30 november 2014

De Spoonflower Ole

The Spoonflower Ole

Sinds de MDH een nieuwe job heeft, gebeurt het wel vaker dat hij richting de Verenigde Staten moet. Dat ik me dan met momenten een alleenstaande moeder voel, compenseer ik door te profiteren van wat de USA mij te bieden heeft.
The Spoonflower Ole

Spoonflower
stoffen naar België laten versturen, betekent meestal een hoge douanekost betalen. Ik hou bij mijn stofbestelplannen nu dus rekening met het reisschema van de MDH en laat ze leveren in zijn hotelkamer. In de laatste bestelling zaten deze beren.
The Spoonflower Ole

The Spoonflower Ole
De stof is organic cotton knit en de beren zijn een ontwerp van Andrea Lauren, mijn favoriet tussen de Spoonflower designers.
The Spoonflower Ole

De beren werden met een effen donkergrijs en zwarte ribtricot in een Ole gecombineerd. Coole beren, een kap en zijzakken: de perfecte trui voor Nils die er dit weekend niet al te veel goesting in had...
The Spoonflower Ole

The Spoonflower Ole

38 opmerkingen:

  1. Oh Verliefd (Nele op Stijn zijn pc ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zo'n mooie Ole! Ik hou ook zo van haar ontwerpen, ik zou ze met plezier in de webshop leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh!! en het is morgen gratis verzending bij Spoonflower; als dat nu niet gepast is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jongens toch, zo schoon. Ik wou bijna dat ik ook n Husband had die om de vijf voeten naar de States moet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of moeten wij volgende keer daar eens op weekend ( een verlengd welteverstaan ;-) gaan!

      Verwijderen
    2. Aha! Briljant plan, Nele! :-)

      Verwijderen
    3. Zeg dat klinkt hier allemaal goed!!

      Verwijderen
  5. Inderdaad, als je dat zo kan compenseren dan is dat een hele goede reden om jouw stofjes voortaan uit USA te laten meebrengen. Mooie stofjes die je niet zo snel hier vindt. Prachtig resultaat deze OLE !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stof is schitterend ! En zelfs met pruillipje oogt het super !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi! Hier ook zo'n MDH die geregeld eens de grote plas oversteekt, en ook ik laat dan stoffen in zijn hotel leveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, heel erg mooi! Morgen gratis verzending bij Spoonflower, ik denk dat ik zo die douanekosten wat ga compenseren, bij gebrek aan een man in de USA ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik hield me alsnog in, maar bij dit moois is het wel moeilijk om de controle te bewaren. Al mag ik echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Zalige prints maakt zij toch. Perfect voor een zalig patroontje zoals de Ole!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zoek naar adjectieven die mijn gevoel bij te eerste foto omschrijven, maar 'stoer' en 'origineel' benaderen nog niet in de verste verte wat ik wil zeggen. Een pareltje, Sharon! Een onbeschrijfbaar pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja 't is een geluk met een ongeluk (bij wijze van spreken dan he) dat die man van je daar vaak naartoe moet :)
    'k zou mijn bestelplannen ook wel aanpassen aan de reisschema's dan :)
    heel knappe trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh waauw! en wat een goed idee, die leveringen daar :) mijne vent zit jammer genoeg nooit in de USA voor zijn werk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap! Die beren zijn zalig, en zo'n vesten kan je toch nooit genoeg in de kast hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik dacht eerst dat je na uw inspiratiezoektocht op pinterest je ook op het stofontwerp gestort had ;-)... Zou dat wel zien zitten nog zo een Belgische merkje met toffe geometrische prints voor jongens :-)!
    Maar héél mooi inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schoon! En zo wordt het nog moeilijker om vandaag te weerstaan aan de free shipping bij Spoonflower...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En nu juist free shipping bij spoonflower!!!! Wwhaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan alleen maar beamen wat er hier reeds werd neergepend. Leuke Olé in een prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kwestie van het aangename aan het onaangename te koppelen! Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig !! En waarom is er nu gratis verzending bij Spoonflower ?? Niet kunnen weerstaan dus, en leeuwen besteld die op jouw beren lijken ;-) thanks Mamasha, voor alweer een zalige tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi! En ik wist helemaal niet dat je kunt laten verzenden naar een hotel in US. En dat dat allemaal goed aankomt. Dat ga ik toch eens moeten proberen als er een collega naar US gaat, of als ik er ooit ook nog eens naartoe ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh, deze had ik gemist ! Mooi zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you for choosing to feature my Bear print!
    -Andrea Lauren

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kan iemand mij een idee geven van de douane kosten als je bij Spoonflower besteld?

    BeantwoordenVerwijderen