16 augustus 2013

Wat als Charlie van de jaren 80 was?

Wat als Charlie van de jaren 80 was-3

Dan haalden we stof bij In Den Beer en zag Charlie er misschien zo uit.

Wat als Charlie van de jaren 80 was-1

Wat als Charlie van de jaren 80 was-5

Wat als Charlie van de jaren 80 was-2

En voor wie deze vakantie nog een doetip met de kinderen nodig heeft...

Wat als Charlie van de jaren 80 was-6

Gisteren bezochten we het museum voor natuurwetenschappen en de expo Babydieren.

Wat als Charlie van de jaren 80 was-7

Wat als Charlie van de jaren 80 was-8

Wat als Charlie van de jaren 80 was-9

Wat als Charlie van de jaren 80 was-10

Wat als Charlie van de jaren 80 was-11

Daarna zagen we nog deze planetariumvoorstelling waarbij foto's nemen niet kan, maar wat wel een aanrader is als rustige afsluiter van een dagje Brussel.


25 opmerkingen:

  1. Charlie zag er goed uit in de jaren 80!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige Charlieversie! Dat zou ik nu ook zo aandoen (zonder er daarbij zo schattig uit te zien helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Oo Ooh voor de Charlie ! (en dikke merci voor de BXL-tip voor een gezin dat zo goed als vertrekkensklaar staat)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O zeg, die stof is echt de max!
    En dat zag er een heel leuke dag uit, die blije gezichtjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als kind van de jaren tachtig, kan ik dit alleen maar "kei-fak" vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben megafan van de eighties-Charlie! Schitterend zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! En goed geknipt ook, de tekening komt mooi uit. 't Museum kennen we en is idd. een topper! Maar die planetariumvoorstelling (mooi scrabblewoord!)ga 'k ook onthouden. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooie charlie en als kind van het jaar '80 vind ik het helemaal hip! Het museum is super, hier ook een favoriet, de expo hebben we nog niet bezocht maar ga ik zeker eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De museumtip komt als geroepen. Ik was net op zoek naar een tof museum om eens te bezoeken met onze driejarige. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier zijn ze er al naar toe gegaan met de oma. Ook een succes.
    Het patroon van Jacob is hier ondertussen toegekomen. Ik heb het al helemaal doorgenomen met verwondering zoals een kleine uk. Weldra begin ik eraan.
    Heel mooi je 80's look maar is best nu ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Hebben ze dat stofje echt bij Den Beer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, als je binnen komt, ligt het achteraan rechts, achter de kniptoog bij de tricootjes.

      Verwijderen
  12. Als halverwege-jaren-'90-kind voel ik geen jeugdsentiment bij de eighties-Charlie, maar wel bij het museum voor natuurwetenschappen. Dat was toen gelijk al een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe zalig is dat stofje wel niet?! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. moh, zot schoon die eightiesversie! Hoeveel keer per week ga jij naar In Den Beer?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi :)
    Wat super leuk dat je mee doet in september. Zal ik je met deze blog erbij zetten?
    Mooie foto's :) dat shirt is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zot van het hemdje.
    en als ik uw foto's van die babydierenexpo zie... Ik beslis nu dat we zondag gaan. als ze nog loopt tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. maak je dit patroontje ooit ook groter dan 134? Vrees dat mijn zoon er niet lang meer inkan...

    BeantwoordenVerwijderen