26 mei 2014

De lancering, de tattoos en de wedstrijd

ZONEN09 FLOATING OFFICE-59

Dat Lars, het nieuwe Zonen 09 patroon, er aan komt, vertelde ik al twee keer. Dat Lars bij de lancering vergezeld zal worden van een ander cool hebbeding verzweeg ik nog even.

ZONEN09 FLOATING OFFICE-14

Eén van de dingen op mijn 'bucket list' is het zetten van een tattoo. Geen groot, schreeuwerig geval, maar iets fijn en schoon. Ik kwam er nog niet aan toe, ik twijfel nog wel even door, maar ik liet mijn tattoo-idee alvast wel verwerken in een fijn alternatief voor de zonen. Drie tattoos, tijdelijk van aard uiteraard, met een knipoog naar de oude zeebonktattoos en naar het naaiwereldje. Ik bedacht dat mijn kroost waarschijnlijk niet het enige is dat graag op deze manier versierd wordt en besloot de tattoos in de Zonen 09 shop te zetten.

ZONEN09 FLOATING OFFICE-12

Maandag 2 juni zullen zowel Lars als de tattoos gelanceerd worden. Ik geef alvast even mee dat papieren bestellingen tussen 2 en 8 juni met een gratis pakketje tattoos verzonden zullen worden. Maar er is meer. In het kader van Flip the Pattern waarbij Charlie in juni door 4 naaisters onder handen wordt genomen, krijgt iedereen die in die periode bestelt eveneens een korting van 10%.

ZONEN09 FLOATING OFFICE-9

ZONEN09 FLOATING OFFICE-7

Op 2 juni meer over Lars, de tattoos én over een nieuwe Zonen 09 wedstrijd!

Eentje die volledig in het kader van jullie kunnen en creativiteit zal staan. Drie categorieën, 2 rondes, een fantastische hoofdprijs en een uitgebreide professionele jury die instaat voor alle beoordelingen. Geen stemgeronsel, maar een complete focus op naaiskills. Ik verlang echt om jullie er meer over te vertellen. Nog een weekje geduld!

Met dank aan Piet De Kersgieter voor de mooie beelden en aan Floating Desk voor de locatie.





23 opmerkingen:

  1. Tof, spannend, leuk! Ik kijkner al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch. De lancering van Lars, de tattoos, de wedstrijd zonder stemgeronsel (ik zit er middenin vandaag, never again. Ik krijg jandorie stress van.) En Thor, die is de max gewoon. Is hij misschien de hoofdprijs?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo herkenbaar Eva, van dat stemmengeronsel krijg je echt stress hé! (An)

      Verwijderen
  3. Laat Lars maar komen! En nu ontstressen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet echt, er is nog serieus wat werk voor de boeg!

      Verwijderen
  4. De zonen mogen Lars hebben, maar die tattoos hou ik lekker voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik droeg er ook al, ik snap dat ;-)

      Verwijderen
  5. Cool die tattoos! Het gaat Thor goed af :-) En héél curieus naar de wedstrijd! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omg, zalig! Hoe kom je er toch op! En wedstrijden zonder stemmengeronsel zijn de max (aan die mét doe ik al zeker niet mee), ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend zeg, een wedstrijd! Misschien kom ik dan eindelijk eens toe aan één van die knappers voor Ilias!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe NOOIT mee aan wedstrijden omwille van het stemmengeronsel......dus ik kijk ( met lichte spanning) uit naar de lancering van Lars en de wedstrijd!

    Btw...ik zag vandaag al een testversie van Lars en die is ZOOOOOOOOOOOOmooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo cool ... En mooi ... En spannend! Ik kijk al uit naar je volgende bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, die tattoos zijn echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh een wedstrijd! Benieuwd.
    En zo cool die tattoos. En Thor,..., dat is gewoon dé man om de tattoos aan de man te brengen. Zo cool dat hij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moh ziet die Thor zo cool wezen met zijn tattoos. Warning voor hoog schattigheidsgehalte!
    De 'ankerdude' is anders ook wel redelijk graaf ;)!
    Supertof idee weer van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! en ook wel benieuwd naar die wedstrijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wacht nog op een tattoo van een naaimachine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig! We keken al uit naar Lars, nu ook naar de tattoos en de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zo zo de max!
    Ik verlang al naar het rondlopen met die tattoos :).

    BeantwoordenVerwijderen