24 januari 2014

Vier van de zonen

4 zonen-12

Eergisteren ging in de Vooruit een Zonen 09 fotoshoot met Ole en Theo door. Piet De Kersgieter was opnieuw fotograaf van dienst en terwijl we vol spanning op zijn beelden wachten, trokken we de zonen nog eens enkele van de stukken voor die shoot aan.

4 zonen-8

4 zonen-11

4 zonen-9

4 zonen-10

4 zonen-13

4 zonen-14

Nils draagt de beginnersversie van Theo in een Spoonflower stof en een Ole met kap, zijzakken en drukknopen. De ruitjesstof komt van In Den Beer. Volgens de schoonma een stofje waar de MDH vroeger zelf in rond liep.

4 zonen-15

4 zonen-16

4 zonen-17

4 zonen-20

4 zonen-19

4 zonen-21

Voor Thor nog eens Theo's hoekjesversie. Het stofje daarvoor vond ik bij Misses Needle. Zijn Ole is er eentje met kraag en gewone knoopsgaten/knopen. De stof voor deze Ole heb ik al meer dan een jaar liggen. Ze was toen te verkrijgen bij Stoffenidee, nu bij Mertens Mercerie. Het is één van de duurste (Italiaanse) stofjes die ik ooit kocht en ik wou het enkel gebruiken wanneer ik er het geschikte patroon voor had. Zodra Ole getekend was, wist ik dat die stof ervoor zou dienen. Ze is überzacht en ik combineerde ze met een binnenkant en boorden uit lichtgrijze boordstof. Een stevige én warme trui!

De lancering is, zoals beloofd, nog altijd voorzien op 30 januari. We zitten op schema en ik zie zelf erg uit naar het loslaten van de 2 nieuwe zonen in de naaiwereld.

4 zonen-5

4 zonen-1

Wie sowieso een Ole en Theo op het patronenschap wil, kan vanaf vandaag deelnemen aan de give-away via Kids Clothes Week. Tot volgende week staat de wedstrijd open en intussen kunnen jullie ook deelnemen aan de give-aways van de straffe collega's Figgy's patterns, Girl Charlee Fabrics, Made by Rae and Miss Matatabi!

KCW banner

Wie hier wat volgt, verwacht misschien nog de beloofde Theo voor gevorderden? Die ligt klaar voor dit (hopelijk zonnige) weekend!




27 opmerkingen:

  1. Weer schoontjes! Vooral van de stof van Nils zijn hemdje ben ik grote fan. Helaas zijn mijn eigen kindjes daar wat bleek voor. De stof van Thor zijn vestje is ook een topper! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ola, ole dat is bangelijke mooie, mooier dan de kleding van in de winkels, ik kan niet wachten op de patronen, maar ga al zeker stof kiezen, super, super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooohhh, die zonen van jou zijn zo schattig zeker met de andere zonen aan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge moogt er fier op zijn. Zo tof en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een talent! Dat moet toch ook deugd doen aan uw hart om al die schone dingen die jij maakt zo op uw zonen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ruitjes-Ole vind ik vooral super, maar ze zijn allemaal mooi natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Me encanta! Que telas bonitas y que hijos guapos!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele hoop pareltjes bij elkaar! Ik blijf het herhalen, jou patronen zijn de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, super! Toch fantastisch waar jij mee bezig bent, *bewondering* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zag ze al verschijnen en ik kan het niet genoeg zeggen: 'boenk' erop... En supermooie stofjes. Die dingen die je kan koesteren en waarvan je dan hebt: ja! dat zijn ze... zalig...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik smelt bij het zien van die laatste foto!
    Ik weer dat het maken van deze stukken bloed, zweet en tranen (en slapeloze nachten) heeft gekost, maar het zijn echte pareltjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lap zeg. Ik zat al te wachten op het patroon van Theo. Maar nu ik de foto's gezien heb wil ik de Ole ook ! Ik ga alvast op zoek naar extra tijd in de agenda...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof, tof, tof! Ik heb er al helemaal zin in om te beginnen met je nieuwe patronen. Ik zie al een zomerjasje en een lente-hemdje voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hier nog niet gereageerd omdat ik precies geen woorden kan bedenken voor al dat schoons. Dus: je kreeg me sprakeloos. Proficiat :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stuk voor stuk toppers!!! Wat kijk ik uit naar die patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allé, ziet dat zeg, uw knapperds helemaal in Zonen09, zo fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super zeg! En zo grooooot dat jouw jongens worden!

    BeantwoordenVerwijderen