21 november 2013

Zonen 09 extraatjes

Twee nieuwtjes van het Zonen 09 front!

Bon €100

Voortaan kunnen ook online Zonen 09 cadeaubonnen aangekocht worden. En niet enkel die met waarde €100, wees gerust. Ik vind dat gewoon de mooiste foto. De bonnen zijn beschikbaar met waardes €15, €25, €50 en €100. Je voegt ze gewoon toe aan je winkelmandje net zoals je dat met de andere Zonen 09 items doet. Na aankoop krijg je een email met een link die je naar de bon met een unieke code leidt. Die code kun je dan ook op de site als betaalvorm gebruiken.

De bon kun je online bekijken, printen en forwarden naar degene waarvoor hij bedoeld is. De bon kan meerdere malen gebruikt worden, blijft eeuwig geldig en je kan het resterende bedrag steeds online checken.


De andere nieuwe feature zal menig vloekende knipper/plakker van digitale patronen gelukkig maken. Voortaan zit bij elk digitaal Zonen 09 patroon, naast de standaard verdeling in A4-blaadjes, ook een full-sized patroon. Geen zin in knippen, puzzelen en plakken? Misschien hebben jullie op het werk een plotter? Of check even welke kopiezaak in je buurt ook A0's (soms A1, zoals bij Pim) uitplot. Wel even opmerken dat drukwerk niet goedkoop is en zo'n A0 makkelijk enkele euro's kost. Een aanrader in Gent is Reproduct. De kostprijs voor het printen van 1 zwart/wit A0 is daar (incl. btw) €5.6.

Hebben jullie zelf tips voor zo'n kopiezaken in jullie thuisstad? Vertel ze in een reactie en dan kan ik die even oplijsten. Mochten jullie de prijzen van zo'n afdruk kennen dan mag dat er ook bij.

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik had zoiets gezien op The perfect nose en vond het wel handig. Ook wel goed dat je zelf kan blijven knippen en plakken, kwestie van 's avonds of op zondag nog zotte ideeën te mogen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik print mijn A0 patronen uit door ze te verdelen (ergens in de extra opties van Adobe of mijn printer) met een overlap van 2cm. En dan randloos printen. Niks te knippen, alleen plakken. Gaat meestal goed, en alvast een hoop sneller dan al dat geknip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superhandig! Want ik heb een hekel aan dat knip- en plakwerk, maar eigenlijk ook aan het overtekenwerk. De volgende Zonen09patronen schaf ik dus digitaal aan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Printadres in regio Waregem/Kortrijk http://www.kopieharelbeke.be/KopieHarelbeke/Prijslijsten_files/Grootformaatprint.pdf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik testte de kadobon gisteren al uit, en dat werkt prima!

    BeantwoordenVerwijderen