2 mei 2014

Bloementheo

Bloementheo-11

Enkele dagen geleden knipte ik stof voor 3 Theo's. Een hoekjesversie voor Nils, een probeerversie, ook voor Nils, en deze basisversie voor Thor. De stof is een Sevenberry ontwerp en komt van De Stoffenkamer. Na het verknippen ligt hier nog 2 meter, zo schoon vind ik ze.

Bloementheo-5

Bloementheo-8

Wanneer ik stoffen koop, drapeer ik die snel eens rond de lijfjes van mijn zonen en beslis dan wie waar het best mee staat. Toen ik dat met deze stof deed, verscheen een verschrikte blik in de ogen van de stoere 6-jarige en lichtten die van bloemenliefhebber Thor op. Het kind verstaat gelukkig (nog) niet hetzelfde als zijn broer onder de term 'cool'.

Bloementheo-4

Deze Theo is een standaardmaat 104 en ik koos eens voor de standaardkraag in plaats van de retroversie.

Bloementheo-13

Bloementheo-7

Next: de leeuwentheo voor broer Nils waar hij per se ook mee op de foto wou.

Bloementheo-2



27 opmerkingen:

  1. Schoon hemd! En schoon foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zie je dat bloemekes perfect kunnen voor mannekes hé, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Kei tof. Schoon bij zijn oogskens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi het bloemenstofje, ook voor jongetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi mooi, heb ook een heel fijn bloemenstofje liggen voor de jongsten hihi want inderdaad 6 jarigen moeten cool zijn ook al is hij hier nog maar 5 hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schoon, ik ben totaal en volledig tot over mijn oren verliefd op dat hemdje....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij zou een volwassene daar ook echt schoon in staan. Yves wil niet, maar die van u misschien?

      Verwijderen
  7. Oh wow, zo mooi, dat stofje is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Hij kan het af, die Thor ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Ik wou een bloemenhemdje eerst ook als communiegeschenkje maken, maar ben toch maar voor een 'veiliger' stofje gegaan, een bijna 8-jarige moet ook wel cool zijn hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is een bloemenhemdencampagne nodig, ik voel het!

      Verwijderen
  10. Oh, ik vind dat zo schoon! Zo stijlvol ook!
    En die Thor, die is groot aan het worden zeg. Wat een schoon ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, Thor staat daar goed mee! Ik vind bloemenhemdjes volledig kunnen. Zelfs Bert draagt bloemenhemden ;).
    Dat blijft toch zo'n cutie he.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook pro-bloemenhemden! Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n zalige Theo, ik probeerde eens bij de zonen hier, maar bloemetjes, dat is blijkbaar nog een stap te ver voor hen ... of zou het met de leeftijd te maken hebben ... ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het, ergens tussen de 6 en hun 26 of zo willen ze dat niet meer :(.

      Verwijderen
  14. ik ben ook bezig met mijn tweede theo. Een leuk hemdje om te maken. Ik maak nu eens de 104 want vond de 98 voor de kleinzoon van bijna 3 juist gepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo schoon en zo wijze foto's en die laatst, o o o, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, die verschrikte blik, en dat onnozele broertje die de prachtige stof wel aan wil en mag! Smelt :)

    BeantwoordenVerwijderen