9 juli 2013

Studente zoekt bloglezers

Een korte oproep voor het goede doel!

Eline Van der Gucht is studente communicatiewetenschappen aan de universiteit Gent en voert onderzoek naar weblogs. Concrete details hierover vrijgeven kan ze niet (dat zou de resultaten te veel beïnvloeden), maar zij zoekt voor haar thesisonderzoek bloglezers die een enquête willen invullen. De enquête invullen duurt slechts 10 minuten én je maakt kans op een Fnac-bon. Mochten jullie deze week nog geen goede daad verricht hebben, het moment ervoor is aangebroken!

De enquête vind je hier.

In naam van de studente en mezelf: merciekes!


32 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, ik ben te oud, kan niet deelnemen... ' bedankt voor de info' stond er; graag gedaan, zou ik zeggen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook (net) te oud!
    12 seconden werk ipv 12 minuten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook maar een paar seconden werk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lol, ben content dat ik niet het enige "oudje" ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Seeeeeeg.......ik ben TE OUD!
    Daar gaat mijn pasverworven zelfzekerheid door het bloggen.....
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik ook te oud! Ik ben direct gaan kijken, dju toch, wel confronterend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben véééééééééééééél te oud!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook véél te oud.....
    Daar gaat mijn goeie daad voor vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allez zeg, ik heb zo'n matuur en wijs lezerspubliek! Sjiek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien handig als je erbij zet voor welke leeftijdsgroep het is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er was niet meer info dan dit en de kans is groot dat ook de verdeling tussen leeftijdsgroepen een belangrijk resultaat is.

      Verwijderen
  11. Precies toch niet erg representatief als er al een hoop niet mogen/kunnen meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb kunnen deelnemen en alles netjes ingevuld...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier nog een oudje.

    Als er dan toch zoveel blogsters niet kunnen meedoen, is dat weer tijd gewonnen en kan je in plaats daarvan bij mij eens komen kijken:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    Er loopt momenteel nog tot begin volgende week een stoffen give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook te oud en de kinderen te jong, maar ja. Zo zie je maar dat het publiek wel tot meewerken bereid is he.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps, ik ben al na blog-vervaldatum ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Potver zeg, zò confronterend! Ik ben dus ook te oud... :-(((

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook hier te hip voor mijn leeftijd... iemand een andere goede daad voor vandaag op overschot?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zouden wij eigenlijk nog wel mogen bloggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben wel benieuwd naar het waarom van deze leeftijdsbeperking ? of heeft Jo Chapeau gelijk dat bloggen alleen voor de jongeren is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hehe, same here - te oud en ja, best confronterend zeg. Of mss stof voor een thesis van een collegastudent

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hehe, same here - te oud en ja, best confronterend zeg. Of mss stof voor een thesis van een collegastudent

    BeantwoordenVerwijderen