13 augustus 2013

Bas zkt vrnd

Kleine Bas zoekt compagnie-1

Het valt niet mee om ze samen op 1 foto te krijgen, zo'n grootste en kleinste Bas. Dit zijn de exemplaren die model stonden voor de Zonen 09 handleiding.

Kleine Bas zoekt compagnie-8

De 7 jaar in versie a, dat is een verschietachtig lang stuk kleding en dat ging de kast in voor de oudste zoon die verschietachtig snel groeit.

Kleine Bas zoekt compagnie-5

De 2 jaar in versie b, daar heb ik hier geen volk meer voor rondlopen, zelfs niet in mijn minder nabije omgeving dus wordt de zwarte Bas er eentje voor een bloglezer.

Kleine Bas zoekt compagnie-4

En nu ik toch in een gulle bui ben, geef ik ook een papieren Bas weg.

Wie graag iets wint, mag dat vóór donderdagavond 20h in een reactie vertellen. Laat ook even weten of je graag de afgewerkte Bas of het papieren patroon wint. Donderdag of vrijdag verloten we beide cadeaus.


141 opmerkingen:

  1. Ik waag graag een kans voor de stoffen versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eum...mag je je kans wagen voor de 2?:p
    ja? ok dan, count me in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor die afgewerkte versie heb ik hier nog wel een exemplaar rondlopen. Dus waag ik een kans voor de afgewerkte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat met dezelfde vraag als flooke...
    Heb hier een 2-jarige rondlopen die wel in deze mooie Bas zou passen, maar ik wil ook met veel plezier eentje voor hem in elkaar steken.

    Misschien ga ik dan toch maar beter voor de stoffen versie als goed voorbeeld om er daarna zelf eentje in elkaar te kunnen zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een versie in stof zie ik absoluut zitten voor de kleine spruit! Perfecte aanvulling voor de wintergarderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De affe! Ik wou dat ik 'm ook zelf kon maken maar zo mooi lukt me dat nimmer nooit niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh! Ben hier net aan een Pim begonnen, maar aan die bas wil ik me ook wel eens wagen! Papier hier (moeten wel beleefd blijven: AUB)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas geen 2-jarigen in de omgeving, maar met een papieren vesie zou ik al even content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er allebei geweldig uit, de kleine is even schoon als de verschietachtige lange!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De papieren versie! Leuk! Cadeaus voor de neefjes, en voor een dochter ook leuk denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een "echte Mamasha", daar doe ik graag voor mee! Mijn neefje mag hem dan dragen en daarna mag hij weer in mijn kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De stoffen versie die zou ik graag cadeau geven aan de bijna jarige Eben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh ! Wat leuk ! Na de recent gemaakte Pim ben ik wel geïnteresseerd in een papieren Bas, want zo'n klein Basje heb ik ook hier of in mijn naaste omgeving niet rondlopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig stoffen exemplaar, maar zoontje is ondertussen bijna 4. 'k Zou dan ook supergraag meedoen voor de papieren versie! Gedaan met afzakkende broeken over z'n rond poepeke, en ideaal voor de kleine prutsdingskes die een 4jarige overal mee naartoe neemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hier een koddige 2-jarige die er vast wel in past :) en voor die andere schavuit van 4 zou ik de papieren versie wel kunnen gebruiken!
    Carolien VN

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een kleine Bas heb ik hier ook niet meer rondlopen, maar voor de papieren Bas doe ik héél graag mee! Ik zie dat zo graag, jongens die rondlopen in salopettes ;-). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de papieren, alsjeblieft.
    weer mooi gemaakt hoor sha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier ook geen jongetje meer voor de kleine versie. Wel 2 exemplaren van 8 en 4. Dus de papieren versie is meer dan welkom.

    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig! Ik waag een kans voor de papierenversie, aangezien mijn manneke al 3 is en behoorlijk lang

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor mijn twee kleine ventjes! Prachtig gemaakt Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik ga ook mijn kans wagen voor de kleine bas! zalig mooi... en dank je wel voor de vrijgevigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh Mijne Flor past daar in! Ik doe graag mee voor de stoffen versie in maat 92. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spannend! Kleren maken de man en al zeker onze mini-man van 17 maanden. We wagen dus graag onze kans voor het stoffen exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De papieren versie voor mijn salopetverslaafde 4-jarige graag! Om te kunnen spelen, ravotten en tuinieren in stijl ;-)

    htttp://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. als je het dan toch voorstelt :-) ik doe graag mee voor een papieren Bas aangezien mijn meisjes net te groot zijn voor een 2jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  26. joehoe' dat is bangelijke, en zo mooie, ik was aan zee als ik zag dat de mooie webshop open was, ik zat allang op hete kolen voor de salopet en de zwembroekjes
    maar ga even wachten misschien win ik wel iets voor mijn zoon Stig, wie weet
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh zo mooi toch weer. ik weet niet of Jack nog in de twee jaar past, maar anders kan het wel voor Gusje binnen een jaar. en ànders steek ik ook heel graag zelf eens een Bas in elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een hippe zwarte broek! Mijn dochtertje Lisa wordt 2 jaar deze winter; ze heeft een hekel aan rokjes en vraagt elke morgen een "bgoek". Ik durf wedden dat ze geweldig staat met Bas...
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Volgens mij past mijn neefje in die Bas, en anders krijgt hij er eentje van mij. Dus graag een kans voor de stoffen versie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh ik doe mee voor de papieren versie! Zo kan ik er een meisjesvariant van maken voor mijn oudste dochter... Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit is werkelijk prachtig!
    Je doet me verlangen om het ook eens uit te proberen. En daar zou een papieren versie me wel bij helpen :-)

    Verder loopt hier ook een knaapje rond die nu anderhalf is, en die het stoffen exemplaar van de kleine bas zeker zou dragen...


    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou met elk van de drie heel blij zijn want ik heb een tweejarige, een zevenjarige en een naaimachien! Ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik waag een kans voor een basje op papier! Ben zo fan van je patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wederom een fijn ontwerp! Ik doe graag mee voor de papieren versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. mijn voorkeur gaat wegens momenteel wa teveel naaiprojectjes op het programma voor de stoffen versie. Maar uiteraard zou ik met de papieren ook tevreden zijn!
    zooo geslaagd
    fingers crossed dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Machtig! Ik waag graag mijn kans voor de echte stoffen versie! Zoooo mooi voor mijn zoontje van 18 maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh, ik win graag de papieren versie of riskeer ik de afgewerkte versie? Probleem is dat ik nog steeds geen toewijzing heb en niet weet hoe oud ukkepuk zal zijn. Dus ik neem voor de veiligheid de papieren versie. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zou superblij zijn met of de kleine bas of het papieren patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Voor een papieren versie doe ik graag mee, met 2 zonen in huis kan die goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mijn oudste is al te groot voor de stoffen versie, maar de papieren is hier welkom... Als kadootje voor mijn verjaardag vandaag? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil wel eens winnen. Papieren versie of al een afgewerkt exemplaar, ik kan met beide wel wat aanvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Vermits ik niet kan naaien,graag de stoffen versie (2j). Wat een prachtig broekje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh, dat zou nu eens een mooi verjaardagscadeau zijn, liefst de papieren versie, zo kan ik er meerdere maken voor mijn 15 maand oude zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh zeg!! Zo schoon! Ik ben zwaar fan van dat kleinste Basje. Dat zou hier gekoesterd worden tot Flor(reke) er in past, maar een papieren versie is ook de max. Moeilijke keuze. Die laat ik dus aan jou over, als ik win natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een Bas voor mijn neefje Bas zou perfect zijn! Hij is er al 4, dus patroontje dan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Papieren of stof ... papieren of stof ... Een hele smalle 3 jarige zoon heb ik hier rondlopen die ´bjoek voo mij?´ gaat scanderen vrees ik ... en 2 kleine meisjes van bijna 8 maand groeien daar ook vlug in .
    Maar de papieren versie kan ik wel langer gebruiken ... al moet ik daar eerst nog de tijd voor vinden natuurlijk ;-)

    ´t Maakt mij niet uit, met elk stuk gaan we ontzettend blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waaw. Onze nuljarige hier zou er binnen twee jaar nogal in lopen blinken. En zo mooi kan ik hem zelf niet maken. Dus ja, ik win liefst een stoffen Bas. (Maar een papieren troostprijs misschien?)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe graag mee, maakt niet uit de papieren versie of de stoffen. Ze zijn allebei welkom!
    Groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  49. OOh wat vrijgevig en lief! En zo mooi. Ik doe mee voor de papieren versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. jippie jé! ik ga graag zelf aan de slag met het patroon...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De stoffen Bas zou hier nog te lang in de kast moeten hangen voor de jongste kapoen (zou dat zo'n zonde vinden). Dus liever een papieren Bas voor onze oudste kapoen. Ik hoop ooit voor de 2 kapoenen samen een basje te maken... assortie.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw, allebei heel mooi!
    Ik doe graag mee voor de stoffen versie voor de zoon, het patroontje kopen we sowiezo!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super!

    De stoffen versie zou perfect zijn voor de 2e zoon die (hopelijk) binnenkort zijn potjesdiploma haalt en de papieren versie ontbreekt nog in mijn collectie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe graag mee voor de afgewerkte bas. Mijn kleinste ventje zou nogal stralen. En nadien mag mijn kersvers metekindje er verder genot van hebben. Nu hopen dat ik win.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een leuke gave away! Ik sluit graag aan in de lange rij voor de papieren versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ooh, moeilijke keuze. Als ik win, laat ik de keuze aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik sluit ook graag aan in de rij voor de papieren versie. Jongens genoeg hier in huis, dacht ik zo, om er volop mee aan de slag te gaan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wauw, ik doe heel graag mee voor de afgewerkte versie. Het zou mijn beide zoontjes (vooral de jongste, dat is een doerak) heel mooi staan. Kan ik vervolgens zelf de papieren versie aankopen en ter hand nemen voor een bas-serie.

      Verwijderen
  58. Wow! Leuk! Voor de afgewerkte versie heb ik hier nog een zoon lopen die binnen een paar maand twee wordt en voor de papieren versie is er de dochter van drie! :) Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oeps, ik zie dat mijn reactie op de verkeerde plek terecht kwam. excuses, en bij deze nogmaals op de goede plek:

    O wauw, ik doe heel graag mee voor de afgewerkte versie. Het zou mijn beide zoontjes (vooral de jongste, dat is een doerak) heel mooi staan. Kan ik vervolgens zelf de papieren versie aankopen en ter hand nemen voor een bas-serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wil wel eens mijn kans wagen voor de papieren versie. Nog veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik wil de papieren versie wel! Veerle VHS

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik waag ook graag mijn kans voor de twee versies. De stoffen versie zou mijn petekindje niet misstaan, maar ik zou ook,graag zelf een versie voor hem in elkaar willen steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oooh, maar ik win zo graag! Alleen jammer dat het zelden tot nooit gebeurt. Maar mocht het vandaag toch m'n lucky day zijn, dan stuit ik op het dilemma tussen jouw fantastische afwerkingsgraad en de vrijheid om m'n eigen ding te doen. Auwtch.
    In elk van beide gevallen zal ik sowieso een vreugdedansje doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil ook meedingen naar de papieren versie. Ik heb wel een tweejarige, maar die is qua lengte zo uit de kluiten gewassen dat ik vrees dat dat schone Basje hem niet meer zou passen.

    Sehr schön!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik heb er hier eentje rondlopen die no geen twee jaar is dus zo'n stoffen versie zou van pas komen. Al zou ik ook veel plezier kunnen beleven aan de papieren versie :-)
    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ga voor de perfecte afwerking van Sharon!
    Zo'n mooi exemplaar, daar waag ik graag mijn kans. Till staat hier al voor te springen.
    De papieren versie koop ik zelf wel aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ik waag mijn kans voor het papieren exemplaar! <misschien dat ik eindelijk ne keer geluk heb om iets te winnen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  68. De zoon van 8 is de kleinste van de klas, maar in een 2 jaar ... De papieren versie zou het minstens even goed doen hier thuis, dan maakte de mama er toch gewoon ééntje zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, ze zien er super uit, zowel de grote als de kleine versie.
    Ik heb hier zo geen 2-jarige versie rondlopen, dus ik doe heel graag mee voor de papieren versie!
    Zo'n salopette, dat heeft iets :D

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Moeilijke keuze... de zoon past niet meer in de afgewerkte Bas, maar het is wel een super cadeautje om aan één van de Basjes te geven die ik ken :) De papieren Bas spreekt mij ook wel aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Waauw, mooi!
    Ik vind hier wel een kind dat in de stoffen versie past, en anders is papier ook een goed alternatief (is dat waterdicht papier? :))
    Groet,
    Sien D

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Pick me! Pick me! Oh, wat zou ik graag de papieren versie winnen. Dan lopen wij hier binnenkort allemaal in een Bas rond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Onze Beer is 1 1/2 en staat geweldig in zwart, dus de stoffen Bas zou ik graag winnen. Tegelijk popel ik om een zonen09 patroon te proberen, dus een papieren Bas is wel net zo welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik zou graag mijn kans wagen voor de papieren versie! Je patronen zijn echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Fan van alles! Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Prachtig. Onze kleine man van 3 jaar zal net te groot zijn voor de stoffen Bas, maar ik zou heel blij zijn met de papieren versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ooh, mijn kleine Lou zou zo mooi staan met een echt Bas van de hand van mamasha! Ik doe dus heel graag mee! Wat een prachtig model toch! En als ik niet win, dan koop ik het patroontje en probeer ik het zelf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mijn zoontje wordt binnenkort 2 jaar, dus ik zou graag het broekje willen hebben. Hij is te leuk. ♥ Ik vind het concept zonen 09 geweldig voor de kleine mannen. Groetjes van een jongensmama. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ooh, die 2jarige hier thuis heeft nu toevallig geen enkele lange broek meer in de kast liggen die nog past. Zo'n prachtige salopet zou idéaal zijn! En als ik niet win, zal ik me er zelf eens aan moeten wagen denk ik.... zo'n geweldig patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Doe mij maar de papieren versie, het kriebelt al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Prachtig deze originele salopettes! Met een papieren versie zou ik reeds heel tevreden zijn om deze te maken voor onze 2 kleinzonen, maar onze anderhalf-jarige kleinzoon zou perfect passen in de kleine basversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. zo'n papieren versie zie ik wel zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook graag mee voor de papieren versie! Zonen van 3,6 en 10 vinden dit ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. OOOOH, ik waag ook nog maar eens mijn kans. Heb hier een pagadderke rondlopen dat perfect in dat 2 jaarke zou passen!!! En met nr. 2 op komst binnen zes weken, en verbouwingsdeadlines is de naaitijd gelimiteerd, of bestemd voor doopsuikerzakjes of babykleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wij gaan voor de papierenversie! Heb ook twee zonen van 1.5 en 2.5 jaar, maar met nummer drie op komst heeft mama een nieuw naaiproject nodig voor de naailes, aangezien ze zelf in niet zo veel kledingstukken meer zal kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Een super tof patroon! Ik waag graag mn kans voor het papieren patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oh,
    Kamil wil wel een Bas :-) Mijn zoontje wordt 2 in oktober, dus da's perfect !!

    Van de Jacob en de Charlie ben ik enorm tevreden en mijn kindjes ook :-) Dus er kan altijd nog een cool jongenspatroontje bij !!

    gr
    Jelle
    lokakid.be

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Mijn petekind wordt heel binnenkort 2...dit (de stoffen versie) zou me meteen van de kadootjesstress verlossen. Als hij er niet meer in kan, dan zijn er pak buurzonen en vriendenzonen die allemaal assepoester-gewijs een poging mogen wagen. Wie het broekje past, trekke het aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. De max, ik doe graag mee voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Je patronen hebben altijd dat tikkeltjes meer dan de dingen die je in de winkel kan vinden... super! Ik doe graag mee voor de papieren versie. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Mijn zoontje noemt Bas en is net 2 jaar geworden!!! Perfecter kan toch niet zekerst? Ik doe dus supergraag mee voor de stoffen versie: ik duim, duim, duim, .....!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oha heerlijk! Ik wil wel een papieren versie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Waw, mooi zeg! Ik kreeg onlangs de nieuwe titel 'Peterliefje' omdat mijn vriend peter werd van het zoontje van zijn broer, een kleine ravottende Bent. Geen Bas maar wel met een B en oo jaa, hij zou er zo schattig in staan. Keep up the good work ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stof dus... in al mijn enthousiasme vergeten...

      Verwijderen
  94. Super! Ik doe graag mee voor een papieren versie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oeh, ik doe graag mee voor een papieren versie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe mee voor de afgewerkte versie of zou ik meedoen voor het patroon?
    Hmmm zo moeilijk .... :-)))
    Doe maar .... euhm .... euhm .... sh*t, een moeilijke beslissing.
    HET PATROON! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Zoveel deelnemers...diegene die dit wint heeft wel heel veel geluk dan. Ik zou het patroon wel willen winnen, ik kan al rokjes maken maar dat past niet zo goed bij een jongetje

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Naaien is zo niet aan mij besteedt, maar ik heb hier wel een zoon die 10 dagen geleden 2 kaarsjes uitblies en wel mooi zo staan in zo'n bas in het najaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. ohohoh, mijn lieve knappe zoon wordt 26 augustus 2 jaar en zou maar wat graag in die geweldig mooie Bas rondlopen :-)

    Meestal heb ik niet veel geluk in het spel (ik heb meer geluk in de liefde) maar toch wagen we onze kans!

    Alvast bedankt Mamasha voor je mooie creaties, moest ik hem niet winnen waag ik me er binnenkort zelf wel even aan

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ook ik waag mijn kans voor de papieren versie want mijn Thor is ook al uit de bas gegroeid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. amaai, we wagen ook een poging. Gelijk al die andere boven mij. Maar 't maakt niet uit. Ik heb een dochter die 2 is en schoon in een Bas zou zijn en nadien volgt er een zoon die daar nog veel schoonder in zou zijn. Wijlen zullen ook bidden tot Maria, wierrookstokjes hangen bij Boedha,... maar 't mag ook de papieren versie zijn. Niet dat mijn versies zo schoon kunnen zijn (ohneen, geen geslijm maar keiharde realiteit, ne mens moet zijn pappenheimers kennen, niet waar?) maar we kunnen het maar altijd proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ohlala, ik doe ook graag mee. Zowel de papieren als de stoffen Bas kunnen wij hier gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik ding graag mee naar de papieren 'Bas'versie. Mijn kleinzoontjes zijn de stoffen versie al ontgroeid en met de papieren versie kunnen zowel onze dochter als ik, broeken aan de lopende band maken voor hen. De 'Jacob' zit hen alvast perfect dus ik veronderstel dat het 'Bas'patroon even goed zal zijn ? Duimen maar..... marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik denk dat mijn dochtertje heel mooi zou staan in dat salopetje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik voer mij ook nog graag toe aan deze lange lijst. Beide versies zijn zeer welkom en bruikbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. och, mooi!
    Ik doe graag mee voor afgewerkte Bas, ideaal voor ons neefje dat net 2 werd en naar Amerika verhuisd is. Hoe stoer zou dat zijn, zo ne Bas in een verrassingspostpakket krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Whoooow, de afgewerkte versie is super! En ik heb hier een kleinzoon die volgende week twee wordt. Dus ik doe graag mee voor deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Helaas is Thias bijna drie en vrij groot, dus ga ik voor de papieren versie, al zal ik zo'n schoon exemplaar nooit kunnen evenaren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Awel ja, ik doe graag mee! Ik zie mijn kansen hier al wel serieus slinken met al die reacties... Ik doe mee voor de papieren en de stoffen versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ohhh ik doe graag mee...hmmm twijfel twijfel, heb een 2 jarige rondlopen...maar ook nog een in de luiers...
    Zou graag voor allebij opgeven, als dat mag!??

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ooh leuk, ik doe graag mee voor die mooie stoffen Bas in stoer zwart. Die zal klein boefje vast erg goed staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Met te veel ideeën in mijn hoofd en te weinig tijd doe ik van lekker lui en kies voor de stoffen versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super mooie broekjes! De zwarte broek zou ik wel graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Sam zou er wel heel hip uitzien in de zwarte Bas! Wij doen graag mee voor de stoffen versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Heel mooi, en mijn dochter zou ook geweldig zijn in zo'n Bas. Stoffen of papieren versie? Allebei welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Oh ik doe ook graag mee!
    De Bas van Thor is ook te klein voor mijn (zoontje) Thor. Papieren versie dus.
    En bij deze: doe zo verder: superpatronen (laatst nog de mooie Charlie gemaakt)!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik heb een 3jarig zoontje met de afmetingen van een 2jarige.
    Volgens mij zou hij prachtig staan met de stoffen Bas.
    Groeten,
    Katryn

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hier geen jongens, maar wel 2 neefjes. De stoffen versie ou kunnen dienen voor de jongste (mijn metekindje), van de papieren versie zou ik er voor beiden een kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Mijn 2jarig zoontje zou fantastisch staan met de stoffen Bas. Duimen maar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Die Bas is hier superpopulair merk ik (aan de vele voor mij reagerende creatievelingen). Hier zou die kleine zwarte versie ook perfect staan voor mijn kleine Wout die 2 wordt in februari... en een papieren versie,... tja, dan volgen er waarschijnlijk nog veel meer Basjes....één van beiden is welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. oe - die kleine bas daar zou mijn kleine mauro perfect mee staan!!! graag de echte want de papieren daar kan ik jammer genoeg niet veel mee!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  122. gezien wij behoorlijk aan het verbouwen zijn en de naaimachines amper nog van onder het stof gehaald worden, heeft mijn Sverre dringend nood aan handgemaakt moois... wij duimen voor de stoffen versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik doe graag mee voor de papieren versie. Echt schitterende ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Die afgewerkte versie wil ik wel in huis.
    Enerzijds om onze tweejarige mee uit te dossen, anderzijds om al voorbeeld te dienen voor die vele exemplaren die ik zelf ongetwijfeld ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe graag mee voor de papieren versie. Super leuk zo een salopette.

    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik doe mee voor de afgewerkte versie,onze (bijna) tweejarige zal er beeldig mee staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wat een fantastische salopet! Ik doe heel graag mee voor de papieren versie!
    Het zou trouwens ideaal zijn om cadeautjes mee te maken voor mijn vriendinnen die allen samen lustig van 'babyboom' doen... :-)

    Groetjes
    Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ooooh, schoon! Mijn zoontje zou prachtig passen met de 2 jarige Bas, hij wordt er 2 in september maar 't is een smalleke :)
    En als ge nu écht niet van uw papieren Bas vanaf geraakt, zou ik daar ook blij mee zijn hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Nice! Papieren Bas zou welkom zijn, nog drie kindjes te kleden hier :-) Rika

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oooooh de papieren versie zou ik wel graag willen winnen, ik heb wel een antal koters in mijn onmiddellijke nabijheid die met een mooie bas gediend zouden zijn!

    Maar ik zou ook wel weer een bestemming weten voor die afgwerkte 2 jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik doe heel graag mee voor de papieren Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Zo mooi! Ik doe mee voor de afgewerkte Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Een meisje met een Bas aan? Met het juiste stofje ongetwijfeld een mooi resultaat! Dus ik doe mee voor de papieren versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Onze kleine jongen is vast smal genoeg om er nog in te passen, maar helaas te lang om het nog zicht te laten hebben. Dus ik ga voor de papieren versie !

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Papier hier! Ik zie onze kleine man al helemaal met een Basje rondlopen in de tuin met zijn rode laarzen aan. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Gaaf zeg! Ik zou hem heel graag op papier willen aangezien mijn jongetje pas 4 maanden is :-)

    BeantwoordenVerwijderen