25 januari 2014

Theo voor doorzetters

Theo voor doorzetters-7

Naast de beginnersversie en de hoekjesversie wordt in de erg lijvige handleiding bij het Zonen 09 patroon Theo ook een versie voor gevorderden aangereikt.

Theo voor doorzetters-1

Theo voor doorzetters-3

Doorheen 60 pagina's stap-voor-stap fotobegeleiding kun je onder andere kiezen voor een gebiesd zakje en gepassepoileerde knoopsgaten. Eerlijk is eerlijk, daar kruipt veel meer tijd in dan in de andere opties die ik hier al liet zien. Dit is een versie voor wie een uitdaging nodig heeft en geniet van nauwkeurig werken.

Theo voor doorzetters-4

Theo voor doorzetters-5

Daarmee zagen jullie alles wat Theo en Ole in huis hebben. Ik hoop dat jullie even hard zullen genieten van deze nieuwe patronen als ikzelf.

Bedankt allemaal voor alle oh zo fijne commentaren op deze blog en alle andere kanalen waar de nieuwe patronen de voorbije weken werden getoond. Dat doet altijd heel veel deugd. En nu in een rechte lijn naar de lancering!




40 opmerkingen:

  1. Bewondering voor deze versie en al wie dit aandurft. Ik kijk al uit naar de lancering, maar eerlijk is eerlijk, ik vrees dat ik me zou beperken tot dit borstzakje. Heb niet altijd zoveel geduld ;-(
    Prachtig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alé zeg, weer zo schoon. Ik vrees dat ik niet tot de doorzetters behoor als ik naar die knoopsgaten kijk, maar dat borstzakje: laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. EVA!!! Ik kom dan nog eens tot bij u thuis om u dat te doen doen :-)!!! Wat is me dat nu! Sharon doet al die moeite en gij zijt te lui? Dabestani! denk ik dan!

      Verwijderen
    2. Ja zeg, te lui… Dat laat ik mij niet luidop zeggen hè. Alé vooruit, 'k zal 't ne keer proberen :-)

      Verwijderen
  3. Van simpel hemdje tot versie voor doorzetters....altijd tot in de puntjes afgewerkt!
    Ik heb een mateloze bewondering voor uw talent!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit van dat soort knoopsgaten gehoord, maar ik ga de uitdaging aan. Dat stofje is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat maar komen die patronen. Ik sta klaar om ze uit te proberen, zodat de workshops ook snel kunnen volgen :)
    Volgens mij gaat uw 'Theo''kindje heel goed overeen komen met onze stoffenkindjes. Ik kan niet wachten om ze aan elkaar voor te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en origineel. Erg leuk gevonden. Ik weet niet of ik het aan zou durven, maar ik vind het wel erg mooi. Wie weet.. ooit.. 'als ik later groot ben' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das grappig! :-) Gewoon proberen, stap per stap en voor je weet is het in orde.

      Verwijderen
  7. Zo'n klassehemd! Wat een zonen09stijl! Ik ga die knoopsgaten zeker uitproberen. Ik moet dat kunnen en zo mijn naaiskills naar een hoger niveau brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wordt easy peasy voor een detailmadam gelijk uzelve Belle!

      Verwijderen
  8. Wat heb ik spijt dat neefje Ilias een hemdjesweigeraar is! En een retro-weigeraar tout court! Mijn enthousiasme voor Charlies en Jacobben ontlokt hem alleen een opgetrokken wenkbrauw. Maar nu hé, nu kocht ik de allerstoerste stof ooit, zodat het ventje niet anders kan dan content zijn met een Charlie. En - hoop hoop - ineens toch fan blijkt. Wie weet bestelt hij nadien wel een hemd. En dan zal het een Theo zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zette vandaag door en had vijf gepassepoileerde knoopsgaten op een rij! Niet zo mooi als die van jou, maar ik steek dat op mijn stoffenkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt waar...meer dan hoedje af! (ps: waar kocht je deze geweldige stof?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Stof kocht ik eens op een Stoffenspektakel, ik denk ooit een F&G stofje geweest.

      Verwijderen
  11. Ziet er opnieuw weer erg mooi uit. Ik denk dat ik nog niet zo ver ben met knoopsgaten. Ik ga dus denk ik maar weer voor de kamsnaps :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh oh oh!! Ik zie al een communiehemdje groeien in mijn hoofd !!!! Hoelang nog wachten tot de lancering???
    Prachtig!!!
    Gr an
    jace did it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook communiehemdjesplan in, gedachten! Maar hoe mooi ik deze vind, ik zal misschien toch beter met de easy versie starten ;-). Ik kijk al zo uit naar volgende week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Misschien heb ik dan niet meer voor dat ik door mijn knoopsgat scheur met mijn tornmesje (ondanks het speldje). Ik ga de uitdaging aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOHOHOW!
    Zo ongelooflijk schoon!
    (Dat is voor als ik op pensioen ben
    en kleinkinders heb :) )
    En zo lieve foro's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Interessante details waar ik zonder uitleg totaal geen beginnen aan zou zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van deze zeg je 'zonde' als ze er uit groeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap zeg! En alleen al voor jouw geweldige gedetailleerde uitleg zou ik het patroon kopen! Als ik broekjes maak, en het is even geleden, neem ik altijd jouw handleiding van de Jacob erbij en in no time zit de rits er dan supermooi in!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Precies de uitdaging die ik nodig heb, nog even een hoogdringende to do afwerken, en dan ben ik helemaal klaar voor Theo en Ole.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Welke maten kunnen met dat patroon gemaakt worden? Ik heb namelijk 3 zonen (9j - 12j en 14j) en een zwak voor mooie, originele hemdjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu zal het patroon tot en met maat 134 beschikbaar zijn, maar voor Theo en Charlie bestaan concrete plannen om een tienerpatroon uit te tekenen.

      Verwijderen
  21. Dat zou ik heel fijn vinden! Ik zie al die mooie zelfgemaakte kleren passeren op FB maar de leuke patronen zijn vooral voor meisjes en kleine kinderen (en voor mijn jongste moet ik geen maat 134 meer kopen/maken want dat past hij niet meer).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hell yeah! Laat ik nu net een doorzetter zijn... Ik heb pas volgend jaar een plechtige communicant. Is er dan nog voldoende tijd voor een versie in mannen-maten? Ik heb namelijk al bedacht dat ik vader en zonen assorti ga kleden dan. Met het kleed voor mama trek ik mijn plan wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen