12 december 2013

Meet Ole (versie a)

Meet Ole - versie a-10

Ole is een ode aan de beste schoonouders ever en het nieuwste Zonen 09 patroon. Een warme trui met de nodige variatiemogelijkheden. Het wordt binnenkort door testers, de vaste fotograaf, vertalers, een drukker, enzovoort onder handen genomen en we mikken op eind januari voor een eerste verkoop. Niet alleen voor Ole, ook voor Theo. In de loop van de komende weken laat ik jullie met hem en de andere versies van Ole kennis maken. Spannende tijden!

Er kruipt zoveel werk in, maar wanneer die eerste (voor mij) perfecte versie af is, krijg ik de nodige energieboost en presenteer ik jullie zo graag de nieuwste zoon. Hier is hij te zien in tricot van In Den Beer.

Meet Ole - versie a-8

Meet Ole - versie a-4

Meet Ole - versie a-2

Meet Ole - versie a-3

Meet Ole - versie a-5



62 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Weer hard gewerkt, met een zeer mooi resultaat.
    Als je nog testers zoekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola, ole is echt wel prachtig! Weer een prachtig patroon, fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier nog stapels tricot liggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooh, Ole staat nu al hoog op mijn to-do-list! Een patroon waar mijne zoon verzot op gaat zijn!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooooi!!! Ik hoop dat er ook een mogelijkheid is zonder kap? Dan ga ik het patroon zeker bestellen voor mijn dames!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Versie b zal jou bevallen! ;-)

      Verwijderen
    2. Dan verheug ik me nog meer! Ik denk dat Ole en ik vriendjes gaan worden

      Verwijderen
  6. Ooooh hier zat ik nu echt op te wachten sie! Hopen tricot in afwachting van dat ene perfecte patroon. Dit lijkt me perfect om over een tricot hemdje met kraag te dragen. Juij! Ben nu wel superbenieuwd naar wat de Theo zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schoon weeral! Dat wordt hier ook een favorietje denk ik. En wat is Nils veranderd. Zo groot ineens! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooow! Echt iets voor Noon, alweer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel tof! Als je nog testers zoekt: hier nog een kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel tof! Als je nog testers zoekt: hier nog een kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schoon! Mocht je op zoek zijn naar een tester voor een maatje 92... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh! Dat is een wreed schoontje! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ole!!! Ik ben, geloof ik, nu al fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer een geweldig patroontje uit! Heel schoon! En ook een mooi stofke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier gaan twee kleine fans keihard voor gaan! Ik kies mentaal nu al stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! Bij deze staat Ole op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hhh, hoeraaaaa! Een nieuwe van Mamasha! (En moest ge nog testers nodig hebben, mijn zoon zal u dankbaar wezen :-p)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi, als ik charlie onder de knie heb mag ole misschien ook naar hier komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Sharon, you rules so hard!!!!! Echt iets voor mijn ventjes. Tot welke leeftijd gaat het? Tuur kan al wel bijna een 10 jaar verdragen. Please!?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ok verkocht! Zo tof. Ik krijg er al meteen zin van om leuke tricootjes te gaan ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niet te doen. Keer op keer.weer boenk er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ole is a) een topnaam en b) nu ook een toppatroon. Goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super zeg! Als ge nog een tester zoekt, bij deze ben ik kandidaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi ! Hopelijk ook verkrijgbaar in maat voor mijn inmiddels als kool groeiende ietswat groot wordende zoon (140-146) van 8jaar en 6m.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die wil ik ook wel testen! Dan kan ik hem cadeau doen aan de 6-jarige Ole die ik ken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik ben precies niet de enige die nu al fan is :) en nu Oscar nog wat (spreekwoordelijke) sjotten onder zijn k*nt geven dat hij er snel in kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi! Maar niet voor een beginnende naaister zeker?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit wordt een topper! Trui en jasje in één, dat wordt hier zeker een favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Love it! Looks really fun. The orange accents make it over the top cool! If you are looking for english speaking testers, I'd certainly be in!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Reacties
    1. Oh ja, en ik test graag EN ben vertaler :)

      Verwijderen
  31. Erg leuk! Mijn bijna 4 jarige zoon zou er met liefde in rond lopen. En eh... Ik heb nog wel wat tijd over om te testen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bedankt iedereen voor de mooie commentaren. Wat de voorstellen en vragen betreft.
    Momenteel werk ik al samen met enkele vertalers/een vertaalbureau. Ook voor de testers is er een vaste groep. Mochten die het ooit beu zijn dan zoek ik nieuwe. Wie dat echt zou willen doen, mag een mailtje sturen naar zonen09@gmail.com, daar hou ik iedereen bij die dat voorstelt.

    Wat betreft de matenrange. Ole zal eerst beschikbaar zijn in 92 tot en met 134. Daaronder en daarboven wordt op een andere manier getekend. Loopt het patroon goed dan is de kans groot dat we opnieuw tekenen voor tieners. Dat zullen we met Charlie sowieso ook gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Totally impressed. Kei-schoon, al ben ik niet zo'n kappen-fan, maar ik lees hierboven dat daar ook een mouw aan te passen valt. Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Alweer een patroon om naar uit te kijken! Ik sluit me graag aan bij het lijstje van kandidaat testers (voor maatje 104 of groter) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Welkom op de wereld Ole! Wat ben jij een knappe gast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi! De stoffenkeuze is ook wederom fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer een prachtpatroon zo te zien! De combinatie met dat oranje is leuk!! Proficiat met de kersverse zoon!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oeps you did it again ;) Weer zo'n super retro design!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mega formidastisch .. en ja ik wil heel erg graag een tester worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat met je wederom knappe patroon!
    En ook proficiat met de mooie uitvoering, top-stofje!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schitterend, mijn zus zal zeker en vast al blij zijn met de naam van de nieuwe creatie, en haren eigen OLE krijgt vast snel een Ole als kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig, we wachten vol ongeduld op het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super mooi! Zou ik zelf willen voor mijn vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super mooi! Zou ik zelf willen voor mijn vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oeioeioie wat mooi! Ik wou toch echt dat ik eens wat beter werd op de naaimachine.... De zonen09 patronen zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jawdaddedadde! Ole ziet er een ongelooflijk toffe knapperd uit!
    De max!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ziet er heel erg leuk uit, toffe foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen