27 juli 2013

Terwijl Pim aan zee zat...

Toen precies iedereen met Pim naar zee trok, werkte ik lustig verder aan de nieuwe Zonen 09 site. Het bleef duren en het verlof werd er zelfs even voor uitgesteld, maar nu is hij er eindelijk!

De mankementen uit het verleden werden weg gewerkt waardoor digitale patronen voortaan onmiddellijk na bestelling automatisch worden doorgestuurd. Klantenaccounts zijn mogelijk, de site bekijken op mobiele devices is geen probleem meer, enzovoort. Een verademing voor jullie én voor mij.

De foto's die het geheel af maken zijn allemaal van de hand van Piet De Kersgieter. Degene in deze blogpost zijn van de MDH. Ah ja, want ik zat zielig en alleen achter mijn pc!

Die nieuwe site van ons, die is in het Engels. Voortaan willen we namelijk van global doen, maar niet vooraleer we Pim én Bas eerst aan de trouwe Nederlandstalige fans aanbieden. De pdf versie van beide patronen is nu verkrijgbaar, voor de papieren versies is het wachten tot de week van 4 augustus. Eind deze week, begin volgende week, zijn de vertaalde Jacob en Charlie in pdf versie verkrijgbaar.

En dan nu mijn zonen aan zee, in een ouwe bekende en in een nieuw lycra zwem-Pimmeke.

Pim aan zee-1

Pim aan zee-11

Pim aan zee-10

Pim aan zee-13
Pim aan zee-14

En hoe worden ze zo vuil?

Nils on Make A Gif

Thor on Make A Gif

Pim aan zee-15


15 opmerkingen:

  1. Daarvoor dienen ze gewoon ! Om vuil te worden ! Helemaal fan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sha, die sitefoto's! Prachtige kleuren. Hij was al knap, maar hij klimt heel wat trapjes op de ladder nu! En wij zijn ook volop aan de zandwas bezig na een weekje stranden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zo leuk! Hopelijk kan ik ook nog een uitproberen voor we volgende week naar zee gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die waren echt aan zee? Ik dacht de Blaarmeersen!
    Zalige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie site met prachtige foto's! Geweldige shortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt prachtig geworden, de foto's, de lay-out, de overzichtelijkheid! Zo professioneel, zo 'echt'! Je foto op de about-pagina, zo'n stralende verschijning! En die licence lees ik een dezer eens grondig, want dat klinkt interessant! :) Niets dan lof dus voor jouw plannen en de manier waarop je ze verwezenlijkt. Je bent een voorbeeld! (of toch mijn voorbeeld ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De site ziet er prachtig uit!! Mooi, overzichtelijk en sfeervol.

    Ik loop er ook tegenaan dat mijn digitale patronen handmatig verzonden moeten worden, maar krijg dat nog niet automatisch voor elkaar. Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

    Groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig!
    En proficiat x 1000 voor de nieuwe site!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig. En dikke duim voor de nieuwe site!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leve de zandsnor. Het blijven schitterende broekjes Sha. En verover de wereld maar gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zalig patroon alweer! en proficiat met de nieuwe site, ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen