18 april 2013

Nothing beats an astronaut (*)

Nothing beats an astronaut-3

De mannen in mijn huis hebben één belangrijke gemeenschappelijke interesse. Ruimtevaart. Bij de wederhelft leidde dat het voorbije jaar tot een extra opleiding waarbij Thor helemaal overtuigd is dat vader les krijgt IN de ruimte en Nils de dagen aftelt tot hij samen met vader de maan kan bezoeken. Of Mars, dat mag ook.

Nothing beats an astronaut-5

Astronauten, raketten, planeten en zovoort zijn hier dus graag geziene 'gasten'. Toen ik in De Stoffenkamer de laatste meter van dit fluorescent stofje kocht, wist ik dat moeder nu ook eens zou scoren.

Nothing beats an astronaut-1

Nils was indertijd wat jaloers op het cadeau voor zijn vriendje dus werd de meter verknipt tot de voorkant met zakken voor twee logeerkussens.

Nothing beats an astronaut-4

Vader - Moeder: 1 - 1!

(*) Slim van die Axe reclamemannen.


22 opmerkingen:

  1. Daar zou mijn oudste zoon ook heel content mee zijn....mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stofje! En groeien jouw venten al zo snel dat ik daar een snor en baard zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Nils wil zo ongeveer dagelijks gegrimeerd worden.

      Verwijderen
  3. Zo schattig hoe die opkijken naar hun papa he. En helemaal terecht. Ik sta ook helemaal in bewondering. Voor uw wdh en uw coole maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet toch wel de coolste stof ooit zijn! Amai! ge zou der bij mij ook mee scoren zenne :) En ja die reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja, dat is de beste reclamespot ooit ;) Grappig, bij ons is de ruimte helemaal niet het gedeelde interesse-onderwerp onder de jongens, hoezoudatnutochkomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stof is echt geweldig!
    Ik denk dat die kussens véééél gebruikt gaan worden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, met zoiets kan het niet anders of je scoort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsja... dat is een "inkoppertje" die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van de stof, maar nog meer van je kapsel op de foto hiernaast!
    Knap en ineens een pak jonger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier is het criterium "wielen", en aangezien een raket geen wielen heeft...
    Superleuk kapsel zeg, gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey Sharon, je nieuwe kapsel staat je echt goed!! groetjes katherine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ferm dat kussen en uw kapsel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die logeerkussens zijn de max! staan hier ook op to do lijstje :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk cadeau is dat !
    En zo'n superstofje !
    Jammer dat het op is in de Stoffenkamer.
    Wat heb jij een knappe wederhelft dat ie zo'n Master kan volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond dat kapsel nergens, maar dan toch gevonden, staat je idd beeldig! En prachtig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen