3 oktober 2014

Cisse verlaat het nest / try-out voor de Zo(o)ndagen

Cisse: new in the Zonen shop

Iedere keer weer wil ik hier met grote letters schrijven: EINDELIJK! Na enkele maanden werken, kan ik de nieuwe patroonzoon de wereld insturen. Ik wou dat ik kon schrijven 'met een gerust gemoed', maar dat is nooit zo. Telkens vraag ik me af hoeveel foutjes er nog in staan, wat ikzelf en de testers niet hebben opgepikt, of jullie er wel evenveel van zullen houden als ikzelf, enzovoort. Het is misschien wel een beetje zoals een echt kind loslaten. Je kan niet anders dan hopen dat hij het goed zal doen.

Cisse: new in the Zonen shop

Cisse: new in the Zonen shop

Cisse: new in the Zonen shop

Vanaf vandaag dus te verkrijgen in de Zonen 09 shop: Cisse. Zoals gebruikelijk in digitaal én papieren formaat. En omdat de small maten een enorm succes bleken te zijn, krijgen jullie ook dit keer in eenzelfde patroon 16 maten aangeboden: 92 tot en met 134 en voor elk van die 8 maten eveneens een smallversie. Dat én de 48 pagina's lange stap-voor-stap fotohandleiding loodsen je doorheen alle mogelijke versies en opties.

Om de geboorte van de nieuwe zoon te vieren geven we 10% korting op alle bestellingen voor 10 oktober. Gebruik hiervoor de kortingscode 'CISSE' in de laatste stap van het bestelproces.

Cisse: new in the Zonen shop

Cisse: new in the Zonen shop

Cisse: new in the Zonen shop

Cisse: new in the Zonen shop

En nu Cisse gelanceerd is, wil ik graag een nieuw workshopinitiatief in een soort van try-out gieten: de Zo(o)ndagen. Zo(o)ndagen zijn zondagen waarop 4 mensen bij mij thuis een naaiworkshop kunnen volgen met een (nieuw) Zonen 09 patroon.

Concreet:
  • 4 personen per Zo(o)ndag
  • €75/persoon
  • van 10h tot 17h (inclusief 1 uur lunchpauze)
  • inclusief het papieren patroon
  • inclusief gebruik van de overlock
  • inclusief drank, hapjes en lunch
  • inclusief goodiebag
  • inclusief vooraf (knip)advies per mail 
  • 26 oktober 2014 (Cisse)
  • 9 november 2014 (Cisse)

Wie op 1 van deze 2 data wil deelnemen aan een Zo(o)ndag, mag mij mailen op zonen09@gmail.com waarna je alle nodige info wordt toegestuurd en we verder afspreken. Benieuwd wie van jullie ik over de vloer krijg!

Zo(o)ndagen

Met dank aan Piet De Kersgieter voor alle bovenstaande foto's en aan By Eva Maria en Madame Cerise voor 3 van de 4 schone zonen!
Tenslotte nog even meegeven dat alle stofjes in de bovenstaande foto's werden gevonden in In Den Beer.

40 opmerkingen:

  1. Een dikke proficiat met je nieuwst telg! Mooi! Fantastisch gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé hop, vanaf nu alleen nog maar Cisses hier rond hun gat (allé, misschien een klein beetje overdreven, maar dat zal hier sowieso een toppertje worden !)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kippenvel bij het zien van de foto's :-)
    Veel succes met je nieuw patroon en super leuk die z(o)ondagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die Z(o)ondagen, weer een heel tof idee! Ik zou bijna goesting krijgen om zonenmoeder te worden. Maar toch, maar toch, ik blijf wel kleedjes voor mezelf maken ;) Veel succes en vooral ook heel veel plezier op de Z(o)ondagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet loopt dat daar ooit vol kleine ventjes bij je rond hé!

      Verwijderen
  5. Zo blij! Blij met de foto's, maar vooral blij voor u en dat het je weeral gelukt is om zo'n prachtwerk af te leveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk :) Morgen bestel ik het patroon ;)
    En het hoeft niet alleen voor de zoon te zijn hè ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zo blij dat ik jou ken, zodat ik af en toe persoonlijk kan vertellen hoe mijn mond alweer openstaat van bewondering, want ik krijg dat in geschreven vorm niet genoeg herhaald. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog eens merci voor je schone woorden Riet! x

      Verwijderen
  8. De Cisse is een natuurtalent! Hij zal het zeker maken in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi patroon. Maar oh zo jammer dat het maar tot maat 134 gaat. Mijn zoon van 9 jaar is groot voor zijn leeftijd en past daar dus niet meer in. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt zeker een 'oudere' versie! Maar tijd hé...

      Verwijderen
  10. Heel mooi. Je ziet dat het met veel liefde gemaakt is en kan niet anders dan er blij om worden en Cisse graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is er! En wat ziet hij er goed uit, die nieuwe zoon van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh zo mooi! Ik kijk ernaar uit om een mooie Cisse te maken voor mijn zoon Cisse ( die denkt dat het patroon naar hem vernoemd is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, altijd heel fijn om te horen dat een naaiende mama dan echt een zoon met die naam heeft!

      Verwijderen
  13. Ik snap je onzekerheid die voortvloeit uit een ver gedreven perfectionisme. Maar ik kan je vertellen dat dat echt nergens voor nodig is. Cisse is top!
    En wat leuk weeral, die zo(o)ndagen!
    En Piet, die kan er ook wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi!!! Hij komt hier zeker ook over de vloer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch knap: patroon, foto's, stofkeuze en afwerking, wauw!
    Cisse zal ook hier T en A vergezellen.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merciekes voor de lovende woorden Annie!

      Verwijderen
  16. Ik herkende meteen wat stoere blogzonen :) En ik schreef dat hier gisteren al, maar ik zal het nog eens herhalen omdat het gewoon keihard waar is: Cisse is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof idee om die zondagen te doen om zo'n leuke broek Cisse te maken.Jammer genoeg gaat mijne zoon enkel voor jeans als 12 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een prachtig patroontje dat hier zeker gaat worden gemaakt.
    Leuk die zo(o)ndagen, jammer dat Gent zo ver is, anders meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Benieuwd naar nog eens een girly Cisse door VanJansen!

      Verwijderen
  19. Zo een knapperd, die Cisse! Proficiat!
    En een superleuk idee, die zo(o)ndagen!
    m xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh Sha! Ik wil graag naar je zo(o)ndag komen, maar met ons klein mupje wordt dat wat moeilijk. Als je er nog eens houdt, let me know!
    Die Cisse is trouwens weer een prachtzoon, looooooove die zakjes jong!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Céline en intussen is uw mupje eruit sie, enjoy!

      Verwijderen