17 oktober 2014

De kap van Lars: nieuw en gratis in de shop!

Free hood pattern and tutorial for the Lars jacket
Het was al even beloofd maar vandaag is het zover, de kap voor bij het jaspatroon Lars vind je vanaf nu in de Zonen 09 shop.
Free hood pattern and tutorial for the Lars jacket
Free hood pattern and tutorial for the Lars jacket
De kap is afneembaar en is volledig afgestemd op Lars. Naaide je jouw Lars al even geleden? Geen nood, het maken van de kap staat volledig los van het maken van de jas. Het enige dat nog met de jas moet gebeuren, is het aannaaien van enkele knopen. Hoe dat én het maken van de kap moet, vind je terug in de 12 pagina's lange handleiding. En dat deze keer helemaal gratis en voor niets! Voeg de kap op de Zonen 09 site gewoon toe aan je winkelmandje en ga verder naar de check-out. Het patroon en de bijhorende handleiding zitten daarna onmiddellijk in je mailbox.
Free hood pattern and tutorial for the Lars jacket
Dit keer dus no money needed but if you care, please pay with a share! #zonen09

Dank je wel!
Free hood pattern and tutorial for the Lars jacket

9 opmerkingen:

  1. In tegenstelling tot de kinderen hou ik absoluut niet van kappen aan jassen, maar met deze zal ik mijn mening toch moeten herzien. Ok. Tijd vinden voor een Ole, een Lars en een Cisse. Fiew. Ik kan jou niet bijhouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slimme zet, die kap. De Lars is nu 100% kidsproof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, ik ga mijn lars versie aanpassen, erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! En zo handig in regenachtig België ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof! Ik ga zeker ook nog een kap bijmaken voor mijn Lars. Ik maak me enkel de bedenking of de regen niet tussen de kap en de jas indrupt als de kap aan de binnenkant vast zit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen problemen mee ondervonden Kristien en ik zie dat ook vaak zo als constructie bij winkelgerief dus ik denk dat dat safe is!

      Verwijderen
  6. O dat is leuk voor de dames die de jas hebben gemaakt voor hun kindjes.Nu kunnen ze hem nog een tijdje dragen

    BeantwoordenVerwijderen