23 september 2013

De winnaars!

Results sewing contest Zonen 09
De eerste plaats gaat naar... 'Jacob Hotpants' by Ilse

Finalist 10


De tweede plaats gaat naar... 'Klaas, Charlie en Jacob' by Sew An

Finalist 3


De derde plaats gaat naar... 'Blauw2' by Wolinn Geniet

Finalist 7

Proficiat aan de winnaars! Jullie mogen me mailen op mamasha@live.be zodat we jullie de prijzenpotten kunnen bezorgen.

De Zonen 09 wedstrijd is nu officieel voorbij. Het was een onverwachts succes en dat dankzij alle sponsors, deelnemers en stemmers bedanken. Een dikke merci aan iedereen!


19 opmerkingen:

  1. Terechte winnaars!
    Proficiat aan alle drie....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh ik ben er helemaal sprakeloos van!!
    Dit had ik echt niet verwacht!
    Heeeel erg bedankt aan iedereen die voor me gestemd heeft!
    Dikke kus x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig mijn drie favorieten in de top drie, hoezeeee! Van harte gefeliciteerd dames, helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen die op mij (Jacob Samen) gestemd heeft, bedankt !!
    En een dikke proficiat aan de winnaars !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Jammer dat mijn favoriet (K....) er niet bij zit hoor :( Maar deze zijn vanzelfsprekend ook zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well done, everyone! All the entries were truly stunning!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, super! Keiblij! Dikke dankjewel Sharon en alle stemmers. Ik ben ook blij met alle inspiratie die ik weer heb opgedaan. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat iedereen, veel inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi mooi mooi ... de hotpants was ook mijn favoriet! proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer, maar dikke proficiat voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spijtig, maar ben al helemaal vereerd dat ik tussen al die schoonheden mocht staan! Veel naai-, kous, stofjes-, patronenplezier voor de winnaars! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik was helemaal gek van de creatie van Mie Katoentje... Had wel verwacht dat die in de top 3 ging staan. Maar proficiat aan de Winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaw, bedankt alle stemmers! Superblij met het derde plaatsje! En de hotpants van Ilse maak ik zeker ook eens :-)

    BeantwoordenVerwijderen