4 december 2014

The mother of all bags / de moedertas give-away!

Smartphoto + Zonen 09 give-away

De tijd der feestdagen breekt weer aan. Feestdagen die, laat ons eerlijk zijn, zo goed als volledig op de schouders van wij vrouwen terechtkomen. Cadeaus voorzien, outfits naaien, maaltijden op tafel toveren, enzovoort, Moeder Gans weet dezer weken weer wat gedaan.
Wanneer het over cadeautjes kiezen gaat, is het een optie iets te creëren met de vele digitale beelden die verborgen zitten in onze smartphones en computers. Twee jaar geleden deed ik dat al een keer in samenwerking met Smartphoto en dit keer mag ik opnieuw een giveaway met één van hun producten organiseren. Zij voorzien een hele waaier aan kerstcadeautjes waaronder een personaliseerbare draagtas voor de vrouwen onder ons.
Die tas is, naast de vierkante magneten, één van mijn persoonlijke Smartphoto favorieten. Ik koos ervoor om de tas niet met een foto te pimpen, maar met een leuze, gebaseerd op deze foto van By Eva Maria. Die bleef die 1ste september hangen tot ik er de ideale compagnon voor vond. En die vond ik in deze draagtas.

Smartphoto + Zonen 09 give-away

Smartphoto bezorgde me 3 tassen waarmee ik het cadeautjesseizoen voor open verklaar. Eentje hou ik voor mezelf, maar 2 ervan zijn voor jullie! We spelen dus even van Sint en lappen er per winnaar nog 2 nieuwe Zonen 09 geschenkbonnen bij ter waarde van €7.5/stuk. Ideale minicadeautjes voor die naaiende vriendin, zus, moeder, ...

Smartphoto + Zonen 09 give-away
Wil jij deze tas + 2 Zonen 09 geschenkbonnen voor jezelf (of voor een andere supermoeder) winnen ? Vertel hieronder dan in een reactie wat er dit cadeautjesseizoen op nr. 1 in  jouw verlanglijst staat! De 2 winnaars worden in de loop van maandag 8 december bekend gemaakt.

Smartphoto + Zonen 09 give-away

Met dank aan de blogpost sponsor Smartphoto en ons model: Miss LikeBirds, a.k.a. Vicky Persyn!

116 opmerkingen:

  1. Met die tas wil ik wel gaan shoppen! En op mijn verlanglijstje staan deze kussens, omdat ze gewoon erg schattig zijn :-)

    http://wolfenwolkje.be/collections/all/products/wolk-kussen-lichtgrijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik doe graag mee!
    Ik heb maar 1 ding op mijn kerstlijstje staan, een boek, stof voor durf het zelvers 2. Voor nieuwe naaiideeen voor de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan écht niet anders dan meedoen: mijn (aangepaste) spreuk op een tas én de knietjes van de Zoon op een giftcard… <3
    Op nummer één op mijn cadautjesverlanglijst (achteloos op Pinterest gezwierd, you never know who might read it) staat zonder twijfel een gouden versie van mijn zilverkleurige casio-horloge...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik doe dolgraag mee! Mijn verlanglijstje is kort: een lapje stof voor een nieuwe jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk, ik doe ook graag mee ;)
    Op mijn lijstje staat het boek voor Durf-het-Zelvers 2 & Zo Geknipt 2
    dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wil graag mijn kansje wagen. Ik kon me trouwens volledig vinden in je stuk, deze tijden drukken hard op onze arme schoudertjes, smoordruk heb ik het ermee.
    Op mijn verlanglijstje staat al heeel lang een silhouette cameo...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee. Ik wil mijn minibib van naaiboeken wel nog wat uitbreiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op mijn verlanglijstje: het patroon van de Charlie en de cisse, wegens het lentefeest van mijn zoon die
    In aantocht is. En de draagtas lijkt mij dan een leuk geschenkje voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof tof tof!
    Op mijn lijstje staat een abonnement op La Maison Victor...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, leuke tassen seg! Voor mij graag een pakje gevuld met tijd om allemaal leuke dingen te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, je gelooft het nooit, bovenaan mijn lijstje: een patroontje van zonen 09!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. op één van mijn kerstlijstje: een wasmand van fermliving of the housedoctor ! kwestie van wat orde en vrolijkheid in de wascyclus te brengen, zodat er meer tijd is om te naaien !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee. We vieren dit jaar geen kerst wegens werken, vroeger deden we dat dan op een latere datum, maar dat is niet hetzelfde. Nieuwjaar wordt dus ons cadeautjesfeest. Ik ben idd verantwoordlijk voor alle cadeaus die moeten verzameld worden. Op mijn lijstje staat een spaarpotje met een bijdrage voor een cameo waarvoor ik aan het sparen ben. Zo een extraatje zie ik wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tas! op mijn verlanglijstje staat hrt boek zo geknipt 2. Heb al zoveel plezier gehad aan het eerste boek. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! Bovenaan mijn lijst staat het boek 'Love at first stitch'

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe tas! Ik ben hoogzwanger dus op mijn verlanglijstje staat een gezond babytje (die nu nog veilig in mijn buik woont) :-) Dus zowel de tas als een patroontje zouden een heel mooi extraatje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 8 december is mijn verjaardag! Wat zou het leuk zijn een extra kadootje te winnen, dan gebruik ik de bon meteen voor het cisse patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op mijn verlanglijstje, naaispulletjes natuurlijk. Het patroon Cisse en het nieuwe SVDH boek. Als ik win zl het toch even twijfelen zijn of ik het voor mezelf hou of verder kado geef.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gisteren was het mijn verjaardag dus mijn verlanglijstje is op slag een heel stuk korter geworden. Wat er wel nog op staat zijn oorwarmers voor op mijn fietshelm. Absoluut geen zicht maar hopelijk wel lekker warm. En een kamsnaps tang met bijhorende kamsnaps staat ook behoorlijk bovenaan.
    Ik vind de zak geweldig en zou hem cadeau doen aan mijn zus. Ze heeft al veel moeten doorstaan de laatste tijd en kan een opkikker gebruiken. Het patroon zou ik zelf bijhouden om cadeautjes te naaien voor mijn metekind, het zoontje van dezelfde zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee! En op mijn verlanglijstje, een dubbele witte fietstas assortie met mijnen fiets ... Want ik moet heel dringend en met veel pijn in het hart afscheid nemen van het kinderzitje, de kids zitten nog heel vaak op mijn taxifiets, maar ze passen niet meer in het zitje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aangezien ik alles al heb :-) wil ik alleen veel liefde krijgen van al mijn geliefden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gedaan met nutteloze 15-30 euro verrassingspakjes. en ook geen verlanglijstjes hier, wij vragen centjes en daarmee kopen we ons een abonnementje op de zoo ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben al heel blij dit jaar mijn kinderen bij mij te hebben op Kerstmis. meer moet dat niet zijn... én mijn lief natuurlijk, die mag ook meedoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldige leuze !! Hier niet echt een lijstje, als het maar iets met stikken te maken heeft ben ik tevreden (boek of stoffenbon). groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, I make milk, that's my superpower!
    En dit jaar sparen we samen voor m'n nieuwe cortina-fiets, al wil ik stiekem ook wel een 'neon art letter' uit de PIET Moodshop...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige slogan, op het lijf geschreven van mijn vriendin in Schotland. Die zou ik dan verrassen met de tas als ik zo gelukkig ben om hem te winnen. Op mijn verlanglijstje staat, zoals zovelen hierboven, het boek Stof voor Durf-het-zelfers 2, maar ook patroon Cisse zou ik graag nog aan mijn naaibibliotheek willen toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Eigenlijk wil ik enkel graag meer tijd. Om al die leuke dingen te doen. Springen in de plassen met de kindjes, lange boswandelingen maken, kampen bouwen in de living,.. en wat extra tijd om mijn talloze naaiprojecten af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn verlanglijstje deze feesten (en graag ook daarna) is heel simpel: een gezonde baby in het voorjaar. Op 14 weken al gedwongen thuis zitten met de boodschap het 'rustig aan doen' is heel vroeg en niet simpel met 2 kleine druktemakers in huis. Dus ik heb véél tijd om te verlangen naar en gezond nummertje 3 én ik kan wel wat superpower gebruiken! Heerlijke tas trouwens, ik pronk er graag mee rond in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk zo'n mama zak, zou hem cadeau doen aan een vriendin die zwanger is. Mijn nr 1 cadeau op de lijst is een pyama jumpsuit voor lekker luie dagen :-D
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Op mijn verlanglijstje, rust voor mijn kinderen en mezelf door in ons eigen huis in te trekken... en een crosley platenspeler natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh zo leuk! Ideaal kadoo! Hier staat inkodye op het lijstje. Grts!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke cadeau!
    Op mijn lijstje staat een nieuwe op de absolute nummer 1 wil-ik-plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb al even het gevoel dat je als mama idd superkrachten moet hebben om 'de maatschappelijke norm' te kunnen evenaren... Dus ik doe graag mee met je give-away.
    Prioriteitslijst: een cliché, maar een goede gezondheid voor degenen die ik liefheb (en natuurlijk voor de anderen ook :-) ) en dat we allen gelukkig mogen zijn met wat we hebben!
    Liefs, Laura
    http://querida-jotixa.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De oorspronkelijke tekst zou prima geweest zijn voor mijn juf-zus, maar deze zou ze ook wel appreciëren, want ze staat er als mama altijd alleen voor. Als ik 'm win is hij dus voor haar, met de bijhorende inhoud.
    Bovenaan op mijn verlanglijstje voor deze kerst staat een klein mooi wit vaasje om mijn verzameling aan te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe heel graag mee aan deze giveaway! Bovenaan mijn verlanglijstje staat een goede gezondheid voor de komende feestdagen want momenteel ben ik ziek :-( Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een mooie tas ! Op mijn verlanglijstje staat... tijd! Ik zou zo gaag wat meer tijd hebben om te naaien.... En als dat uitverkocht is, dan zijn centjes voor een naaiboek of wat stofjes een perfect cadeau! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee, de mommy bag geef ik wel aan mijn schoonzus :).
    Op mijn lijstje staat een poging om wat minder digitale maar meer echte beelden te verzamelen, een instax mini camera van fujifilm, het effect zag ik al bij vrienden en is echt super, zalig om een wall of fame mee te maken in de woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Op mijn kerstlijstje staat een kappersbeurt! Deze supermama (als mama van een 18 maand oude tweeling mag/kan ik dit van mezelf zeggen��) wil zo graag s haar haar laten knippen! En natuurlijk ook graag de tas winnen met een bon in voor haar zoon 014!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe heel graag mee. Ik zou met de tas 'heel veel warmte' willen shoppen bij heel veel lieve mensen. Wij doen niet aan cadeautjes maar op nr. 1 van mijn lijstje staat : een warm gezin voor elk kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee voor de superpowertas! Op mijn verlanglijstje staat een platenspeler, zo kan ik mijn oude LP's nog eens opleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, de Sint is bij ons al geweest, op mijn lijstje stonden 3 blogsters-naaiboeken, en ik heb ze alledrie gekregen! Ik ben dus voorlopig heel content :) Maar zo'n tas die je gewoon in 1x kunt gebruiken zonder er iets voor te hoeven stikken, daar zou ik graag mee lopen hoor. En eindelijk eens een Mamasha aanschaffen of weggeven lijkt me dan ook weer top <3

    BeantwoordenVerwijderen
  42. O, die tas past keigoed bij mij. Ik heb mijn lief maar 1 hint gegeven dit jaar: Bart Moeyaert heeft eindelijk zijn verhalen over de gans en zijn broer in boekvorm uitgegeven. Ik las ze jaren geleden in De Standaard magazine toen we net een koppel waren, en bewaar de knipsels nog steeds op zolder. Wat was ik blij toen ik het boek vorige week in de boekenwinkel zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Met stip op één op mijn lijstje: voetjes voor de naaimachine.

    Lot (elsi35sskl@no-spam.ws)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Op mijn verlanglijstje: het boek "mijn moestuin", een nieuwe horloge en een goede gezondheid (cliche, maar o zo belangrijk).
    Die tas zou k ofwel aan mijn maam geven, als k ze toch niet zelf opeis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. O ik denk dat ik nu net nog 2 patroontjes van zonen 09 ontbreek, ideaal! De tas neem ik er dan wel graag bij ;-) Mijn mss cliché nummer 1 wens, maar echt gemeend: een goede gezondheid voor mezelf en iedereen die ik graag zie & een betere wereld voor iedereen die het minder heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oooh leuk!!! Ik doe graag mee!
    Op mijn verlanglijst staat een rieten mand om op mijn fiets te zetten. Ik heb vorige zomer een nieuwe fiets gekocht, de kleine zoon kan achteraan en de juf spullen kunnen vooraan staan. Maar wil zo'n een vintage rieten mand voor op de fiets!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik mis écht nog wat superpower. Laat geregeld wat steken vallen, maar ik doe mijn best hier....

    Op mijn verlanglijstje staat op 1 effectief het Cisse patroon, ik hoop dat ze ervoor gaan .... Maar eerlijk wens ik ongelooflijk graag een paar uurtjes me-time en dan thuis komen zonder de kinderen die meteen komen hangen of zeuren en het huis is aan kant ...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe heel graag mee. Op mijn verlanglijstje staat: een nieuwe naaimchine. Maar op nummer 1: veel geluk voor één ieder!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Op mijn verlanglijstje een portie goede gezondheid voor ieder die het kan gebruiken. Cliché, nu klink ik als een wereldverbeteraar, maar dat zou ik wel wensen. Materieel? Een nieuwe overlock ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. i don`t understand but I NEED THAT BAG!
    cheers*

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Opdat ik het zelf ook wat meer zou beseffen en ook echt geloven.
    Op mijn verlanglijstje staat bovenaan een fluitketel van le creuset voor op mijn inductiekookplaat. Zo eentje om er altijd op te laten staan, zoals vroeger op de stoof. http://www.kookwinkel.nl/webshop/55883-lecreusetzenfluitketel15literstaalcaribbean.asp

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe ook graag mee, zo'n toffe tas met super inhoud!
    Op mijn verlanglijstje staat een boekenbon (voor de nieuwste naaiboeken, maar ook aan mooie prentenboeken kan ik niet weerstaan of een leuk tijdschrift of ...), maar helemaal bovenaan: een goede gezondheid voor iedereen rond mij!
    Groetjes, Ann VB

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik wil een leuke vintage lamp voor in mijn naaikamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heb uitgerekend vandaag Zo geknipt 2 in de bus ontvangen. Ik twijfelde erg tussen dit boek en SVDHZ2. Dat laatste boek kon de webwinkel nog niet leveren, dus deze staat zeker nog op mijn wensenlijstje! Toevallig dacht ik vandaag nog: de Ole wil ik ook toch nog erg graag naaien, dus de Zonen09 bon zou goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een jaar met evenveel geluk, gezondheid en verwondering als het voorbije jaar waarin ons eerste zoontje geboren werd en ik daardoor (net zoals zovelen) de handwerkmicrobe te pakken kreeg.
    Materieel hoef ik voorlopig niets... Euhm... Ik weet echt niets. Misschien mooie hebbedingetjes voor de nog in te richten kinderkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Bovenaan mijn lijstje: wat meer qualitytime met het hele gezin, maar voor de rest dikke cliché: een goede gezondheid voor iedereen rond mij.
    En een zonen09 patroon zou welkom zijn, want zoon krijgt nu enkel theokes... en ik denk dat ne cisse hem ook wel zou staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zo tof, ik doe ook mee! Zo Geknipt 2 staat op nummer 1 voor mij. Ik probeer me nu al weken in te houden om het ni snelsnel zelf te kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe ook graag mee :))
    Op mijn verlanglijstje dit jaar staat een abonnement op La Maison Victor.
    Verder ben ik met alles content wat met naaien te maken heeft.
    Alleen wat tijd kom ol tekort, maar dat kan ik niet in een cadeautje onder de kerstboom krijgen zeker? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Tof, ik doe graag mee! Op mijn verlanglijst staat op 1: een nieuw stoomstrijkijzer! Weinig spannend cadeau, maar om een mooi naai-resultaat te bekomen, moet er ook mooi gestreken worden, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuk! Ik doe ook graag mee :) Op mijn kerstlijstje staan een paar sokken en een gezichtsmasker :) om lekker te relaxen tijdens het kerstverlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat.een.geweldige.tas!
    Bovenaan op mijn cadeautjeslijst staat 'slaap', 'slaap' en nog eens 'slaap', wegens de laatste tijd te veel superpowermom gespeeld :-)
    http://pi-tous.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Bovenaan mijn verlanglijstje staat een groot lekker warm deken voor in de zetel. Zo eentje met knuffelzachte teddy aan de binnenkant waar ik mij kan inwikkelen van mijn tenen tot aan mijn neus. Tweede grote wens op mijn lijstje is een boek waar ik helemaal in kan verdwalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Slaap en tijd om te naaien delen de eerste plaats op mijn verlanglijst. Daarna SVDHZ 1 én 2. Vallen dit jaar echt wel van de verlanglijst af: kookboeken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik waag ook mijn kans. Op mijn verlanglijstje staat een speciaal naaischaartje uit de laatste artisanale Engelse scharenfabriek.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. hmmm het lijstje, een elektrische fiets zodat ik minder hard moet trappen met mevrouw voorop en meneer achterop? een vitamix blender? maakt allemaal niet zoveel uit, zolang we maar plezier hebben en gezond zijn hé
    toffe give away trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gave tas. Kun je gelijk iedereen de mond mee snoeren! Op nummer 1 dit jaar een RVS frituurspaan. Vraag me niet waarom, ik heb niet eens een friteuse :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik heb geen verlanglijstje. Cadeautjes voor mezelf verzinnen vind ik echt een hel. En eigenlijk ook voor andere volwassenen.
    Ik vind cadeautjes voor 20+ een beetje overrated en geforceerd, en geef veel liever wat meer aan de kindertjes.

    Maar desalniettemin krijg ik wel graag. Maar dan zonder erover te moeten nadenken.
    En wel, dit zou zo'n topgeschenkje zijn, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Tof, ik doe mee! Bovenaan mijn lijstje: tijd en slaap. Voor de rest: machinevoetjes en stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. in september stond er nog een overlock machine op mijn lijstje als kado voor de feestdagen... maar aangezien mijn lieve hubby dat al kado gedaan heeft vraag ik nu graag tijd, tijd om alle projectjes die in mijn hoofd aan het groeien zijn eens uit te voeren! oké een bon van zonen 09 voor de charlie kan er altijd wel nog bij oh ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuk, ik doe graag mee.... Op mijn verlanglijstje staat altijd stof hihihi... Kom alleen er niet aan toe om alle ideetjes in mijn hoofd ten uitvoer te brengen, verzin steeds weer iets nieuws erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik doe graag mee, en rammel ook met graagte mijn wishlist voor kerst af: boek stof voor durf het zelvers 2, zo geknipt 2, de boekjes van editions paumes, patroon Cisse (jaja, echt waar :-) ), bon voor stofjes, abonnement op flow weekly, abonnement op LMV, ... Inspiratie genoeg voor kadootjes :-) (waren de anderen ook maar zo makkelijk, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Op mijn verlanglijstje staat een overlock machine of zo'n cameo ding.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wow! deze mom doet ook graag mee!
    de tas zal me nóg meer SuperPower geven :-)
    op mijn verlanglijstje staat met stip bovenaan: het boek zo geknipt 2!
    duimen-duimen-duimen...(x1000)!!
    Gr. Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik doe héééél graag mee! 2 boeken die ik graag wil: SVDHZ 2 en het breiboek Jules en Julie (heb mezelf vorige week leren breien en dat bevalt me ook wel). Ik heb alleen nog maar het Jacob-patroontje, dus die moet ook nog worden aangevuld met de andere natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dit jaar wil vraag ik alleen maar voor een vlotte bevalling en een gezonde en rustige baby in januari. En misschien een beetje rust tijdens de feestdagen.
    Die tas is trouwens super.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. coole rubberlaarzen staan hier op één. Mooi assorti met jouw tas:)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ha wat een mooie kans! Bij mij staat bovenaan het lijstje de playshapes van Miller goodman. Dat is speelgoed voor de kinderen, maar stiekum ook net zo hard voor ons. Maar duuuuuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Fantastische spreuk! Bovenaan mijn lijstje: leuke opbergers (dozen, kastjes, haken...), volgende week verhuizen we en mijn goede voornemen is van alles voor één keer eens netjes georganiseerd te krijgen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Supertas - en met vier van die kapoenen lopen (ok, 3 lopen, de jongste nog lang niet) lijkt die op mijn lijf geschreven. Ik doe dus heel graag mee - Op mijn nummer 1 staan leuke stofjes (of een cadeaubon om ze te kopen :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waw die tas!!! Bij mij staat slaap bovenaan. Met een driejarige dochter die nog steeds niet doorslaapt, is dat wel het ultieme kado. Liefst gekoppeld aan een weekendje met manlief omdat we wegens slaapgebrek nog minder tijd hebben voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Op mijn lijstje? Wat rust en een goed rapport voor de zoon?
    Doe ze daar de groeten bij Smartphoto. Tot 7 jaar geleden heb ik daar heel wat tijd gespendeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een top tas!! Op mijn lijstje is niets materieels te vinden. Na een moeilijk jaar en een dierbaar verlies staat bij mij op nummer 1 'alleen maar' gezondheid voor ieder die mij lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Supertas met een fantastische spreuk!! Ik doe heel graag mee!
    Wat er nummer 1 op mijn wishlist staat? Ook niets materieels, gewoon een nieuwe job dichtbij huis zodat er wat meer tijd is voor de kids en weer wat meer te naaien en frutselen ;-) (en zoals het er nu uit ziet kan dit mss nog lukken tegen 1 januari).

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Dat ik mijn allereerste Cisse dit jaar nog afkrijg (ben nog maar net begonnen met naaien) en ik mijn jongste kan blij maken met een mama-broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. ik wens mezelf wat meer doorzettingsvermogen, om eindelijk eens een projectje af te maken voor de twijfel toeslaat. (de zolder ligt vol met half-afgewerkte spullen)
    Voor de rest zou een emmertje tijd onder de kerstboom ook steeds welkom zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een leuke tas! Ik heb nog vrij weinig inspiratie voor een verlanglijstje, zeker sinds ik de 'zo geknipt 2' gewonnen heb. Een wolk van een baby misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  87. TIJD!! Helaas wordt dat moeilijk om te krijgen. December is een super drukke werkmaand. Ik denk dat ik deze maand zo'n 55 a 60 overuren moet werken. En dat terwijl ik eigenlijk alleen maar tijd met mijn kindjes wil doorbrengen! Dus op nr. 1 op mijn verlanglijstje staat tijd! ( en mss wel die leuke mamatas :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  88. wat een superleuke tas, die zou ik al aan mijn dochter cadeau doen, op mijn verlanglijstje voor de kerst staan een paar super mooie stofjes om voor kleindochter, en kleinzoontje een nieuwe outfit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Super leuk! Bovenaan mijn verlanglijstje staat: mijn eigen overlock!!!
    Dan rollen die Charlie's zo van onder mijn machientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Op mijne nummer één staat een coverlock machine. Ik heb het al subtiel laten weten aan het lief. Deze liet mij subtiel weten dat dat er misschien wel over is :) . Maar ik maak mij geen zorgen. Hij is een goede cadeautjes-uitzoeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Op mijn verlanglijstje voor 2015 staat een gezond en stressloos jaartje op kop... even genoeg drukte om me heen gehad met te weinig tijd voor familie en kindjes, te veel slecht nieuws enz... de tas zou ik dan ook dolgraag aan mijn schoonzusje geven die dat keihard verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Op mijn verlanglijstje voor 2015 staat iemand om de verhuisdozen uit te pakken, een klusjesman is ook welkom voor de verbouwing :). Als de kerstman die niet kan leveren is een bonnentje van mijn favoriete winkels ook een leuk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Nr 1 op mijn verlangijstje? Dat onze ongeboren dochter nog drie maanden mag blijven zitten en gezond ter wereld komt, na de probleempjes van de laatste tijd... En iets meer materieel? Hm... een afgewerkte kinderkamer en hobbykamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  94. liebest.wordpress.com5 december 2014 22:29

    Een deftige machine staat al een tijdje op mijn lijstje maar met stip op nr één SVDHZ 2 !

    Omdat krijgen toch leuker is dan kopen..

    Ik zou wel enorm deugd hebben van de tas !
    De zoon wordt 14.. en ik word er toch elke keer beter in.. het moederen .. het juiste zeggen .. veel niet zeggen.. veel luisteren.. ni gemakkelijk, dus ik blijf oefenen !

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Héhé , jij voelt dat aankomen zeker ?
    Net nu ik een paar dagen geleden er echt helemaal doorheen zat en ik bang van mijn eigen gedachten werd ... maar wat doe je als mama van vijf kopjes dik blond haar ?
    Je veegt jezelf op en plant je tegen een muur om even rechtop te kunnen blijven staan en van daaruit weer door te gaan .
    Eens je moeder bent , staat opgeven gewoon niet meer in het woordenboek . En daarom vind ik dat eigenlijk elke moeder die super-tas verdiend !!
    Dat wordt een icoon , die tas !
    Wat ik mezelf wens ? Rust in mijn hoofdje ( beter voor iedereen hier in huis ;) ), wat meer slaap , de stroom aan ideeën in dat kopje leren herleiden tot enkele en daar ook voluit voor durven gaan ... o en zo´n weekendje weg met z´n tweetjes was meer dan 5 jaar geleden en dat gaan we ook zolang niet meer uitstellen ;)
    Groetjes , Aisté

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Super leuke tas!! Mijn power kan wel een boost gebruiken na al die onderbroken nachten door onze schattebol van een zoon :) Een onverwacht kadootje is altijd een leuke boost! Bij mij prijkt SVDHZ 2 ook op nummer 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super tas! Op mijn verlanglijstje staat al jaren hetzelfde: een centjes-bijdrage voor mijn nieuw fornuis (zo een echt weet je wel) en raad eens: in het nieuwe jaar zal het eindelijk zover zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. 9 Weken geleden ben ik moeder geworden. Voor het eerst. Enorm wennen dus, maar we genieten ontzettend! Je hebt er wel heel wat superpower voor nodig heb ik ontdekt. Dus zo'n tas zou ik graag winnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Het boek "mijn tas" staat bovenaan mijn lijstje, past hier wel bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh, die tas is geweldig!! Op mijn lijstje staan dubbelwandige (BODUM) tassen, kan ik eindelijk voor die latte macchiatto koffiemachine gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Voor mij graag een nieuwe job, of geef in mijn plaats maar een cent aan iemand die het meer kan gebruiken. Dat en een beetje meer positiviteit voor de wereld die kan het wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh dat is er eens een; met je neus op de feiten gedrukt worden, maar de afgelopen dagen zeer herkenbaar! Mijn verlanglijstje; me-time en dan om voor mezelf te knutselen en te organiseren, niet voor school, niet voor het werk, een beetje voor mijn gezin maar vooral voor mezelf. Maarja time is not for sale. Maar om geeerd te worden om wat je bent ook al lijkt het zo normaal. Dat moet je zelf doen!!! En soms met wat hulp,al is het maar zo een klein zinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ow ow ow!!! Hiermee zou ik mijn beste vriendin zo'n plezier kunnen doen ... En de bonnen, die gebruik ik toch lekker zelf.

    Wat ik het liefst zou krijgen, is een eigen naaikamertje, een plek waar ook plaats is voor een overlockmachine ... Maar laat me nog maar even dromen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Die tas zou ik zóo graag cadeau doen aan mijn schoonzusje, een echte supermoeder met veel op haar bordje op het moment. Mijn wens: dat iedereen in hun gezin weer snel helemaal gezond wordt. (en zelf zou ik dan ole willen gaan naaien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Leuk die tas ! Waarheid als een koe ;)
    Op mijn verlanglijstje voor onder de kerstboom staat het patroon cisse van zonen 09, want met een zoon met een smalle poep is het niet simpel om in de winkels gepaste broeken te vinden. Dus maak ik ze liever zelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Op mijn verlanglijstje stond een gezond kindje (uitgerekend voor a.s. dinsdag). Deze wens is twee weken geleden vervuld in de vorm van een prachtige, gezonde dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Nog net op tijd... Op mijn verlanglijstje staat een kniehevel voor mijn naaimachine. En winnen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Voor mezelf: een avondje uit met de man
    Voor de zoon: een nieuw hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik ben heel gelukkig met mijn lief hier in het Franse platteland. Eigenlijk heb ik niets te wensen.......alhoewel, ik zou graag nog heel veel jaren samen in goede gezondheid hier wonen en genieten......

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oh, die zou ik graag winnen!
    Op mijn verlanglijstje staat een portie vrije tijd om de winterjas voor mijn lieve kleuter eindelijk af te maken, want verder heb ik alles wat mijn hartje begeerd! Behalve dan die tas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Op mijn kerstlijstje zet ik al zeker het nieuwe boek van griet op de beeck, nieuwe handdoeken en voor de rest moet ik nog wat denken :) maar dit wil ik ook wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Een nieuw horloge, de flowagenda, en ook handdoeken ja, strandlakens voor als 't terug zomer word. Ik kijk er al naar uit, naar de kadokes, maar ook naar de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Mijn kerstlijstje bevat het volgende: SVDHZ2, Zo Geknipt 2, stoffenbonnen, abonnement op LMV, ... Allemaal om te naaien dus. Zo 'n bon van Zonen 09 zou dus ook zeker welkom zijn.
    De tas zou ik cadeau geven aan mijn vriendin die een zoontje heeft met de ziekte van Duchenne, want bij haar is het moeder-zijn echt wel een superkracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ben ik nog op tijd? Op mijn verlanglijstje stond tot voor het weekend SVDZ2 op nummer 1.
    Maar sinds zaterdagavond is er toch nog iets voorgekropen, namelijk de Reckless 30th anniversary plaat van Bryan Adams... Het moeten niet altijd naaigerelateerde zaken zijn he...

    BeantwoordenVerwijderen