3 september 2014

Hydrofiele dino's

Swim bag

Nils heeft voor dat eerste leerjaar niet alleen een boekentas nodig, maar ook een zwem- en turnzak. Voor beide zakken, waarvan er eentje geknipt ligt te wachten op afwerking, werd de handleiding uit de eerste Zo Geknipt gebruikt.

Swim bag

Swim bag

Eén van zijn bij Bambiblauw gekozen stofjes ten tijde van plan A was dit met dino's. Het werd aan de binnenkant en aan de hoekjes gecombineerd met stof van een oud kussenovertrek.

Swim bag

Swim bag

Het plastieken zakje in het voorpand zorgt ervoor dat nog te zien is hoe ik moeite deed om de print te laten doorlopen.

Swim bag

Nog één zak te gaan!

Swim bag

17 opmerkingen:

  1. Ben ik precies blij dat de sterren uiteindelijk hebben gewonnen voor de boekentas :-) Al is deze ook een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, maar voor de boekentas was er nog een ander -niet zo schoon- stofje in de running!

      Verwijderen
  2. Haha, hier rolde net Rube zijn turnzak vanonder de machine!!!! Idem recept! Mooi doorlopende print, daar kan idd al eens een doorzichtig zakje voor! knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snelle!
    Ik moet ook dringend aan Fien haar zakjes beginnen!
    De dino's zijn super, en zo geniaal met dat doorschijnend zakje vooraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies, dat zouden mijn jongens ook zeggen: vet cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool, die dino's! (Al zou ik dat voor een boekentas ook minder vinden...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My son would love one !!!! I must find this fabric, is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe turnzak! Spijtig dat Dennis een turnzak van de school moet, ik had er graag weer een voor hem gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook volgens zelfde receptje een turnzakje voor zoonlief gemaakt. Binnenkort een verslagje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welke materiaal hebt u voor de zak gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn 2 gewone katoentjes die ik laat weken in het HG product dat textiel waterdicht maakt.

      Verwijderen
  10. Moh, dat zakske zo perfect gepositioneerd in de bek van mr. dinosaurus!

    BeantwoordenVerwijderen