23 juni 2014

Driemaal een top 3 ofwel de winnaressen van de 1ste ronde!

De wedstrijd was met zijn 122 inzendingen in mijn ogen een gigantisch succes. 122 inzendingen betekende voor de juryleden pakweg 1000 foto's bekijken en dat had wat meer voeten in de aarde dan we eerst dachten. Jullie wachten er dus al even op en daarom maken we er geen woorden meer aan vuil, maar presenteren we van elke categorie de top 3!

Theo nr°3: Liesbet van Mamaatje Friekel
Liesbet Vandendriessche 1

Theo nr° 2: Tine Vanhauwaert
Tine Vanhauwaert 6

Theo nr° 1: Katrien Creemers van Kaatje's naaisels
Proficiat Katrien jij wint in de categorie Theo!!!
Katrien Creemers 10


Ole nr° 3: Ann Claes
Ann Claes 5

Ole nr° 2: Jessie Derks van Stipjes en Datjes
Jessie Derks 7

Ole nr°1: Esther Van Jansen van Vanjansen
Proficiat Esther jij wint in de categorie Ole!!!
Esther Van Jansen


Lars nr° 3: Aurore Marcq van Design by me
Aurore Marcq 21

Lars nr° 2: Marleen Ernots
Marleen Ernots 7

Lars nr°1: Sarah Sansen van Khadetjes
Proficiat Sarah jij wint in de categorie Lars!!!
Sarah Sansen 5

Ik contacteer de winnaressen zo meteen! Zij hebben nog werk voor de boeg en krijgen alvast enkele fantastische prijzen van De Banier, WTG Feelgood Fashion, De Stoffenkamer, Mon Depot en Amann-Mettler.

Aan iedereen die deelnam en er zoveel moeite in stak, dank je wel! Ik hoop dat jullie niet alleen voor de overwinning gingen, maar ook echt voor het plezier van het creëren. Jullie maakten mij alvast erg gelukkig met jullie overweldigende deelnames in aantal én in kwaliteit. Een welgemeende merci!



37 opmerkingen:

  1. Proficiat aan alle winnaars!
    Nieuwsgierig naar de volgende ronde...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal terechte winnaars! Zaten allemaal ook in mijn favorietenlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat alle winnaars, schitterend gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was ook als jurylid benieuwd naar de uiteindelijke winnaressen en ik kan me helemaal vinden in de rangschikking. Een gemeende proficiat aan alle deelnemers, als professioneel jurylid was ik zwaar onder de indruk van de diversiteit en de kwaliteit van de creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat winnaars! Heel benieuwd naar de volgende ronde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Proficiat voor deze en de andere inzendingen! Allemaal pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw tweede! Echt heel gaat! Succes voor de drie finalisten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat aan de winnaars! En nu uitkijken naar Cisse !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd winnaars! Jullie hebben heel mooi werk verricht, terecht gewonnen naar mijn idee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo cool! Sarah met haar jasje was ook mijn favoriet! Veel succes alle 3!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor de niet deelnemers is zo'n wedstrijd leuk. Ik deed al zoveel inspiratie op ... en had bij alle drie de winnaars een voorgevoel tot winnen. Het zijn dan ook pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeer mooie creaties! Proficiat aan de winnaars. Veel succes met de volgende ronde.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat, het zijn terechte winnaars. De jurk was stiekem ook mijn favoriet bij de Theotjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dikke proficiat aan de winnaars! Ik ben stiekem ook wel erg fier dat ik mijn Lars op de tweede plaats terugvind. Nu nieuwsgierig afwachten wat we van Cisse mogen verwachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo ! En er zitten enkele van mijn persoonlijke favorietjes tussen de winnaars !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat aan de drie (terechte) winnaressen!

    veel succes in de volgende ronde, ik ben echt benieuwd naar de nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat aan de terechte winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Winnaars: gefeliciteerd en succes met de volgende 'opdracht'!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn stuk voor stuk prachtig creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke proficiat aan de winnaars!
    En nu wacht ik (alweer) vol spanning op de eerste kennismaking met Cisse!
    Sharon, wat doe je ons toch aan met die schitterend verslavende wedstrijden van je... :-)
    (ik hoop oprecht dat er nog veel mogen volgen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik land stilaan op de grond :) en geniet nog maar eens van die wondermooie maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier toch ook meer als 1 vreugdedansjes gedaan!

      Verwijderen
  22. Proficiat winnaars !! Knap gedaan ! Veel succes met de volgende opdracht !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joepie, een podiumplaats! Dankjewel jury en dankjewel voor de superwedstrijd, best wel verslavend...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat aan de winnaars.En heel veel succes voor de volgende ronde.Wij duimen voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat aan alle winnaars... het zijn één voor één prachtige creaties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. chique creaties hoor! proficiat dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nen dikke proficiat aan alle winnaars maar ook voor alle deelnemers want iedere inzending heeft zijn unieke schoonheid !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stuk voor stuk pareltjes, een terechte keuze van de jury!

    BeantwoordenVerwijderen