28 juni 2014

Mijn garenboer

Alledrie

Gisteren kregen we de inzendingen van onze 3 finalisten voor de 2de ronde ingestuurd en linkten we op de Zonen 09 facebookpagina al snel even naar hun foto's. Wie nieuwsgierig is naar meer van hoe Sarah, Katrien en Esther Cisse interpreteerden vindt dat terug in deze Flickr group. Hun foto's worden tegen zondagmiddag door de juryleden beoordeeld waarna ik zondagavond niet alleen met de prijzen uit de 1ste ronde, maar vooral met ook 2 fantastische hoofdprijzen aan de deur van de winnares zal staan. Spannend!

Mijn garenboer-1

De Zonen 09 wedstrijd wordt dus niet alleen gesponsord door de partners die de prijzen voor de eerste ronde leverden, maar ook door twee van de grootste bedrijven in de naaiwereld. In ruil daarvoor vertellen we jullie promogewijs dan graag eens wat meer over hen.

Mijn garenboer-4

Eén van de hoofdsponsors  is Amann-Mettler, één van de grootste garenproducenten op de handwerkmarkt met een reusachtig aanbod aan garens in alle mogelijke kleuren en voor alle mogelijke doeleinden. Of je nu wil stikken, quilten, borduren of overlocken, Amann-Mettler biedt voor elke activiteit het juiste garen aan in de gewenste kleur. Zij werden mijn vaste garenboer sinds ze Van Katoen ondersteunden. Ik kwam in die tijd voor het eerst met hen in contact en sindsdien koop ik altijd Amann-Mettler garen. Die loyauteit verdienden ze in mijn ogen omwille van de spontane steun die ze Van Katoen gaven en omwille van de simpele feiten dat hun garen even kwalitatief is als dat van hun grote concurrent terwijl ze iets goedkoper zijn én omdat dat zo schoon past in die kast die ik overhield aan hun toenmalige gulheid. 

Mijn garenboer-2

Mijn garenboer-3

Mijn garenkast is toe aan wat vulling, dus vind ik het echt wel jammer dat ik deze fantastische garenkoffer met 96 klosjes SERALON® stikzijde uit handen moet geven. Een stevige grote koffer met kleurtjes voor elk seizoen ter waarde van €350! Ik ben zo benieuwd aan welke deur ik hier zondagavond mee zal staan!



12 opmerkingen:

  1. Sinds 2012 ook mijn vaste garenboer. Man, die koffer is to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop meestal garen van De Concurrent, gewoon omdat die meer alomtegenwoordig is. Veritas bijvoorbeeld heeft toch geen Mettler, wel? En ook mij lokale stoffenwinkels niet. In elk geval: zwaar jaloers op de winnaar van die koffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sla ze ook altijd in als ik bij mertens kom, maar dat is niet zo vaak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o oh owww, zo'n zalig cadeau waar de winnares terecht fier op mag zijn en dat even hard zal gaan koesteren als jij doet sinds Van Katoen! Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend ..spannend .. wie is de winnaar van de hoofdprijs ? en wie is de winnaar van de andere hoofdprijzen ?? Nog enkele uren wachten ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toegeven dat ik meestal ook garen van de concurrentie koop om dezelfde reden als hierboven vermeld. Eens op letten als ik nog een keer bij Mertens binnenspring. Nog andere verkoopadressen in het Gentse?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop idd ook altijd van de concurrent wegens weinig verkooppunten in de buurt. Ik denk dat Mertens er wel verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave box! Bijna zonde om te gebruiken zo mooi ziet het eruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen