22 mei 2014

Een korte basislars en de shoot

Gisteren ging, nog maar eens met Piet De Kersgieter, de fotoshoot met Lars en een ander Zonen 09 extraatje door, later meer daarover.

foto 1-1

foto 2-3

foto 3-2

Nils bracht een beste vriendje mee met als resultaat nog wildere kinderen die 's avonds pompaf waren en eigenlijk geen zin meer hadden om voor moeders lens te gaan staan. We hielden het snel voor bekeken en moesten ons teveden stellen met enkele shots waar de zoon, ocharme, eigenlijk niet al te content op staat, maar gelukkig zag hij dat voor de lens van Piet des te beter zitten en zie ik enorm uit naar het ontvangst van de resultaten. Nog even afwachten, maar hier zijn alvast enkele beelden achter de schermen van de shoot en van de kortere Larsversie zonder zak en contrasterende kraag en sluitrand (oftewel de schuine streepjes in deze versie b).

IMG_0948-6

IMG_0961-8

IMG_0945-5

IMG_0931-4

IMG_0956-7




27 opmerkingen:

  1. Heel tof! Benieuwd naar de andere versie en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die stond in de vorige blogpost: http://madebymamasha.blogspot.be/2014/05/meet-lars.html

      Verwijderen
  2. Zonen die het niet zien zitten om voor moeder lens te staan ... ik ken er alles van ;-)
    Ik vind het best meevallen trouwens en die knappe Lars maakt zoveel goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Like, like! Met wat fantasie gaat een meidenversie ook wel lukken. En eindelijk een zelfgemaakte jas met rits, daar zullen mijn meiden én hun juffen blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!! Ik kan niet wachten! Niet dat ik het nodig heb ofzo... Maar leuke jassen als deze heb je nooit teveel, toch....??!??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi mooi mooi en wanneer is hij verkrijgbaar ...zo ongeveer maar zo mooi zal ik z eniet knn maken vrees ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe jij er wel in slaagt een mooie en kleurrijke jongensjas te maken. Ik wordt gek van al die zwarte jassen die in de winkels hangen ...
    Ik denk dat ik nog weg geraak met een 134, maar het loopt op zijn einde? Komen er ook nog 'tienermaten'?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het een succesvol patroon wordt, denk ik van wel. Het lijkt me cool genoeg voor grotere jongens :-).

      Verwijderen
  7. O, van deze versie ben ik zo mogelijk NOG meer fan! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En weer een prachtig patroon. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nóg meer onder de indruk, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel mooi uit allemaal! Benieuwd naar de rest..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh mooi jong! Die paarsachtige stof en de voering, is dat tricot? Prachtstoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Buitenstof is niet rekbaar, de voering is tricot. Zacht om dragen!

      Verwijderen
  12. omg your patterns are too good to be true

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Ernestje is er nog te klein voor, maar ik vraag me toch al af waar je die toffe stoffen haalde.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt cool ... Dat zou mijn dochter ook wel willen

    BeantwoordenVerwijderen