2 juni 2014

Online: Lars en de tattoos!

Lars 4

De tattoos en het nieuwste Zonen 09 patroon Lars staan online!
Net zoals bij Theo en Ole is ook Lars een patroon waarbij 8 standaardmaten (92 tot 134) en 8 small maten voorzien zijn. De stap-voor-stap fotohandleiding bedraagt 36 pagina's en leidt je doorheen de korte en lange versie a en versie b van dit patroon. En dat alles digitaal voor €7.5. De papieren versie is beschikbaar voor €16.
Vanaf vandaag tot en met zondag 8 juni krijg je met de code 'Handmade forever' 10% korting op je bestelling. Daarnaast krijgen jullie bij iedere papieren bestelling tussen vandaag en 8 juni een gratis pakketje tattoos.
Over de wedstrijd, gekoppeld aan de lancering van Lars, vertel ik hier morgen alle details. Wat zijn de regels? De prijzen? Wie zit in de jury? En hoezo een eerste én een tweede ronde?
Voor wie graag snel bestelt en overweegt aan de wedstrijd deel te nemen, verklap ik alvast dat er in de eerste ronde deelgenomen kan worden aan drie categorieën. Je werkt met Lars, Theo of Ole. Of je verhoogt je kansen en maakt met elk patroon iets, dat kan ook ;-).

Lars 5

Lars 1

Lars 6

Lars 7
Ook bij deze post: merciekes aan Piet De Kersgieter voor de mooie beelden en aan Floating Desk voor de locatie.



28 opmerkingen:

  1. I just have to have that pattern! :-)
    cheers**
    frau gold

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al dat ik de locatie herkende :) Prachtige Lars, prachtige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een logeerabonnement bij mijn Gentse tante, daar in de vissenbuurt, en passeer op mijn fietstochtjes richting centrum dus langs de boten :) Het Gentse neefje steek ik in een Lars zodra de grotere maten er zijn!

      Verwijderen
  3. Prachtig! Ik wil die papierencversie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow voor de foto's zeg. Dat ik je nieuwe patroon wel kan smaken, wist je al he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool! Nu maar hopen dat ik ergens zo een mooie Lars stof als jou kan spotten. Ik ben zwaar fan van Lars! Great job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Zou ik nog in een Lars passen, denk je? Zo heel groot ben ik nu niet en ik kan wel een nieuwe jas gebruiken. ;)
    Maar serieus, geweldige jasje en het heeft een hele mooie naam gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent?

      Verwijderen
  7. wat mooi! Wanneer zal de papieren versie verkrijgbaar zijn? en ook waar?
    groetjes r

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is nu verkrijgbaar in de Zonen 09 webshop: www.zonen09.com

      Verwijderen
  8. Zaaaalig! Zo'n schoon stofjes, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, dat ziet er weer geweldig uit! Ik heb vandaag mijn eerste Theo geknipt, dus die wedstrijd komt goed van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. moest ik dit patroon in grotere maten (tienerjongens) kunnen vastkrijgen...ik zou een tevreden mens zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel, lijkt me ideaal voor grotere jongens!

      Verwijderen
  11. Heel erg leuke foto's! :) De jassen zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig patroontje alweer. Wat jammer dat mijn zoontje net een maatje groter heeft! Voorzie je geen grotere maten van je patroontjes? Please? Ik koop ze direct allemaal dan en ik denk niet dat ik alleen ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, in het najaar van 2014!

      Verwijderen
    2. Super en de ideale timing. Ik ga alvast op zoek naar stofjes:-)

      Verwijderen
  13. Ik wil net een bestelling plaatsen, maar de korting pakt hij niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet de code helemaal correct ingeven (hoofdletter en spatie respecteren!).

      Handmade forever

      Verwijderen
  14. Zalig mooie foto's! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen