30 juni 2014

Dé winnares!

Gisteren was een spannende dag voor zowel de 3 finalisten van de Zonen wedstrijd als voor mezelf. De juryleden stuurde me mooi op tijd hun evaluaties door waardoor ik rond de middag al wist aan welke voordeur ik die avond met de mooie hoofdprijzen zou staan. Toen de auto was volgeladen en we richting de winnares vertrokken wou ik nog wat 'we zijn ermee weg' statusupdates op Facebook of Instagram doen. Kwestie van de stress met de volgers te delen, maar een opmerkzame chauffeur wees me toen op de mogelijkheid van ook locatieupdates dus deed ik dat dan maar niet. Ik hield me tijdens de lange rit dan maar bezig met nagelbijten, want wat als ik absoluut geen climaxgevoel bij deze spannende ontknoping had? Wat als ik die mooie prijzen nu moest overhandigen aan iemand die virtueel misschien wel tof lijkt maar irl niet zo sympathiek overkomt? Ik draai op gevoel, dat is niet altijd zo handig, maar deze keer zorgde het voor een überfijn slot van wat zo'n leuke wedstrijdperiode was. 

Dé winnares-2

De deur zwaaide open en de Hollandse, super sympathieke Esther en haar lieve gezin namen vol contentement de welverdiende prijzen in ontvangst. 

Dé winnares-4

Dé winnares-3

Dé winnares-5

Dé winnares-6

Dé winnares-7

Tijdens de tevreden rit terug naar Gent deelden we het goede nieuws met onderstaande foto al even op Facebook en Instagram én hoorden we op de radio hoe Nederland ook nog eens een andere wedstrijd won. Hup Holland Hup!

foto

Om deze mooie periode af te sluiten wil ik nog een keer iedereen van harte bedanken die deelnam, sponsorde, supporterde, jureerde, volgde en er zo'n fijn virtueel gebeuren van heeft gemaakt. Een welgemeende MERCI!

28 opmerkingen:

  1. Leuk om zo te kunnen volgen hoe de wedstrijd afliep! En blij voor lieve Esther ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, gefeliciteerd :D
    Heel veel plezier gewenst met je prachtige prijs, en Sharon bedankt voor de wedstrijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Je voelt haar blijdschap :-) Proficiat Esther, geniet ervan xxx En Sha, bedankt voor de fijne wedstrijd! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof om iemand zo te zien stralen! Benieuwd naar je eerste creatie met deze mooie machine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Het was echt een hele leuke wedstrijd. Wat zijn er veel mooie kledingstukken gemaakt. Bedankt voor de organisatie! En erg leuk dat je met een jury werkte en niet met stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het contentement, de blijschap, de sfeer stralen van de foto's af. Proficiat Esther. Ontzettend gegund, ontzettend verdiend.
    En Sha....wow, proficiat voor de wedstrijd. Alweer een staaltje professionaliteit dat als voorbeeld kan dienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Leuk verslag en wat spannend voor jou om zelf de prijs te gaan afgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zo leuk! wat een ervaring was dat! ik koester de prachtige prijzen, én vooral de geweldige eer om deze wedstrijd te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalige wedstrijd, zalige finalisten en zalige winnares! Voor herhaling vatbaar!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuke foto's ook, je voelt de blijheid bij het zien ervan! Van harte gefeliciteerd, en dat er maar veel moois onder die unieke machine vandaan mag rollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar wat een mooie spontane foto's! Dikke proficiat Esther, en merci mamasha, 't was bij mij van aan de zijlijn, maar zelfs daar was het een hartverwarmende wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alé zeg, zo'n fantastisch slot van een al even fantastische wedstrijd. Zò leuk om mee te doen: de spanning, het opjutten van elkaar, de twijfels en faalangst-momenten… Bedankt, Sharon, dit is voor herhaling vatbaar. Gefeliciteerd trouwens voor de superorganisatie!
    En Esther, tja… Van toen ik je foto's van de stoffen voor je Ole zag had ik al een voorgevoel. Dik verdiend, geniet ervan! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga hier compleeeeeeeet me akkoord!

      Verwijderen
    2. Ik ga hier helemaaaaaaal mee akkoord :)

      Verwijderen
  13. Spannende ontknoping van een spannende wedstrijd! Ik heb met plezier vanop de zijlijn gevolgd :-)
    Leuke beginfoto, je ziet de ontlading en het geluk-gevoel zo op Esther haar gezicht !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat voor Esther! En bedankt aan mamasha voor de organistie van deze wedstrijd. Ik heb via de site van Bernina de wedstrijd ontdekt. Ben fan geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk fotoverslagje! En Esthertje, dit heb je zo verdiend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super ! Gefeliciteerd aan de winnaar. Ik was fan van haar versies. Bedankt mamasha voor deze wedstrijd, hoewel ik geen deelnemer was toch leuk om te volgen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt allemaal, het was inderdaad een heel spontane, fijne overhandiging van de prijzen. En zelf heb ik ook genoten van de wedstrijd. Het groepsnaaigevoel deed deugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat aan de winnares.Ik vond haar uitvoering ook het mooiste!Geniet van je prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dikke proficiat voor de zeer terechte winnares!! En heel leuke foto's ook van een duidelijk overgelukkige winnares! En ook, last but not least, bedankt voor de spannende en heel erg toffe wedstrijd!!

    BeantwoordenVerwijderen