20 december 2013

Ole - versie B

Ole versie b-1

De vorige keer toonde ik jullie Ole met kap, dit keer met een omvallende kraag, zijzakjes en binnenzakjes. Op aanvraag van de zoon die van om ter meest bewaarplaatsen houdt. Waar hij ook wild van is, is Ole's omkeerbaarheid. Dat is zowel met de knopen/knoopsgaten versie mogelijk als met deze drukknopen versie, waar de 'pitsers' tussen de twee knopenpatjes zitten.

Beide tricotstoffen voor deze Ole haalde ik bij De Stoffenkamer, de erg zachte flanellen Robert Kaufman voor Jacob bij Koekepeertje.

Zoals vorige keer verteld, doen we serieus ons best om de virtuele rekken eind januari met dit nieuwe Zonen 09 patroon te vullen. Verder ben ik een vrouw van weinig (blogpost)woorden, maar van veel foto's.

Ole versie b-7

Ole versie b-3

Ole versie b-2

Ole versie b-6

Ole versie b-9

Ole versie b-10

Ole versie b-12

Ole versie b-11

Ole versie b-13

Om af te sluiten: fijne feesten aan alle lezers en bedankt om hier zo trouw te passeren!



28 opmerkingen:

  1. Helemaal weg van de omheerbaarheid!!!!
    Met heel veel uitroeptekens enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, die blik op de laatste foto, wat een Backstreet Boy! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ne knappe gast met zo een mooie Ole aan! En nu zie ik het verschil in uitspraak, olé voor Ole!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Is er ook een versie zonder kraag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk al reikhalzend uit naar eind januari! Fan van A én B!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die omkeerbare zwarte kant met de piepende felgekleurde zakjes: mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jong! Fan van die zwarte kant in combinatie met die Jacob! Classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal fan, en begin alvast passende tricootjes in te slagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Check: verliefd op versie B. En dan die effen variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die gaat zeker gekocht worden! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mor allé! Zo schoon! Zucht! Ik zie dat volledig zitten. Kom maar op met olé.
    Wat mij hier ook meteen opvalt: Nils is zo groot geworden ineens.
    En natuurlijk ook voor jou hele fijne eindejaarsfeesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! En zo handig! Ik heb een zoon die er in slaagt om elke keer vlak voor vertrek een vlek te maken op zijn trui. Dat is bij deze dan gemakkelijk opgelost: gewoon snel omdraaien. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Ik zocht zoiets voor de zonen! Enkel in tricot of ook katoen?
    Goed bezig :)
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi hoor, daar moet ik nog veel cursus voor volgen (ben net een kinderschort aan het afwerken) ;-) Schattig stoer model ook die de ontwerpen showt. Voor jou ook hele fijne feestdagen!
    Groetjes van een voorbijgangster.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, fan van de zwarte kant en de schone Jacob : stylish!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk zo omkeerbaar .... Je kan het dan lekker aanpassen aan je humeur

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo stijlvol in de zwarte versie! Zalig! En die Jacob, man, die kleur is zooo schoon, echt één van de mooiste jacobjes die ik al zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog meer ♥! En een dikke pluim voor jou, zo'n schoon dinges zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze versie is ook erg leuk! Wij zijn fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi , hij lijkt contenter te zijn met de zwarte versie LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super cool model. Like a little James Bond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi mooi mooi, de broek maakte ik vorige zondag ook in die stof zaligggggg
    ben al benieuwd wanneer het patroon uitkomt en voor mij mag je er eentje opzij leggen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. als er weer zo'n fantastische handleiding bij het patroon zit, dan voorspel ik dat er binnenkort een Ole in de kast ligt - alvast iets om naar uit te kijken in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier wachten we vol ongeduld op Ole, en duimen dat die er ook in grote maten komt voor de groot uitgevallen zoon van 7. Omkeerbaarheid is super, met al die vlekkenkampioenen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen