11 september 2014

Online lotjes kopen voor de Van Katoen tombola!

De blogpost van gisteren werd al op meerdere fora goed gedeeld, waardoor heel veel dank! De vraag die velen onder jullie (die er de dag zelf jammer genoeg niet bij kunnen zijn) stellen is of de mogelijkheid bestaat om op voorhand te storten en zo ook deel te kunnen nemen aan de tombola.
Ons doel is uiteraard om zoveel mogelijk in te zamelen voor Annick for Kenya dus zou het gek zijn om niet op jullie vraag in te gaan. Hoe pakken we dat nu aan?
Wie wenst, kan op het nog bestaande Van Katoen rekeningnummer €1 storten per lotje dat je wenst aan te kopen. Net zoals we van plan zijn om ook op het Stoffenspektakel te communiceren, krijg je bij het schenken van €5 6 lotjes. Bij het schenken van €10 krijg je 12 lotjes enzovoort. Lies a.k.a. Oon zal de taak op zich nemen om jullie overschrijvingen te checken en te noteren wie hoeveel lotjes aankoopt én voor welke prijs die persoon aan de tombola wenst deel te nemen. De nummers van de lotjes worden aan jullie gegevens gekoppeld en die lotjes gaan de respectievelijke tomboladozen in net voor het Stoffenspektakel de deuren opent. Op die manier kunnen we jullie bij winst ook contacteren. De winnaars zullen hier na het 19/9 ook in een blogbericht met de resultaten van het initiatief worden vermeld.
Wie een bijdrage wil doen en zo graag deelneemt aan de tombola stort het gewenste bedrag (€1/lotje) op het rekeningnummer BE06973026314922 met de (niet te vergeten!) mededeling:
* naam - telefoonnummer - prijs waarvoor je deelneemt*.

Storten kan tot en met 17/9. Alle stortingen die we na 18/9 ontvangen kunnen we niet meer verwerken.

De 5 te winnen prijzen kun je hier nog een keer bekijken. Vertel ons of je meedoet voor:
- de overlock (1)
- de patronen (2)
- de stof (3)
- de boeken (4)
- de tassen (5)

Wil je voor meerdere prijzen deelnemen of heb je sowieso te weinig plaats in de mededeling, dan kun je gebruik maken van de nummers naast de prijzen om zo aan te duiden waar je voor meedoet.
We hopen dat jullie met velen die ene euro kunnen missen. Ieder die ons initiatief steunt willen we alvast heel erg bedanken!
Een Van Katoen staartje

45 opmerkingen:

  1. Hopla, we zullen eens gaan overschrijven se!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voila se, mijn bijdrage voor dit topinitatief is geleverd! Veel succes nog met de tombola dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak ik vandaag nog over... Gent is te ver weg voor mij., helaas
    Maar super dat we zo een fraai initiatief kunnen steunen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat dit ook mogelijk is. Ik heb meteen geld overgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. joepie komt in orde, mijn overschrijving volgt in de loop van de week!
    Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes, ik heb meteen een overschrijving gedaan en een blogpost geschreven voor jullie initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo! Komt in de sjakos (of eruit in dit geval).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. overgeschreven, jammer genoeg kan k ni naar gent komen omda da te ver is
    maar wel meegedaan voor t goede doel en hopelijk win ik iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gent is me iets te ver, dus ben ik heel blij met deze optie. En ik deel op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met het idee hoe meer mensen hoe meer vreugd probeer ik zoveel mogelijk te delen via fb, ig en messenger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ideaal dat ook niet-aanwezigen kunnen meedoen! Heb ook mijn hart in Afrika verloren na er een half jaar te wonen en werken, dus voor een goed doel kan er altijd iets af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed initiatief: mijn overschrijving is gedaan en ik hoop dat er heel veel euro's volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superinitiatief! Ik deelde het op mijn blog en heb een bijdrage gedaan via rekeningnummer. Hopenlijk halen jullie een mooi bedrag op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo blij dat het ook op deze manier kan! Gestort, geblogd en gefacebookt. Ik hoop op keiveel geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vanuit Noord-Nederland is Gent wel erg ver weg, maar als ik daar naartoe was gegaan, had ik ter plekke lootjes gekocht. Nu slechts overgemaakt, maar het goede doel is het waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aangezien Gent te ver weg is, zojuist geld overgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de toffe en uitgebreide reactie op mijn Jacob-blogbericht! Een reactie van de ontwerpster, is toch wel erg tof!
    En ja: we support Annick!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Er is vaak zo weinig tijd om veel blogs te checken, maar ik zag dat er trafiek van je blog naar de site kwam dus even gecheckt en ik was zo gecharmeerd!

      Verwijderen
  18. Ik heb moeten werken tot nu juist,maar nu ga ik mijn bed in. Maak ik nog kans als ik morgen heel vroeg nog overschrijf? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zojuist vanuit Nederland geld overgeschreven... hopelijk nog op tijd binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook zojuist vanuit NL overgeschreven. Hoop ook dat het nog op tijd is voor de tombola, maar in ieder geval op tijd voor het goede doel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook een bijdrage geleverd, in ieder geval voor het goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Net nog overgeschreven, weliswaar vanaf een andere bank. Hopelijk houden jullie hier rekening mee. Prachtig initiatief!!

    BeantwoordenVerwijderen