30 januari 2014

Ole en Theo in de Zonen 09 shop!

Ole + Theo

We hebben er lang genoeg over geschreven en op gewacht, maar hier zijn ze dan eindelijk!

Ole en Theo zijn voortaan in de Zonen 09 webshop te koop in digitaal en papieren formaat. Beide patronen hebben, net zoals alle andere Zonen 09 patronen, in de digitale versie ook een A0 formaat zitten voor wie liever geen A4's kleeft.

Nog een andere, nieuwe feature bij Ole en Theo zijn de extra maten die aan het patroon werden toegevoegd. Naast de 'standaard' maten zitten in het patroon ook 'small' maten verwerkt. Voor iedere standaardleeftijd krijg je zo'n small maat met dezelfde lengte als de standaard maat, maar in de breedte valt die maat smaller.

Meerdere onder jullie hebben slanke kinderen en zullen hiermee voor jullie Zonen 09 outfits een nog betere fit verkrijgen!

Met dank aan Piet De Kersgieter en de Vooruit voor de foto's en de locatie!




26 opmerkingen:

  1. Drink er eentje op, Sha, ik klink van ver met je mee, je hebt het weer eens gefikst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik ze beiden bestellen maar met overschrijving betalen toevallig? Dm.nathalie@pandora.be x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, gewoon je winkelmandje vullen, check-out kiezen en daarna voor overschrijving kiezen als betaalmiddel.

      Verwijderen
  3. Proficiat met deze nieuwe lancering, dit duo zal het zonder twijfel super doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en proficiat met de nieuwe lancering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, hier heb ik naar uit gekeken! Mijn naaimachine en mijn zonekes zullen hier heel blij mee zijn; proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You rule the zonenpatronenworld, for sure! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met de geboorte van jouw über knappe tweeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh! alleen die foto's al en als ik het zo hoor weer de perfectie in totaalpakket. Helemaal jij, helemaal zonen 09! proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zat ik op te wachten zie. Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat moet een onwaarschijnlijk goed gevoel geven, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super! Proficiat! En ik ga er zeker eens eentje in huis halen, want jouw uitleg is altijd zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yes! Binnen drie weken is er hier eentje jarig, ik weet weeral wat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ja hoor, natuurlijk werden ze meteen besteld ! Met wat verlengen kunnen die smalle zonen van mij nog even mee met jouw patronen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh super met de smalle versies. dank u dank u dank u dank u dank u dank u :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! De gemaakte versies die te zien zijn op je site zijn ook zo mooi! Alsof ik door een prachtig kinderkledingtijdschrift blader, echt top gewoon, stofkeuze, afwerking, ..alles!
    Vraag bij Ole: enkel in tricot voorkeur of ook in katoen of combinatie bv. buitenkant katoen, voering tricot?
    Bedankt
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annie! Ole best enkel in tricot want het is voor dat soort stof getekend en zal in niet rekbare katoen stroef zitten.

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd, Sharon! Alles ziet er weer even geweldig uit, ik ben en blijf een grote fan. Zoals ik al zei: you're a star!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vandaag is het patroon aangekomen met de post. De verpakking en het uitgebreide boekje zien er heel goed uit! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Theo gekocht, geprint en gemaakt! Stiekem wel in jersey.... Ging eigenlijk verassend goed. Ik ben erg blij met de smalle versie. Die zit als gegoten.

    Mijn complimenten voor het mooie patroon.

    Groetjes Annemieke
    Sofilantjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen