27 mei 2013

NYC Baby! Part 2.

Komende woensdag wordt de laatste aflevering van Shoot op Vijf getoond. Een vierde en laatste keer zien jullie Isabelle en mezelf in the city of our dreams. Tijd dus voor het tweede en laatste deel van deze blogpost.

Ons New York avontuur was er eentje vol hoogtepunten. Het was veel te snel voorbij en eigenlijk dringt nu pas door hoeveel geluk we hadden met zo'n ervaring. Wat wil ik jullie nog tonen? Ons bezoek aan de Playtime beurs, een stop tijdens de indoor Brooklyn Flea Market en le moment suprème... de theevisite bij Liesl Gibson, de madam achter Oliver+S. Oooooh yes!

NY 22

Op Playtime kregen we een voorsmaakje van de kindercollecties voor volgende winter. Ikzelf was het meest fan van Noé & Zoë Berlin en het gerief van eigen bodem.

NY 25

Chat Méchant. Belgisch!

NY 26

NY 27

Morley. Belgisch!

NY 30

NY 31

Aymara. Belgisch en een merk met een hartverwarmend verhaal!

Na Playtime trokken we richting Brooklyn en deden we van rommelmarkt. Onderweg werden nog wat typische plaatjes vastgelegd.

NY 32

NY 33

NY 34

NY 34b

NY 35

NY 36

NY 37

NY 38

NY 39

De dag zat er snel op en 's anderendaags moesten we naar huis, maar niet vooraleer we opnieuw richting Brooklyn trokken voor onze afspraak met Liesl Gibson. Hier zag ik zo naar uit. Het was raar om binnen in het atelier zo'n gezellige warme boel aan te treffen en buiten zo'n stoere omgeving.

NY 41

NY 42

NY 43

NY 44

NY 45

NY 46

Eenmaal binnen waren we onmiddellijk in de ban van de charmante en gastvrije Liesl. Er werd serieus wat heen en weer verteld waarbij ik één van die schonere momenten uit mijn leven had. Waarover het daar allemaal ging, zien jullie woensdag in de laatste aflevering van Shoot. Met dank aan Belle voor de foto's!

NY 47

Na de climax was het tijd om weer naar huis te gaan, maar niet vooraleer we nog op een bankje in Central Park een wafel verorberden.

NY 49

Ik weet het, I'm a lucky dinges!

11 opmerkingen:

  1. dat zag er daar echt prachtig uit! En al die leuke winkels. Zou ook wel eens willen mee gaan :) We kijken al uit naar de volgende aflevering!


    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lucky dinges indeed. Twee lucky dinges if you ask me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ging echt, ECAXT hetzelfde reageren :) Wish we were all that lucky!

      Verwijderen
  3. hmmm, wat ziet dat er lekker uit. Ja je bent inderdaad een lucky dinges:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb precies iets gemist ... Komen er heruitzendingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, de foto's zijn de max, maar ik kijk al uit naar morgen als je ook beweegt ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! De gezellige sfeer straalt ervan af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's!! En moment in je leven om nooit meer te vergeten. Lucky dinges dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was vergeten hoe koud het er was! En kijk uit naar het hele verslag op Shoot :-) Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You're a lucky dinges,
    maar you're vooral ook zo een wijze dinges!

    Superleuk verslag om te lezen,
    daar wil ik ook naartoe :).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie foto's en leuke merkjes....

    BeantwoordenVerwijderen