26 juni 2013

Zwemmen met Pim

Zwemmen met Pim-1

Na de vorige verschijningen, nu ook nog de laatste versie van het Zonen 09 patroon Pim.

Dit keer Pim als zwembroek! Uiteraard kan deze derde versie ook in gewone tricot of kan met versie 1 of 2 een zwembroek gemaakt worden, maar hier tonen we alvast even hoe Pim zich uitstekend leent tot het creëren van nieuw badgoed. In de handleiding kun je binnenkort meer lezen over hoe dat aan te pakken, welke stof te kiezen, waarop te letten bij het stikken, enzovoort.

Zwemmen met Pim-4

In de 2de helft van juli lanceren we Pim met drie versies en telkens verschillende opties. Aan de hand van een uitgebreide en met foto's geïllustreerde stap-voor-stap handleiding stik je zo een Pim in elkaar met jouw favoriete onderdelen.

Zwemmen met Pim-2

Zwemmen met Pim-3

In deze derde versie werden steekzakken verwerkt die door de lintjes en kam snaps iets extra krijgen. De lintjes worden functioneel wanneer ze gebruikt worden voor het bijhouden van een zwembadsleuteltje. Voortaan weten we eindelijk wat doen met mooie linten in zonenkledij!


34 opmerkingen:

  1. Deze is mijn favoriet! Laat dat patroon met handleiding maar komen. Waar vind je zwembroekenstof in toffe kleurtjes/ prints? We kunnen maar al op zoek gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet makkelijk om er leuke te vinden. Zeker niet met print. De beste tip is de winkels binnenstappen (of onliners mailen) met de vraag of ze er hebben.

      Verwijderen
  2. Een leuke zwembroek. Ik heb zo'n hekel aan die speedo-modelletjes (zowel voor groot als voor klein). Dit ziet er gewoon goed, degelijk en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan fan fan. Laat dat patroon maar snel komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Baf, nu valt mijn mond echt open. Topzakjes in een topstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, dat lintje, geniaal. En zo eenvoudig eigenlijk. Duidelijk een patroon van jouw hand :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veruit mijn favoriet van de reeks! Heel mooi. Nu nog een zoon in een maatje groter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superzwembroek en wat een vondst dat lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap, knap, knap! Die stof is ook super cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze Fantastisch! Gewoon perfect in die stof. Ik zoek in de solden een badpak maat XXL om te verknippen denk ik ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, superstofje! en heel handig dat lintje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een welgemeende wauw van mijnentwege naar uwentwege.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig zeg! Ik heb alleen geen jongens in huis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, deze is echt 'liefde op het eerst gezicht'!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De mooiste jongetjeszwembroek ooit, zou ik zo denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zalig stofke, zalig model. Een badpak verknippen lijkt me wel een optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaw, deze versie is de max!! Supermooi met da lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een toppertje ! En lycra vinden ... ik ben dat nu echt nog nooit ergens tegengekomen ! Maar tricotversie is natuurlijk ook een optie !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor de zoekers: in de Stoffenverkoop in Kapellen hebben ze een best uitgebreide collectie zwemlycra van heel goede kwaliteit (en absoluut niet duur).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik voel hier een hype opkomen van zwembadstofkes :) Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt fantastisch, die zwembroekversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wawerdewaw, machtigmooi, best in de reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een schone versie van Pim!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig! Ik zou zo mijn nichtje er willen in stoppen :). Misschien gaat ze voortaan maar stoer door het leven moeten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen