5 augustus 2014

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

Zo’n tweetal jaar werk ik nu als zelfstandige en ook al lijkt dat voor velen de ultieme droom, het houdt echt ook heel wat nadelen in. Eén daarvan, en voor mij ronduit de lastigste, is het bijna altijd alleen werken.
Ik heb graag volk om me heen en het ontbreken van collega’s voor die gezellige babbel of aan wie je al eens een idee of probleem voorlegt, maakten mijn dagen er niet gemakkelijker op. Toen ik via Bryo Vicky en haar Gentse coworking LikeBirds leerde kennen, vond ik ook onmiddellijk het ideale psychologisch vangnet. Voel ik mezelf dezer dagen weer opgaan in inefficiënt werkgedrag waaronder vooral zelfmedelijden, dan weet ik dat het weer tijd is voor een dagje LikeBirds. Tekenen en naaien gebeurt thuis, maar droog pc-werk neem ik met plezier mee naar de Gasmeterlaan.

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

Coworking bleek voor mij een zegen én shot in mijn gat. Zowel de omgeving, de inrichting als de vooral creatieve zielen die er te vinden zijn, inspireren telkens weer. Mijn contentement deden me voor Vicky nog een klein cadeautje maken. Zo Geknipt broodmandjes in een Atelier Brunette stofje die perfect bij het LikeBirds logo en de LikeBirds stijl passen.

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

LikeBirds meets Atelier Brunette

16 opmerkingen:

  1. Het zou ook niets voor mij zijn om 'alleen' thuis te werken. Gelukkig heb je een leuke oplossing gevonden. Nog veel co-work plezier! Nu de tafels worden opgefleurd met leuke broodmandjes kan het alleen maar beter gaan.
    En als eens niet alleen wil naaien, ik wil me gerust kandidaat stellen om langs te komen met mijn naaimachine ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofje is top voor die mandjes,echt leuk.Staan hier ook nog op de planning om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een inspirerende omgeving uit. Helemaal zalig als het gezelschap dat ook is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo tof! Het zou ook niets voor mij zijn om hele dagen alleen te werken.
    Ik geniet van een babbeltje tussendoor.
    Plezante oplossing heb je gevonden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke attentie.... ja ik ben eenzaat en sociaal te gelijk.
    Heb graag volk om me heen maar kan de stilte waarderen....

    je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er een super locatie uit om te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo wauw! dat ziet er daar inderdaad super gezellig uit om te werken! Dat zou ik toch ook wel missen de babbel met de collega's.
    De mandjes passen daar inderdaad perfect aan de foto's te zien!
    Doe zo verder Sha! Je bent goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moh wat een goed idee jong dat coworking dinges!
    Mmm, ja, sommige collega's zou ik missen maar sommige zou ik met plezier inruilen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er geweldig uit, en ja, begrijp dat helemaal, hoor, zo ganse dagen alleen thuis is niet alles. Wat leuk dat er initiatieven als deze bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nu bijna 6 maanden thuis met onze dochter en kijk zoooooo ontzettend hard uit naar 1 september om terug te kunnen gaan werken... 2 jaar... Respect!
    Gelukkig zijn er vangnetten voor iedereen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keitof, de creatieve link tussen de mandjes en de werkomgeving (logo) !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Perfecte match die mandjes.... en qua styling kan die werkplek wel tellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige en inspirerende plek… Heerlijk moet dat zijn om daar te kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die stof is gewoon gemaakt voor LikeBirds!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo ken ik u he: attent voor de medemens :)! Blij dat je daar een stek hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen