19 juni 2013

Oud + nieuw (en een winnaar)

Oud + nieuw-4

Tijdens een 'alles aan €2' dag in de T2 vond ik een gebreid truitje voor volwassenen. De mouwen en boorden werden verknipt, de Hans en Grietje tricot werd erbij gelegd en sindsdien verlaat de term 'suikerzoet' mijn gedachten niet meer. Een passend shirt voor onze eeuwige knuffelaar.

Oud + nieuw-3

Oud + nieuw-1

Oud + nieuw-2

Oud + nieuw-5

Vanavond moest er ook nog een winnaar verklapt worden. Dat werd reactie nummer 60 (we skippen bij het tellen de 2de van An en dat ene antwoord van mij).

Winnaar Bonnetje

Puk, stuur jij me per mail even jouw adres?


22 opmerkingen:

  1. Dat is een zeeeeer geslaagde creatie! Ik zou er zelf niet opgekomen zijn. Maar vanaf nu misschien wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe origineel en staat hem zo koddig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! Ik zou er zelf ook niet opgekomen zijn maar vind het ook zeer geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb jij héél mooi gerecykleerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een originele combi! en heel knuffelbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat geweldig bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel dat is nu nog eens origineel. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend schoon! Een ideetje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig breisel - goed gevonden!!
    (ik zou precies schrik hebben als je daarin knipt, dat het helemaal uiteen valt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk t-shirt! Ik zou precies ook niet zo goed met breiwerk aan de slag durven...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moest ik dit ergens zien verschijnen, ik riep direct "Mamasha!"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh waauw zeg, daar zou ik zelf nooit opkomen om die twee te combineren! Super-geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow! echt goed gelukt, en inderdaad zo zoet, zo zoet... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op zulke momenten vloek ik dat ik niet dichter bij de T2 woon. Een prachtexemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe zorg je ervoor dat dat breisel niet loskomt?
    Heb je dat echt gewoon geknipt en aan elkaar genaaid?
    Of moet er dan iets speciaal gebeuren zodat het niet uitrafelt?
    Héél tof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon geknipt en genaaid. Ik heb dat volledig met de overlock verwerkt dus worden de randen in de draden van het overlocksel vastgezet, ze kunnen niet meer rafelen. Mocht ik geen OL hebben, ik zou de randen serieus zigzaggen want dat zou inderdaad rafelen.

      Verwijderen
    2. Daarom dat ik dat dus niet durf... Die overlock moet er echt onderhand komen, kon ik nu maar kiezen :)

      Verwijderen