7 december 2013

Niet geblogd, wel gedeeld

Er wordt slechts af en toe geblogd, maar dat betekent niet dat er niet genaaid wordt, integendeel. Naast testnaaisels voor nieuwe patronen, werd de naaimachine onder andere boven gehaald voor cadeautjes, serviettes, een T-shirt, Jacobjes en een rok voor mezelf. Soms vergeet ik foto's te nemen, soms niet. Is bloggen er dan toch te veel aan, dan delen we op Instagram, mijn meest favoriete app aller tijden.

Niet op de blog, wel op instagram-2Niet op de blog, wel op instagram-1

Niet op de blog, wel op instagram-3Niet op de blog, wel op instagram-5

Niet op de blog, wel op instagram-6Niet op de blog, wel op instagram-7

Niet op de blog, wel op instagram-8Niet op de blog, wel op instagram-9




16 opmerkingen:

  1. Dat bloggen niet altijd lukt...daar weet ik alles van maar jij hebt duidelijk niet stil gezeten! Supermooie stof gebruikt voor dat kussen! En een vrolijk rokje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's van vrolijke naaisels.....altijd een plezier om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Istagram dan mss ook maar eens aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan toont ge nog die keilieve mutsjes niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan toont ge nog die keilieve mutsjes niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie maaksels, het hoeft niet altijd een lang bericht te zijn, leuke foto's zijn genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ontdekte de geneugten van Instagram (nog) niet, dus ben ik blij dat dat hier ook eens gedeeld wordt. Zalig stofje, dat van jouw rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Hoe heet de stof van jouw rok?

      Verwijderen
    2. Ik weet het niet meer maar in elk geval bij De Stoffenkamer gekocht (lang geleden) en het was Japanse double gauze.

      Verwijderen
  9. Toffe dingen! Een paar had ik precies gemist op instagram. :) Maar daar is dan ook zoveel te zien he.

    BeantwoordenVerwijderen