens je in elk geval een heel gelukkige verjaardag en hoop met je mee dat die award een fantastische inzet van je nieuwe levensjaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Creatieve madammen moeten elkaar steunen. Mijn stem heb je! Fingers crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen