29 juni 2014

How to: een Zonen 09 BERNINA!

Vorige week zondag besefte ik pas 's avonds dat het 2 jaar geleden was dat ik jullie het Zonen 09 project voorstelde. Die 2 jaar zijn ongelooflijk snel gegaan en hoewel ik op sommige vlakken al wat verder zou willen staan, ben ik ook wel trots op de vorderingen en had ik de voorbije 2 jaar bijvoorbeeld nooit gedacht dat ik vanavond aan één van deze drie deuren met een unieke Zonen 09 BERNINA naaimachine zou staan. 

De Zonen 09 Bernina-13

Toen ik met Zonen 09 vorig jaar net een eerste wedstrijd achter de rug had, mailde BERNINA met de boodschap dat ze tijdens een volgende wedstrijd ook graag hun steentje wilden bijdragen. Net als Amann-Mettler gaan BERNINA Nederland/België en ikzelf 'long way back'. Zij waren DÉ Van Katoen sponsor, het bedrijf dat ons goede doel een cheque van €5000 gaf. Een bedrag waar ik nog steeds niet goed van ben, waar ik nog altijd even dankbaar voor ben. Zo'n gebaar deed mijn liefde voor BERNINA en haar fantastische producten alleen maar groeien. Dit is dan wel een promobericht, maar evenzeer een welgemeende ode aan een bedrijf waar warme, fijne mensen werken die weten waar handwerk om draait en een bedrijf dat naaimachines produceert waar je alleen maar onder de indruk van kan zijn. 

De Zonen 09 Bernina-2

Ik geef het grif toe, ik ben een BERNINA adept in hart en nieren dus toen het idee voor de 2de Zonen 09 wedstrijd vorm kreeg, mailde ik hen met de vraag welke bijdrage ze in gedachten hadden. Daarop volgde een trip naar het hoofdkwartier in Breda waar ik te horen kreeg 'wat denk je van een BERNINA 215 met een Zonen 09 skin'... Euh?!... OK!

De Zonen 09 Bernina-1

Enkele weken later volgde een 2de trip naar Breda waar de skin uit Zwitserland was aangekomen, waar BERNINA's Patricia hem minutieus op de machine aanbracht en waar ik dat op de gevoelige plaat vast legde. Sarah, Katrien of Esther, ik hoop dat jullie dit prachtstuk even hard zullen koesteren als ik zou doen. Oh wat ben ik jaloers!!!

De Zonen 09 Bernina-3

De Zonen 09 Bernina-4

De Zonen 09 Bernina-8

De Zonen 09 Bernina-14

13 opmerkingen:

  1. Man, naast schoon machines kunnen ze daar ook nog mooie skins maken. Dat is zo'n mooi ding!
    Ik denk niet dat je de enige bent die een tikkeltje jaloers is ;).
    Gelukkig heb ik al een Bernina. Pfieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net hetzelfde gevoel hier (en ook gelukkig dat ik er al eentje heb)

      Verwijderen
    2. Hier ook een opstootje van jaloezie. Die Esther is one lucky girl!

      Verwijderen
    3. Ik ben ook wat jaloers,ben net in pan gevallen met mijn Bernina....

      Verwijderen
  2. Wat een prachtstuk. Een hele eer om die te mogen geven en nog meer om die te mogen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Heel leuk dat je zulke sponsors hebt. En ga zo door met het maken van patronen. Ik ben weer met een Theo begonnen en er ligt een geknipte Ole klaar. Ik ben benieuwd naar jouw volgende patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik baal als een steker dat ik tijdens de wedstrijd met vakantie was. Volgend jaar dan!
    Gefeliciteerd met twee jaar Zonen 09

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wat grappig ziet dat eruit! Super leuk hoor, dat ze je zo steunen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!
    Proficiat met de tweede zonen 09 verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat is om zo trots als een pauw te zijn. de winnaar koestert dit zeker en vast ! Ben benieuwd wie zal winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *zware jaloezie opstoot* ;)
    Maar ook *nog veel zwaardere respect opstoot voor wat jij allemaal realiseert". Allé jong, uw eigen skin dinges, hoe cool is dat!

    BeantwoordenVerwijderen