1 april 2014

"Pick the flip" oproep!

Collage

Terwijl hier op de achtergrond vooral aan vertalingen wordt gewerkt en de naaimachine, op een uitzondering na, de nodige rust krijgt, werd het Zonen 09 patroon Charlie als mogelijk "Flip the Pattern" van juni geselecteerd.
Wie een paar seconden van de dag kan missen, kan tot vrijdag doorklikken naar de blog van de organisatoren en onderaan de blogpost stemmen. Er moet niet geregistreerd worden, gewoon snel even je voorkeur doorgeven. Ik zou er jullie heel dankbaar voor zijn!
HIER kunnen jullie stemmen!





43 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb je onze stem, met al die mooie ontwerpen voor onze zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En 't is ook gewoon het mooiste patroon van de vier. Voila!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gedaan! En ene Amy had gelijk. Het is makkelijker een meisjesversie te maken dan een jurk te 'verjongensen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer eentje bij !
    (in de hoop op een versie voor grote jongensmaten.... (180 !)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das eigenlijk al een volwassenmaat dan?

      Verwijderen
    2. Niet echt, 13 jarige met heel smal lijf maar superlang (183 cm)
      In de lengte heeft hij dus een volwassenmaat nodig, in de breedte volstaat een 14 jaar.
      Maar de Charlie voor grote (en brede) mensen (vrouwen :180 cm en maat 48) zie ik helemaal zitten hoor !
      Succes nog met de wedstrijd !

      Verwijderen
  5. Gestemd! Succes ermee, ik hoop dat je geselecteerd wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er geen idee van, maar wel fijn dat jullie stemmen! Merciekes.

      Verwijderen
  6. Ik had de link al gedeeld via mijn Facebook pagina! Totally fan. Patroontje ligt hier thuis te wachten op vrije tijd! Jij gaat dat super doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopla. En zonder twijfelen hè. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voila, omdat het een must-have moet zijn voor iedere naaiende mama, zonen of niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook hier gestemd ... want we hebben er juist nog een kleedje van gemaakt ...
    En inderdaad zoals hierboven al gezegd ... wanneer komen er grotere maten ... er loopt hier een grote vent rond die wat jaloers is (op de jongensversie dan) en deze dame zou dan een aangepast kleedje ook wel zien zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We doen ons best, maar ze komen er zeker aan!

      Verwijderen
  10. ik zie de poll niet staan als ik naar de website surf. Ik heb nu gewoon een commentaartje geschreven, maar dat telt niet om te stemmen denk ik he. Zal straks op een andere computer nog eens checken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jo Chapeau had het ook voor. Je moet dan even een andere internetbrowser nemen (bijv. internet explorer, daar zag Jo het dan wel)

      Verwijderen
  11. 3 jongensmama3 april 2014 12:32

    Met veel plezier gestemd op het mooiste patroon ;-). Ik twijfelde geen seconde, mama van 3 zonen zijnde :-). En ja ook hier wachtende op maten 158-164 ;-). Succes met de stemming!!

    BeantwoordenVerwijderen