29 april 2014

#latergram

Ik neem me plechtig voor weer meer te bloggen, ik heb er weer zin in, maar de laatste maanden was vooral Instagram het kanaal waar te zien was waar wij ons de laatste weken zoal mee bezig hielden. Dat blijkt, bij het nog een keertje scrollen door mijn visuele databank, een allegaartje van activiteiten geweest te zijn.


VRIENDEN EN EEN BEETJE FAMILIE.

12
Weekendje Butgenbach * Stromae in Vorst Nationaal

1830
The Voice in 't Kuipke * Met het nichtje op de fiets


DE VAN KATOEN REUNIE OFWEL VERWEND WORDEN DOOR WHO'S THAT GIRL.

14588128bcc5f011e3a4fa24be0595ea30_8
Een deeltje van het Van Katoen team * Mijn WTG buit


NOG STEEDS RENOVEREN EN OOK WAT PLANTEN

1625
Het nieuwe kookvuur * Een poging tot oorbellen sorteren

2623
Plantjes in huis * Kruiden en aardbeien buitenshuis

2831
Werken aan het tuinatelier by night * Nieuwe gordijntjes voor het tuinatelier


HET SPORTIEVE KROOST

1220
Thor zwemt * Nils springt


GENIETEN EN GEZELLIG DOEN

2715
Bento eitjes * Ons lievelingsontbijt

924
Tvkijkkampjes bouwen * Snacken in stijl


EN OOK WEL WAT CREATIEF DOEN

321
Poppenhaartjes naaien * Creatieve inkopen doen

1022
De robot volgens Nils * De wereld volgens Nils

64
De rok met goud * De rok met libellen

197
Het vriendinnencadeautje * Het babycadeautje


En nu snel hieraan verder werken!



20 opmerkingen:

  1. Zeg zo'n leuke foto's! Dat bloemenstofje blijft zo mooi hé! En zo'n 'latergram' is echt wel leuk om even weg te dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk die Bento eitje! Nog nooit gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word altijd blij van je IG-foto's. Hier ligt ook een Theo -mijn eerste- op de kniptafel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je gelijk opgezocht op Instagram. Als je hier niet bent kan ik je daar een beetje volgen.
    Jouw tuinatelier lijkt me een heerlijke plek en de rokjes die je naaide vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ben wel supernieuwsgierig naar je tuinatelier. En waar vind je toch die retro stofjes :-) (vooral die in de papieren zakken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was van een stoffenverkoop bij Mis-en-Plis. Aanrader!

      Verwijderen
    2. Oh en dat atelier krijgt nog wel eens een blogpost op zich!

      Verwijderen
    3. oh, daar kijk ik naar uit!

      Verwijderen
  6. Instagram is fantastisch :) maar bloggen ook dus welkom terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Instagram is inderdaad ook wel leuk en snel te zien. Ik moet mijn bloggen ook bij houden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daarom vind ik instagram zo leuk, om eens een kijkje achter de schermen bij die 'grote' bloggers te kunnen nemen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe, schone dingen!
    Volgende week woensdag weer iets tof om over te Instagrammen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo'n toffe foto's, zeg!!!
    Ik ben al benieuwd naar je blog over je tuinatelier, zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gevarieerd en leuk overzicht ... en ik ben je meteen gaan zoeken op Instagram :-)

    BeantwoordenVerwijderen