15 november 2014

Een extra Zo(o)ndag!

Een extra Zo(o)ndag

Sinds de aankondiging van de Zo(o)ndagen gingen hier thuis al twee van die workshops door. Twee gezellige zondagen in aangenaam gezelschap met op het einde van die dagen telkens 4 juweeltjes, zo goed als klaar voor de benen waar ze voor bedoeld waren.

Een extra Zo(o)ndag

Omdat de Zo(o)ndagen zowel voor mij als voor de deelnemers, zoals bijvoorbeeld Bobby Minouch en Couture Confiture, zo'n fijne ervaring bleken te zijn, organiseren we er in december nog eentje met ons nieuwste Zonen 09 patroon Cisse.
Op 14 december 2014 gaat de derde Zo(o)ndag door met dezelfde kenmerken als de eerste 2.
Concreet:
  • 4 personen per Zo(o)ndag
  • €75/persoon
  • van 10h tot 17h (inclusief 1 uur lunchpauze)
  • inclusief het papieren patroon
  • inclusief gebruik van de overlock
  • inclusief drank, hapjes en lunch
  • inclusief een cadeautje
  • inclusief vooraf (knip)advies per mail
Wie wil deelnemen aan deze Zo(o)ndag in december, mag mij mailen op zonen09@gmail.com waarna je alle nodige info wordt toegestuurd en we verder afspreken. Opnieuw heel benieuwd wie van jullie ik over de vloer krijg!

8 opmerkingen:

  1. Hoe leuk is dit! Echt een aanrader! Als er ooit een zo(o)ndag voor de ole komt sta ik op de eerste rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh heerlijk ! Ik vond vandaag in Utrecht een zalig stofje voor een volgende Cisse :-)
    Couture Confiture

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zoon draagt ze heel graag ! De derde broek is dus in de maak... Een echte aanrader zo(o)n genietdag !
    Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof. Dat is iets wat wij hier ook moeten proberen. Mijn schoonzus heeft ook al gezegd dat ze dit eens wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een zalige zondag. ..maar de 13de volg ik al een workshop. ...en een heel weekend naaien...dat gaat er wat over vrees ik voor de rest van het gezin :-) maar als er ooit een vervolg komt hoor ik het graag

    BeantwoordenVerwijderen